.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

غریبه در شهر

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ
ادم ها بی نهایت تغییر می کنند
 انقدر تغییر کرده بود  که اگر خودش را معرفی نمی کرد نمی شناختمش ..این ها به خاطر این نمی گویم که بینی اش را عمل کرده بود ..یا اینکه موهایش را فر کرده بود ..و نه حتی  به خاطر رنگ موهایش ...
مشکل این بود که چشم هایش برایم اشنا نبود ...می فهمی !نمیشناختمش ..
حتی خندیدن هایش هم تغییر کرده بود ...دلم برایش تنگ شده بود !
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
آبان

نظرات  (۱۱)

۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۱ ایزابلا ایزابلایی
می‌فهمم عمیق می‌فهمم...
پاسخ:
عمیق دردناک بود ...
سلام
چه سخت است کسی که زمانی مثل کف دست میشناختیش
یک روزی......
این چنین شوی
تفکرات
تصورات
توهمات
آب میشود
مثل شمع...
پاسخ:
تفکرات ...ای می شوند مثل شمع ...هوم ...
نمی دونم با این تغییرات حست بهش تغییر کرد یا نه؟!
ولی گاهی آدم ها طوری تغییر می کنن که هر کاری می کنی، دیگه برات مثل سابق نیستن...
پاسخ:
هوم ...دیگه مثل سابق نیست ...حسی شبیه اندوه ..
چقد خوب که  دوباره می بینمت آبان (:
دلم برای خوبی از جنس تو  تنگ شده بود (:
پاسخ:
حس ادمی را دارم که تو یک جزیره دور افتاده دوستش را می بینه ..:)
خوش حالم که هستی ...ممنون بانو 
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۷ ریحان ِ . میم
آخ ..
پاسخ:
....
چقداز دیدن اسم ابان ذوق کردم بماند
اینکه چشمها رو نشانسی
خیلی عمیق دردناکه
پاسخ:
...من ازدیدن کامنت تو ذوق کردم :)
...ادم از یه جایی به بعد حس می کنه غریب شده ..
:)))) چقد خوبه یکی از دیدن کامنتت ذوق کنه
من ابان ماهی هستم تصمیمم دارم اسم پسرمو یه رووووزی اگه بچه دار شدم بزارم ابان
واسه همین ذوق کردم:)
خدایی ذوق کردی یاخواستی من شاد باشم:))؟؟
پاسخ:
نه واقعا ذوق کردم ..
 من دخترم و اسمم ابان است و ابان ماهی هم نیستم ..خخخخ
 سیاه پوشیده بودی
ودلتنگی هایت پیدا نبود
صورتت را پوشانده بودی
که اشک‌هایت پیدا نباشد
کجای کتاب‌های آسمانی نوشته مرد گریه نمی کند
مرد دلتنگ نمی شود
مردان دلتنگ کوه‌های فرو ریخته‌اند
عاشقان تاریخی
مردان دلتنگ اشک نمی ریزند
باران‌های سیلابی اند
سیاه پوشیده بودی
ولب‌هایت را پوشانده بودی
وچشم‌هایت را پنهان می‌کردی
من اما سپید پوشیده بودم
موهایم را رها کرده بودم
چشم‌هایم تو را جستجو می‌کرد
اندام من تو را سفید خواهد کرد
تنها اگر به آغوشم بازگردی
دست از دل‌تنگی بردار
هیچ غربتی آشناتر از آغوش زنی نیست ...
این روزا یکی از تفریحات من اینه آدرس وبلاگ دوستامو با بلاگ، پرسین بلاگ، بلاگ اسکای تست کنم ببینم نتیجه میده یا نه! د:

سلام آبی : )
پاسخ:
سلام ممار 
چقدر خوشحالم که اینجا را پیدا کردی ...من هم دارم این کار را می کنم ..چک کردن وبلاگ ها ...
دل بکن از بلاگفا .. بلاگفا رفته تو کما ...مهاجرت کن ..ممار ...
واقعا خوشحالم :»)
منتظر ادرس جدیدت هستم ..یک عدد ابان چشم به راه .

اخیییییییییییی

من اولش فککردم پسری البته هم دختر دیدم ب اسم ابان  هم پسر

ولی بازم خوشحالم اصن این اسم حال خوشی بهم میده بی دلیل.

پاسخ:
ممنون عزیزم :)
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۸ اقای روانی
این تغییر ها معمولا از عوض شدن به عوضی شدن می رسه عموما
پاسخ:
موافقم ...معمولا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">