.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

مشکل فعلی ...من چی بپوشم !

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

نمی دونم برای مصاحبه دانشکده علوم قضایی مانتو خال خالی بپوشم یا  گل گلی ! 

چهارشنبه هفته بعد مصاحبه دارم ...
اخرین باری که مصاحبه رفتم چهار سال پیش،مصاحبه امام صادق بود که رد شدم...آن موقع هم ماه رمضان بود 
قضاوت و وکالت دو مسیر جدا است ...
من ایستاده ام بین دو مسیر ..حقوق شرکت ها ..یا جزا و جرم شناسی ...جرم شناسی را دوست دارم ..اما هزار اما اگر وجود دارد ...

راستش را بخواهید نمی دانم ..نمی دانم چه کاری بهتر است ..قضاوت ..وکالت ...
راست راستش ،  گزینه سوم و چهارمی هم وجود دارم ..گرینه سوم را حذف می کنم اما گزینه چهارم را اینجا نمی نویسم .....
دلم  گزینه چهارم را می خواهد ..دعا کنید برایم تو ماه رمضان ..که بشود ...که بشود ..
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
آبان

نظرات  (۳۰)

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۸ اقای روانی
ایشالا 4 امی بشه ...
پاسخ:
ممنون ..ان شاالله 
اوووف من دیوانه ی این ادارات دولتی ام
چرا لباس مهم است
؟؟؟؟من جوراب زخیم نپوشیدم دوستم پوشید من رد شدم اون قبول
مرسی که آدرسو برام ایمیل کردید
ظاهرا هم سروری هستیم
پاسخ:
صرفا جهت خنده در مورد لباس گفتم ...
ان شاالله جایی که واقعا خوب است قبول شوید ..
خوشحالم که هستید ....
ان شاا... هرچی خیره میشه :)
پاسخ:
ان شاالله ...ممنون عزیزم 
مانتو گل گلی با گلهای قرمز اگه داری بپوش د:

به امید خدا، چهارمی میشه :)
پاسخ:
مانتو گل گلی ..با گلهای قرمز ..خیلی هم عالی ..حتما می خرم :)
مرسی ..به امید خدا ..
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۷ نـیلو بانـو :)
سلام ...

به نـــظر مـن که مـانتـوی رنگـی رنگی و گــل گــلی خیـلی برازندتــه 

عزیـز دل ...

:)

ســـاده نویسیتو دوست دارم ...

لینـک شـدی :)
پاسخ:
سلام 
ممنونم ام عزیزم :)
امیدوارم چهارمی بشه اگه خیر و صلاحته :)
پاسخ:
امیدوارم  خیر صلاح تو همون چهارمی باشه ..:)
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۰ خانم گلآبی
انشاءالله هر چی به صلاحه :)
پاسخ:
ممنونم :)
ان شاا... خیرت در دلخواسته ت باشه دوست خوبم : )
پاسخ:
ممنون عزیزم ..ان شاالله ..:)
من دعا می کنم بهترین ها برات اتفاق بیفته  حالا خدا خودش بهتر می دونه اولی یا دومی ، سومی یا حتی چهارمی (:
پاسخ:
خدا خودش بهترین را می داند ..
ولی من عجیب دلم چهارمی را می خواهد کاش خدا هم دلش چهارمی را بخواهد ..:)
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۸ عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir

سلام 


وبلاگ جالبی دارین 


بهتون تبریک میگم ♥ ♥


به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم


ممنون ;)


عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۷ خانوم ِ لبخند :)
دعا می کنیم که چهارمی بشود آبان : )

سلامم : )

پاسخ:
سلام 
ممنونم خانوم لبخند :)عزیز ..
البته 4 رُمی مقدمه ولی بین اولی و دومی با اینکه کلا خیلی سخته اولی رو انتخاب کن. میشه بعضی چیزا رو بی دلیل گفت؟ یا دلیل داشت ولی اونو نگفت!؟ نمیشه؟!
پاسخ:
بله که میشه
 بعضی چیزها دلی است ..سلیقه ای است :)
ّببخشید حواسم نبود تو ایران خانوما نمیتونن قضاوت کنن :||
پاسخ:
خانوم ها  تو ایران دادیار .و.دادستان و ..می توانند باشند که ان هم نوعی قضاوت است .. 
 حتی یک زمانی در دوران اقای شاهرودی قاضی زن گرفتند اما خوب حق انشای رای ندارند و...

ایشالا هر چی خیرته عزیزم :)
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۲ معصومه صفری
ان شاءالله آنچه خیره رقم بخوره :)
پاسخ:
ممنونم :)
کار ها دارد جلو میرود حالم خوبه تقریبا کسی که پرونده رو بهش سپردم آدمیه که بر اساس حق جلو میره مرسی که دعای آرامش کردی وزود مستجاب شد
یک فراخوان هم زدم توی وبلاگ
دوس دارم نظر شما رو هم بدونم
پاسخ:
همیشه ارام باشی ...عزیزم ..
امدم وبلاگتان :)
۰۳ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۰ معکوس ماهی
کاری که دلت با اون هست انجام بده. نظر شخصی من :)
پاسخ:
بهترین کار کاری که دل ادم می خواهد ..ممنون ام از نظرت :)
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۴ خانوم سین
آبان جانم:((((
پاسخ:
حسم درست مثل ادمی است که تو یک جزیره دور افتاده یک دوست قدیمی را ببیند  ..
عزیزم :)
این آدرس من فعلا آبان جان
پاسخ:
چقدر خوشحالم ...:)
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۰ خان داداش
ای بابا من اگه میدونستم که مانتو گل گلی دوست داری که نمیگذاشتم بدون اون بری. خودم واست گل گلی خوش رنگش رو میخرم
پاسخ:
خان دادش هم که اینجا است :) 
فکر کن  اگه بین اون ادم ها با اون تیپ ها شون ، من مانتو گل گلی پوشیده بودم چی میشد !..خخخخ
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۰ فاطیما کیان
گفتی مصاحبه و کردی کبابم :)
پاسخ:
اخخخخخ:)
۰۴ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ آدم ارغوانی
امیدوارم چهارمی بشید..
حالا گل گلی پوشیدی یا خال خالی؟ :)
پاسخ:
من هم دلم چهارمی می خواهد ..ممنون 
هیچی دیگه جرات نکردم گلی گلی و خال خالی بپوشم ..البته با مانتو ام گل داشت :)
)
مصاحبه ی چی داری بانو؟ 
انشالله آخرش برات خیر باشه.
پاسخ:
مرسی عزیزم .برای دانشکده علوم قضایی بود ..
حال پستت رو درک میکنم اما همیشه لحظه آخر خدا نزدیک تر میشه..
پاسخ:
 همیشه لحظه آخر خدا نزدیک تر میشه..ارامشش داشت حرفت برام ..
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۳ نیمه سیب سقراطی
قضاوت و وکالت جفتش سخت به نظر میاد ، ایشالله همون مورد 4 :)
پاسخ:
ممنون عزیزم ...:)
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۸ فاطمه سادات
امام صادق خیلی سخت بود؟رتبه تون چطور شده بود؟
پاسخ:
رتبه من دورقمی منطقه 1 بود سال 90
4 سال پیش که من رفتم مصاحبه برای کارشناسی . مصاحبه علمی چندانی نداشت و شامل سئوالات احکام سیاسی برنامه تی وی خودمون و در مورد کتب که مطالعه می کردم نوع پوشش و.....گزینش سختی به نظرم دارند ..البته این جور که من فهمیدم خیلی به دنبال رتبه های برتر نیستند و ملاکشان بیشتر حول گزینش مذهبی بود 
سلام دوست عزیز. ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدید. ایشالا هر شغلی که در نهایت انتخاب کردید مایه ی افتخارتون باشه. راستش من زیاد به وکالت و قضاوت فکر نمیکنم!! تمام هدفم تدریس هست! نمیدونم راه درستی انتخاب کردم یا نه!
پاسخ:
سلام عزیزم ..
ان شاالله که موفق باشی .تدریس خیلی خوبه ..شاید بشه گفت بهترین کار ..
ممنونم از اینکه روحیه بهم دادید! راستش من این روزها دارم آماده میشم برای کنکور ارشد و از اینکه آینده نامعلوم هست برام همیشه رنج میبرم...
پاسخ:
امیدوارم که بهترین برات اتفاق بیافته عارفه جان ..
نگران کنکور نباش .. کنکور ارشد هم می گذره ..:)
ممنونم. منم برای شما همین آرزو رو دارم.
پاسخ:
:)..
سلام، خیلی خوب مینویسی و انشاءالله چهارمی 
راستی ما در سایت meyha. Ir که سایتی فرهنگی، علمی و پژوهشی است یک تست روانشناسی خود شناسی رایگان قرار دادیم دوست دارم خودتو محک بزنی! 
موفق باشید 
پاسخ:
سایت خوبی دارید تبریک می گم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">