.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

نگاه ...

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ


گفت همیشه پای یک زن در میان است ...وسط هر پرونده جنایی ،ذهنش می رود دنبال یک زن ...دنبال حضور یک زن ...
فکر کردم چقدر این نگاه درست است؟
چند هفته پیش مردی از پشت بام پرت شد پایین ..پرت شد یا انداخته شد ! کشته شد یا مرد ؟..پرونده باز است و زنی همیشه متهم است ...!
اقلیما زنی است وسط داستان هابیل و قابیل ،حوا زنی است با سیب سرخ!...همیشه پای یک زن در میان است !
..................
جمعه  ها حوالی ساعت 1 زیر پنجره ، آواز می خواند...اوایل سرم را از پنجره بیرون می کردم و چشم هایم را می بستم،هیچ زمانی آکاردئون ساز خوش آهنگی برایم نبود حتی صدای آن پسر هم خوب نبود..اما خواندنش زندگی داشت ..یک جورایی کوچه پر میشد از زندگی ..بعد پنجره های ساختمان روبه رو باز می شد و اسکناس هایی که تو هوا می رقصید ...میوه ها و شیرینی هایی که از پتجره رها می شد ...
به تقویم من دوماه است که کسی تو این کوچه اواز نخوانده ...
......................................................
زنگ در خانه را که زدند زنی پشت ایفون لبخند می زد..نان آورده بود..نان نذری..یک قرص نان..
بوی نان داغ در وجودم دوید.
.......................................
نگار جان لطفا  ادرس  وبلاگت را برام بذار ...
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۱۰
آبان

نظرات  (۳۴)

واقعا نگاه منحتطیه زیبا بود آبان جان
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
شاید اگر میدونست کسی هست که جمعه ها ساعت ۱ خوندنش رو گوش میکنه خودش هم انگیزه ای برای زندگی پیدا میکرد...
+ نگار برای‌من هم آدرسی ایمیلی چیزی بذار...
+ نون نذری..چه خوب:)
پاسخ:
انگیزه ..امید ...
نگار اگه ادرس یا ایمیل گذاشت برات می فرستم تمشک جان :)
خیلی خوب :)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۴ تنها همدم ماه
:)
پاسخ:
:)
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۲ تنها همدم ماه
راستی ارشیو 93 شماهم که برگشته
پاسخ:
نه برنگشته ..خودم دستی از نت برداشتم ..هرچقدر که تونستم پیدا کنم :(
سلام. وبلاگ قشنگی دارید ...
نون نذری تا حالا ندیده بدم  ولی دلم هوس نون محلی کرده حال و هوای خوبی داره
پاسخ:
سلام 
ممنون :)
میلاد امام حسن خیلی جاها نان نذری می دهند ...ولی من هم ندیده بودم بیارند دم خونه 
نون محلی ..محشر است »
از نظر من همیشه پای یک زن در میان است...
اما زنی که باعث رشد و ترقی ست و ضعف و سقوط...
پاسخ:
همیشه :)
من عاشق آکاردئون زدنای خیابونی ام. همیشه بهشون گوش میدم و بهشون پول میدم. هرچند که صدای اکثرشون خوب نیس :-)
اما راست میگی, توش پر زندگیه 
پاسخ:
موافقم صدای اکثرشون خوب نیس ولی بودنشون حس خوبیه :) 
همیشه پای یک زن در میان است...
نمیدونم چرا همیشه از این جمله بدم میومد...
پاسخ:
گاهی حس متهم بودن به ادم دست میده :)
خدا کنه برا ما یه جعبه گنده شیرینی خامه ای نذری بیارن د:
پاسخ:
وای ..نون خامه ای ...:) 
حالا اگه جعبه گنده نمیشه من به یک بشقاب هم راضیم :) 
چه وب لطیفی... 
با صفاست خوشم اومد! اما با اسمش مشکل دارم از آبانی ها متنفرم 
پاسخ:
مرسی :)
من آبانی نیستم ...نامی که با ان می نویسم آبان است .:)
سلام
چرا نیومدی میهن بلاگ؟؟؟؟
پاسخ:
سلام 
نمی دونم حواسم به میهن بلاگ نبود ..بلاگ اسکای را امتحان کردم که دوست نداشتم ..
اما اینجا خوبه به نظرم  مثلا همین امکان پست پیامکی را خیلی دوست دارم 
من همواره معتقد بودم و هستم که همیشه پای یک زن درمیان است...

+فعلا ادرسی ندارم ابان جان :)
پاسخ:
همیشه ...
چشم به راه ادرس وبلاگ جدیدت  یا ایمیلت هستم  :)
نه منظور من کلی بود عزیزم من قصد توهین نداشتم 
اگه آبانی هم بودی عزیز بودی برام ... :)
پاسخ:
نه بابا توهینی در کار نبود عزیزم :)
مرسی عزیزم :)
عزیزم آبان... نون نذری! چه جالب...
همیشه دوست دارم سازهای خیابونی رو... ولو یک تنبک باشه...
پاسخ:
نون نذری ..حس خوب داره ..دور از خود نمایی ...نون برکت داره ..:)
چقدر سخت...
وای خدا به مادرش صبر بده...
خداوند بیامرزتش...خیلی ناراحت کننده ست...
پاسخ:
مادرش ..مادرش ..
آبان جان مطلب جدیدت رو خوندنم 
زیبابوداما اجازه نظرندادی ظاهرا اینجا گذاشتم
پاسخ:
ممنون مه ناز عزیز
از دست دادن دوست غم بزرگیه 
خدا بهت صبر بده آبان
پاسخ:
ممنون 
نمی دونم چرا هردفعه به یک نام نظر می زارید ..یک دفعه یونس ..محدثه .!.با همان ایمیل قبلی ...
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ نیمه سیب سقراطی
من اینطوری به قضیه نکاه میکنم که همیشه مَردی هست که یه زنی رو با تمام وجودش بخواد ...
پاسخ:
نگاهت یک عاشقانه ارام است ..
چقدر غم انگیز ): خدا رحمتش کنه

+ اللهم صل علی محمد و آل محمد

ولی من همیشه دوست داشتم توی ماه رمضون یا عاشورا بمیرم ، یه موقعی که همه چیز معنوی هست ، بهش حسودیم شد !
پاسخ:
امیدوارم 120 سال عمر کنی رفیق ...
+ اللهم صل علی محمد و آل محمد 
همیشه پآی یک زن در میآن است .. در همه چیز ..
پاسخ:
همیشه ...
در مورد پست بالا باهات هم دردم... ما هم یکی از بهترین همکلاسی هامون رو توی تصادف از دست دادیم... سخته... خیلی.... خدا رحمتشون کنه.
در مورد پست بالا باهات هم دردم... ما هم یکی از بهترین همکلاسی هامون رو توی تصادف از دست دادیم... سخته... خیلی.... خدا رحمتشون کنه.
پاسخ:

۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۲ سیدمهدی رضوی
تسلیت میگم دوست من
پاسخ:
ممنونم ..
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۳:۱۳ خانوم ِ لبخند :)
شاید چون همیشه انتظار میره تو سایه ی هر مردی، یه زنی ایستاده باشه..

+خدایش بیامرزد دوستت رو آبان جان..روحش شاد. جوان از دست دادن خیلی سخته برا اطرافیانش..
پاسخ:
خیلی ..سخته ..همسن بودیم ..بیچاره مادرش ..
مرگ همکلاسیت خیلی وحشتناک بود خیلی..

خدا بیامرزتشو به خانوادش صبر بده..
پاسخ:
خیلی تلخ بود ...شاپرک جان ..
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۷ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
آبان...
عزیزم خیلی ناراحت شدم..
روحش قرین رحمت...

پاسخ:
ممنونم زینب جان ..
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۳ سالهای مرگ و پروانه شدن
سلام...
پاسخ:
سلام ...:)
آبان جان چرا اجازه نظر دادن برای پست هات نمیدی؟؟؟ 
ما نظرامونو کجابذاریم ؟ :(
پاسخ:
ببخش مه ناز عزیز ...:)
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۲ آقای سر به هوا ...
سلام
پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
منتظرتم
پاسخ:
سلام 
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۸ دختر بهار
سلام
خانه ی جدید مبارک باشد بانو..

بانو چه آرامشی دارد خواندن نوشته هایت...

مستدام باد قلمت
پاسخ:
سلام 
دختر بهار ...ممنونم که هستی مهربان 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۳ آناهیتا طـــ
خب میشه به خاطر تمام اون شادی ای که پسرک هدیه کرده ازش ممنون بود و براش خواست که دیگه نیازمند آوازخوندن تو کوچه ها نباشه  و چشم به در خونه ها موندن ... 
پاسخ:
موافقم و امیدوارم که هیچ وقت نیازمند خوندن تو کوچه ها نباشه ..
به نظرم خوندن تو کوچه های شهر حس خوبی است ..
خدایا یعنی میشه برای منم نون محلی نذری بیارن 
یک چیز بگم دلتان آب بیافته، در شهر ما یک خانواده سی روز ماه رمضان را اش میدادند و بنده... 
موفق باشید 
پاسخ:
امیدوارم ..معولا تولد امام حسن نان نذری می دهند ...:)
سی روز آش نذری :)))
همیشه پای یک زن درمیان است!

چون ،باید اینگونه باشد.........


پاسخ:
باید ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">