.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اصل سی و یکم :دوست داشتن ..

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ


تمام اصل های حقوق بشر را خوانده ام 

وجای یک اصل را خالی یافتم 

واصل دیگری به آن افزودم 

عزیز من 

اصل سی و یکم :

هر انسانی حق دارد هرکسی را که می خواهد دوست داشته باشد .

پابلو نرودا 

هوس کرده ام بروم شالگردن ببافم ...یک شالگردن بلند ..وسط مرداد ....

و من ادمی هستم که تا به حال شالگردن نبافته ....

.........................................................

دفترچه های تلفن همراه چه ظلمی به ادم ها می کند

قبل تر ها آدم ها شماره آدم های مهم زندگی شان را،آدم های دوست داشتنی زندگی شان را  ،حفظ می کردند.بعد تو باجه های زرد رنگ تلفن عمومی سکه می انداختند و حرف می زدند ،اما حالا آدم ها اتکا می کنند به گوشی موبایل ..

تصور کنید روزی را که قرار مهمی دارید ،گوشی موبایلتان را جا گذاشته اید و مانده اید بی شماره تلفن ،قرار شما کنسل می شود!به همین سادگی .....انکار نمی کنم که تکنولوژی خوب است اما حواسمان باشدبه خیلی چیزها ...


پیشنهاد : عمیق لبخند بزن ....


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۷
آبان

نظرات  (۳۳)

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۴ یک مردِ جدّی
تامل...
پاسخ:
دقیقا ..
من هروقت سیم های مغزم اتصالی میکنن شال و کلاه میبافم..در دو سال اخیر چهار تا شال و کلاه بافتم..
بعضی شماره ها رو ناخواسته حفظ میشم..شماره ی آدم های مهم زندگیم...
پاسخ:
باید یاد بگیرم بافتنش را نگار جان ...کاموا حس خوب می ده ..:)
 ..این ناخواسته حفظ شدن خیلی خوبه ...:)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۳ ماهان هاشمی

:))))))

صرفا جهت استقبال از پیشنهاد شما! :)

پاسخ:
ممنون از استقبالتون ..:)
در مورد کامنت چشم  :)..
من شماره ی افراد مهم زندگیمو حفظ کردم و هرچن وقت یه بار جای سرچ اسمشون تک تک شماره ها رو میگیرم . یجور قرداد واسه خودم ;)
پاسخ:
چه خوب ...فکر کنم من هم باید این کار را شروع کنم :)
تکنولوژی خیلی خوبه اما باید حواسمون باشه که توش غرق نشیم!
پاسخ:
غرق شدن تو هرچیزی اشتباه است !
 سلام
 واقعآً جاش خالیه
اما مشکل اینجاس ک این اصل دو سر داره و شاید این دو سرش با هم جور نباشن
 مثلا یکی از اصلا میکه هر انسانی حق داره هر شغلی که دوس داره رو انتخاب کنه
 و یا اینکه میگه هر انسانی حق داره هر کجا که دوس داره ساکن بشه و یا اینکه میگه هر انسانی حق داره هر دینی رو ک دوس داره داشته باشه
شغل و دین و محل سکونت
نمیتونن بگن ک ما دوس نداریم
مثلا شما ما رو دوس داشته باشی و یا فلانی ما رو دوس نداشته باشه
 اما
اون طرفی ک هر انسانی حق داره دوسش داشته باشه میتونه مخالفت کنه و این دوس داشتن و خواستن رو نخواد
حفظ کردن شماره تلفن خیلی هم کار خوبی است
 خدا کنه کسی باشه ک آدم بخواد شمارشو حفظ کنه
شاد باشید و سلامت

پاسخ:
دوست داشتن دو طرفه ..
دوست داشتن یک طرفه جهنم است ...ادمی در ان اب می شود ..امیدوارم برای کسی اتفاق نیافتد ...
راستی شما جایی نمی نویسید ؟!وبلاگی ؟
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۹ سالهای مرگ و پروانه شدن
انتخاب شعر پابلو نرودا عالی بود...
پاسخ:
با تشکر از پابلو نرودا :)
من تا دلللللت بخواد شالگردن بافتم...
وای به دل منم هوس انداختی :)))
پاسخ:
فکر کردن به کاموا حس خوب بهم میده ..حس گرما وسط زمستون و برف ..:)
 سلام
 نه فعلا
وبلاگم مال 93 بود رفت به فضا
والان خیلی وقته از جو زمین خارج شده

پاسخ:
از دست دادن همیشه سخت است ..بلاگفا خیلی نامردی کرد ..
بیان جای خوبی است ...وبلاگ بزنید ....نوشتن از نو ..:)

به همین سآدگی !
پاسخ:
به همین سادگی ...
پیشنهاد خوبی بود آبان جان :)
در ضمن من دلم می‌خواد که شما رو دوست داشته باشم :)
پاسخ:
می گویند: دل به دل راه داره زینب جان :)
آخ یادش بخیر...دفتر تلفن من همیشه برای حرف ِ اولِ فامیلیِ من جا کم داشت!!!
پاسخ:
چه جالب :) حروف پر کابرد :)
من هم تا به حال شالگردن نبافتم.البته به غیر از سالهای گذراندن درس حرفه و فن:)
پاسخ:
من تو درس حرفه وفن هم نبافتم ...:)
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۹ دختری با موهای خرمایی
:(
پاسخ:
..
چقد خوب ^_^ خوشحالم
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۰ محدثه عارفی
شماره ی افراد دوست داشتی رو حفظ کردن به آدم خیلی انرژی میده. 
پاسخ:
انرژی مثبت :)
اصل سی ویکم ارجحیت اجرا دارد بر همه ی اصل های قبل 
+من هنوز دفترچه دارم:-)
پاسخ:
دم شما گرم که هنوز دفترچه دارید :)
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ سالهای مرگ و پروانه شدن

توی این کامنت دونی هر چی نگاه کردم آیکن ندیدم!


این : {آیکن یه شاخه گل}

پاسخ:
از بدی های سرویس بیان  اینه که ایکن نداره... :(
ممنون.... 
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۴ سالهای مرگ و پروانه شدن
حالا هعی بگید قالب وبلاگ مشکل نداره!!!
پاسخ:
... :)
مطمئنم اگه موبایلمو گم کنم هیچ کودوم از دوستامو پیدا نمیکنم...
پاسخ:
ولی من مطمئن هستم که اون ها زود پیدات می کنند :)
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۵ ایزابلا ایزابلایی
من عاشق دفترچه تلفنم :))
شالگردن بباف کلی حس خوب بهت میده کلی...
پاسخ:
شالگردن بافتن ..همیشه وسوسه برانگیز ه :)
آبان جان! مدتیه نیستی؟؟؟!!!!
پاسخ:
مثلا دارم سعی می کنم نت اومدن را کم کنم درس بخونم ...:)
سلاااام!
خوبی؟؟
آبان همه رو خوندم!
منم برگشتم چند روزیه ولی هنوز دو دلم که با بلاگفا ادامه بدم یا کوچ کنم.
بهم پیشنهاد دادن بیام بلاگ دات آی آر ولی نمیدونم واقعا.
تو راحتی اینجا؟ چه فرقی با بلاگفا داره؟ نقاط ضعف و قوت را با ذکر مثال بنویسید. :D
میخوام با موبایل راحت باشه اومدن و پست گذاشتنم. امان از تکنولوژی! :P
راستش دلم یه شروع دوباره میخاد. حس میکنم بلاگفا رو دیگه کسی دوست نداره و بهش سر نمیزنه.
خوشحال میشم بهم سر بزنی و جوابم رو هم بدی.
پاسخ:
انانیمس ..اومدم وبلاگ خودت :)
چه خوبه که برگشتی :)
به چی عمیق لبخند بزنیم؟
پاسخ:
به همه چیزهای خوب :)
نههه دیگه معشوق بقیه رو که نباید دوست داشت!
من اسطوره ی شالگردن بافی ام.یه عااالمههه شال بافتم.چون تنها چیزی که بلدم همون شالگردنه :D
پاسخ:
هر اصلی یک استثنایی دارد :)
من همون شالگردن بافتن را هم بلد نیستم :)
واسه ارشد؟
منم مثلن دارم همین سعی رو میکنم:)) البته مثلن!!
پاسخ:
امدم خانه خودت 
این موقعیتی که توصیف کردی کابوس منه که جز دو تا شماره حفظ نیستم
پاسخ:
کابوس های دنباله دار ..:(
ما هم بیانی شدیم... :دیییی
پاسخ:
خوش اومدی :)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۰ ر.الف (چکاوک)
دقیقا! جا گذاشتن موبایل که خوبه ترکیدن مموری فاجعه ست عملا همه ی دوستان فرت!
:)
پاسخ:
راست می گید 
ممور ی فاجعه است ...!
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۴ دختری با موهای خرمایی
نمیخوای آپ کنی؟ :(
پاسخ:
قصدش را دارم :)..
من دارم میبافم...
از نوع خوشگلش..
البته استارت بافتم با دل ناخوشی هام توامان شد ذوقمو از من گرفت.
پاسخ:
عزیزم ..امیدوارم وقتی بافتنش تمام شد دلت گرم گرم از عشق باشه ...سرشار از خوشی باشی 

:)))

عمیق ببین لبخندم را...

منم تا حالا شالگردن نبافتم اما الان دارم  برای اولین بار یک کیف قشنگ می بافم و البته که تا حالا از کارم راضی بودم

پاسخ:
کیف های بافتنی حس خیلی خوبی به آدم می ده.. ))))))))
مبارک باشه گ. به شادی استفاده کنی.. 
منم یه وقتایی واقعن دلم میخواد برم کلاس بافتنی !
ولی همت نمیکنم
!!

یه وختایی هم به خیاطی فکر کردم
ولی خب سخته :(
پاسخ:
بافتنی ..خیلی خوبه ..حس زمستون و برف ..حس عاشقانه نداشته و....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">