.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

درست مثل یک شعر ..

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ق.ظ

تلفن را قطع کردیم

دست‌هایم بوی تو را می‌داد.

شاعر : بهنام شوشتری 

1- یک جایی خوانده ام ادم ها نه به اندازه وبلاگشان غمگین اند و نه به اندازه اینستاگرام خود شاد ....

حرفش به نظرم درست بود ..(با تشکر از راحنا : اینجا )

2- برنامه خندوانه ، جناب خان ..احلام ...

این برنامه دوست دارم ..ادم هایی که می خندانند...:)..فیلم های غمگین را تعطیل کنید ،بخشی از شادی را به زندگی خودتان برگردانید ..مشکلات حل نمی شود ولی روحیه ادم خوب می شود ..

3 - روزهای خوبی است میشه دعا کنید خوب بماند ؟ انرژی مثبت ..

4- دلم نمی آید درخواست فارغ التحصیلی ام را در سامانه گلستان ثبت کنم ،یک جورایی دلم برای ان 4 سال تنگ شده

پیشنهاد : قدم زدن با ....

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۴/۰۵/۱۳
آبان

نظرات  (۲۶)

من عاشق جناب خانم 
حیف که احلام رو میخواد والا ازش خواستگاری میکردم ...خخخخ
پاسخ:
حیف که همیشه پای یک زن در میان است ..احلام ..خخخ
من اما برای فارغ التحصیلیم هر چه بیشتر عجله داشتم ...
ایشالا روزات خوب بمونه آبان :)
پاسخ:
دلم نمی اد کارت دانشجویی ام را تحویل بدهم . 
مرسی آی دا جان ..

چقد راجع به وبلاگ و اینستا راست گفته..
من عاشق جناب خان شدم :دی
هیچوقت فیلم های غصه دار نمیبینم..
ایشالا همیشه روزهات خوب باشن عزیزم :))
من ترم بعد فارغ التحصیل میشم..از الان دلتنگم واسه دوستام..
قدم زدن با یه دوست خیلی صمیمی :)))
پاسخ:
خیلی راست گفته ...
خیلی خوبه که هیچ وقت نمی بینی ..من از یک جایی به بعد تصمیم گرفتم فیلم غمگین کم تر ببینم :)
قدم زدن با ...:))
پست هات یه طرف این شعرهایی که اول پست هات میذاری هم یه طرف.خیلی نابه
خداروشکر که روزهای خوبی دارید:)
من که فعلن ترم شش هستم اما مطمئنم منم بعد فراغت از تحصیل دلتنگ میشم:(
پاسخ:
واقعا خدار اشکر ...دلم یم خواهد استمرار داشته باشد ...
دلتنگی ..همراه با حس خوب فازغ التحصیلی ..
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۶ ماسال نیوز
ماسال نیوز
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۷ آلبرت کبیر
اون جمله رو من تو وب یکی از دوستان مهشاد دیدم ... ولی خب این عادت بد جوونای ماس که هی میان توی وبلاگای خودشون غرغر میکنن سر زندگیشون
هر آدمی بلاشک توی زندگیش مشکلاتی داره که باهاش سر و کله میزنه
این دلیل نمیشه بیایم نت بحث کنیم در موردش :)
فارغ التحصیلی مبارک :)
پاسخ:
من یادم نمی اد کجا خوندم ..اگه شما یادتون می اید ادرس برام بذارید لینک بدم ..ممنون :)
ممنون :)
امیدوارم همیشه روزای خوبی داشته باشی
با تمام 4 موردی که نوشته ای عجیب موافقم...
پاسخ:
ممنون که هستی شاپرک جان :)
واسه من کلا باید بگن به اندازه ی دنیای مجازی اش شاد نیس
منم خندوانه دوست دارم! آبااان نارگیییلههه
دعااااا
اتفاقا من برعکس تو بودم. ترم اخر خیلی مسخره بود با درسای 90درصد عمومی و پخش و پلا که با دوستامم کم بودیم. از دانشگاه تنهایی خسته شده بودم.
پاسخ:
من همیشه از نوشته های تو انرژی مثبت می گیرم دختر :)
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۹ نیمه سیب سقراطی
1. باور کنیم مجازستان با واقعیت فرق داره 
2. لوس به نظر میاد ولی همین که میتونی بخندی ، خوبه 
3. خوب بمان ، لطفا ً  لطفا ً  لطفا ً 
4. هعی ...
پاسخ:
1 - موافقم ..
2- اوایل من هم می گفتم لوس و بی مزه است ولی به نظرم خنده بر لب اوردن بهترین کار دنیا است ...
3 - ممنون ..واقع دلم می خواهد خوب بمانم :)
4 :(
چقدر قشنگ نوشتین
پاسخ:
شما قشنگ خوندی :)
فارغ التحصیلی ...خاطره شیرینی نبود ..حتی جشن فارغ التحصیلی و جایزه ی استعداد درخشانارو بعدا فهمیدم که خب من نبودم و دلیلشون این بود لابد زنگ زدن جواب ندادم! از هرچی دفتر تحصیلات تکمیلیه ...از هرکی مسئوله فارغ التحصیلی و مدیر تحصیلات تکمیلیه کلا بدم میاد.
خندوانه فقط نیما رو دوست دارم.
پاسخ:
ما که جایزه استعداد درخشان نداشتیم ..اون اوایل برای رتبه کنکورم فقط جایزه استعداد دادند .ان هم خودمان پیگیر بودیم ..
ارشد هم بهم زنگ زدند ..ولی واقعا خیلی حرص خوردم ..حتی هنوز دارم حرص می خورم ...
دلم می خواهد تربیت مدرس زودتر جوابش را بزند ..حتی دلم می خواهد که قبول نشم ..دلم همین اصفهان لعنتی و دوست داشتنی خودم را می خواهد :) ..
..جناب خان ...:)
من دیونه وار عاشق جناب خانم :))))
دو بیت اولت خیلی قشنگ بود ...
مرسی
پاسخ:
شاعرش قشنگ گفته ..خیلی ..
من اینستا ندارم. شادیمو با چی قیاس کنم؟ د:
پاسخ:
من هم ندارم :)
احلام، خنداونه یَعنی!
ینی بنظرم فعلا خندوانه داره بار صدا و سیما رو یک تنه به دوش می کشه...
پاسخ:
برنامه پر مخاطبی است ...
خیلی ها از تی وی خودمان قطع امید کرده بودند ولی حالا خندوانه می بیندد :)
آبان خوبم امید که روزهای خوبت حالا حالاها با تو باشند...
پاسخ:
ممنوم عزیزم ..چقدر خوب نوشتی ..
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ ر.الف (چکاوک)
فیلم های شاد ببینی/ ستاره بچینی /قربانت/بوس بوس

:)
پاسخ:
مرسی.. چقدر حس خوب. :))))))
قربانت ***
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۴ سالهای مرگ و پروانه شدن

منظورت قدم زدن با کفش های کتونی بود دیگه...

خخخخخخ

پاسخ:
آفرین... دقیقا منظورم همین بود. 
اگرفکر دیگه ای کرده بودی.. حتما اشتباه بود.. خخخ
همیشه جانانه بخندی آبان :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.. امیدوارم توهم جانانه بخندی :)))همیشه
تبریک امیدوارم ارشدد قبول شی
یه قدم برداشتی خو
روزای خوبت همیشگی
پاسخ:
مرسی عزیزم :))
فکر کنم اون جمله رو اینجا خوندی تو کامنتا :)

البته حدس زدم چون خودمم اینجا خوندم :)
پاسخ:
ممنونم ..بله همین جا بود ..یادم نبود کجا خوانده بودم :)
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۴ دختری با موهای خرمایی
چققد خوب شد آپ کردی :)
ولی من فک میکنم بیشتر آدما همون چیزیو مینویسن که حال و روزشونه
مثلا اگه تو وبشون غمگینن برای اینه که واقعا غمگینن و دنبال این میگردن که با نوشتنش سبک شن یا اگه تو اینستاشون خیلی خوشبختن برای اینه که یه حدی از خوشبختی دیگه غرور میاره طوری که همش دوسدارن به رخ بقیه بکشن.
پاسخ:
ممنون که می خونی :)
قبول دارم که خیلی وقت ها با نوشتن حس غم کم میشه ..اما به رخ کشیدن را نمی فهمم ...!
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۷ محبوبه علی پور
سلام من در بلاگفا ava110.blogfa.com بودم این به هم ریختگی بلاگفا آمدم اینجا اما دلم خوش نبود...خوشحالم شما اینجا هستید...شاید دوستهای بیشتری اینجا پیدا کنم...
پاسخ:
سلام ..
امیدوارم ..
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۵ خانوم ِ لبخند :)
یه بغل آرزوی خوب برای تو آبان جان..:*
فارغ التحصیلی هم یه پروسه ای هست که میگذره و خاطراتش میمونه..به امید اتفاقای جدید تر..
+خندوانه رو به خاطر تلاشش برای خندوندن مردم، دوست دارم : )
پاسخ:
ارزوی خوب ...امروز روز مزخرفی بود ..
آبان جان 
مجددا نظر دهی بستست!!!! :(
پاسخ:
وقتی نظرات را می بندم ..یعنی ان پست یا حذف خواهد شد ...یا متن کپی شده است ...یا من اعصاب ندارم مه ناز عزیز..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">