.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

دل سرگشته ی ما غیر تو را ذاکر نیست

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ



بازارچه ای بود که جوان ها غرفه اجاره می کنند و کارهایشان را می فروشند ..مانتو ،دستبند و مجسمه و...دختر با مانتو گل گلی و موهای بافته منتظر بود  ...پسر که رد شد با تامل به دنبالش رفت و وسایلش را پرت کرد روی زمین، پسر برگشت و نگاه کرد ؟، دخترگفت ..تو اینجایی؟ چه جالب که دیدمت ...میشه کمک کنی ؟ 
فکر کردم دختر چقدر  عالی ،اتفاقی را که می خواست ساخت ..اتفاق ،اتفاقی نیست ..!
.....................................
مسلمان شد... بعد از 35 سال زندگی،از وسط اروپا ، زندگی اش را در دوتا چمدان ریخت ، اولش  آمد، فارسی یاد بگیرد اما حالا شهادتین گفت ، چقدر دلم می خواست فرانسه می فهمیدم که برایم بگوید خدا را چگونه فهمید  ...
............
گفت : حیف تو است ، تمام بعدظهر فکر کردم و از خودم پرسیدم حیف من است ؟.جوابی نداشتم ....! .......
فکر کردم چقدر دلم یک ارامش بی نهایت می خواهد ..چقدر دلم چیزی را می خواهد ...
چقدر دلم خوب بودن می خواهد ...چقدر دلتنگم ...

 عکس : گلدانم گل داده و شده دلخوشی این روزهایم ،برای گل هایش عاشقانه می خوانم  ..

پیشنهاد : چرا رفتی همایون شجریان ..جان می دهد برای گریستن ..!
 
می دانم آشوب و پراکنده نوشتم ..ببخشید ...
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
آبان

نظرات  (۲۹)

نخ.ندمعلام حظ.ره
k
پاسخ:
متوجه نشدم !
همین حالا داشتم همایون را گوش می دادم! گریه ام می آید...
کاش آن اتفاق خوب برای همه مان بیفتد آبان. کاش...
پاسخ:
نقظه.... کاشکی ان اتفاق خوب بیافتد ..من به معجزه باور دارم ..
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۲ فاطیما کیان
نمیدونم خدارو چطوری توی دین ما و زبون ما دیده ولی من خدارو دیگه توی این چیزها نمیبینم و دیدم عوض شده و سخته اینکه ببینم از وسط اروپا یکی داره راه قدیمی خودما رو میره ...
پاسخ:
از مسیحت به اسلام ...
فلسفه اسلامی خوانده  ان هم وسط اروپا ....فاطمه جان ...تغییر دین با بینش بود نه تحت تاثیر جو...
این یک داستان واقعی بود یا از یک فیلمی بود؟
اگه فیلمه میشه برام اسمشو بفرستی گلم؟؟
عنوان مطلب خیلی قشنگ بود
پاسخ:
تمام پست واقعی بود ...
با تشکر از حافظ :)
اونا دارن میان اینجا ماها داریم میریم اونجا! و این وسط معلوم نیست واقعن که راه درست رو میره!
پاسخ:
اسلام به ذات خود ندارد عیبی / هر عیب که هست از مسلمانی ماست
چرا رفتی همایون رو فقط باید گریه کرد...
واسه ی هر بند پست حرف دارم ولی نمیدونم چرا فکر میکنم چیزی نگم بهتره :دی
پاسخ:
ممنون که  می خونی  :)
چقد گلدونت حس خوب داره :)))
پاسخ:
خیلی :)
نه اتفاقا خیلی هم قشنگ نوشته بودی ..
پاسخ:
لطف داری :)
اینها مهارت هایی ست که بعضی دخترها خوب بلدن...ساختن اتفاق!‌... 
پس گلدون خودته...چه خوب که هم علاقه داریبه گلدون هم جا و مکان داری گلدون داشته باشی...من دومیشو ندارم:(
چرا رفتیو گوش بده ولی گریه نکن...

پاسخ:
واقعا ..من و تو از این کارها بلد نیستیم ..خخخ
 ...ای جان ..ایشاالله خونه خودت در اینده :)
نمیشه ..غم را تو واژه ها ..تو صدا ریختند .. ..ادم غرق میشه ..
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۱ سیده زهرا میم
این حیاط خونتونه ؟ چقدر باحاله منو دعوت کن خونتون خو (:
پاسخ:
این تراس خونمونه ...تو خودت با حالی دختر :) تشریف بیار ..
تغییر دین و مسلک ، داستان سخت و پرحاشیه ایه
فارسى زبانهایى هم هستند مشابه این. از اونا بپرس
پاسخ:
مشکل اینه که ادم هایی که می بینم بیشتر دارند از دین دور می شوند تانزدیک ..
 واقعا دلم می خواهد کسی برایم حرف بزند ...از پیدا کردن و پیدا شدن ..
گلدونت معرکه ست و کپشن اولت عالی ...
راستی ما چرا بلد نیستیم اتفاق بسازیم؟ذاتیه؟
پاسخ:
گلدونم را خودم عاشقم :)
آی دا ...ذاتیه ...:)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ یک مردِ جدّی
گلدان زیبا
پاسخ:
مرسی :)
کاش هممون اینقدر شجاعت داشتیم که اتفاقایی که عمریه منتظرشونیم و تو ذهنمون خیالشونو میپرورونیم، واقعی کنیم.
پاسخ:
شجاعت می خواهد ...مشکل اینه که ادم مرز شجاعت و حماقت را نمی فهمه ..!
گلت درختی نیست؟ خدایی؟ :D
پاسخ:
بهش می گند گل کاغذی  :)خخخ
مبارک گلهات
منم دلم یه اتفاق خاص میخواد
یه آرامش ناب
یه زندگی بدون دغدغه
پاسخ:
مرسی :)
ان شاالله یک ارامش ناب و بی نهایت برای همه مان اتفاق بیافتد ..
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰ آلبرت کبیر
زندگی ماجراهای پیچیده ای برای آدم میسازه که گاها دست خود آدم نیس :)
پاسخ:
که گاها دست خود ادم نیست :(
خخخ ببخشید اصلا حواسم نبوده چی تایپ کردم
میخواستم بگم عجب عکس نوشته ی قشنگی
پاسخ:
ممنون :)
روزت مبارک عزیزدل :)))
پاسخ:
روز تو هم مبارک نگارم :))
فردا روز دختره 
بهت تبریک نمیگم 
اگه یه روزی شد روز ماه ترین دختر بهت تبریک میگم روزت مبارک آبانم
پاسخ:
عزیزم روز تو هم مبارک ...:)
کاشکی فردا برای تمام دخترهای دنیا یه روز خوب باشه ..خوب خوب :))
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۵ آلبرت کبیر
چه میشه کرد ... ناراحت نباش :)
پاسخ:
هیچ کاری نمیشه کرد.. هیچ 
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۳ کروکودیل نیمه فمنیست
آره آبان جان
چرا رفتی چرا من بی قرارم...
خیلی موافقم
پاسخ:
چرا من بی قرارم ...
خواهری باز نظردهی پستت بستست که ...:(
عکست عالی بود :)
روزت مبارک خانومی
پاسخ:
روز تو هم مبارک مه ناز عزیز:)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۵ سالهای مرگ و پروانه شدن

نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست...

عکس ی که گذاشته بودی بسیار زیبا بود


راستی روزت مبارک...

پاسخ:
ممنون :)
نگفتی ماهتاب امشب چه زیبا ست ...
ندیدی جانم از غم ناشکیبا است ؟

روزت مبارک آبان جانم:))
پاسخ:
روز تو هم مبارک عزیزم :))
مهمان ما باشید
پاسخ:
ممنون :)
ممنون از حضور و نظرتون...
پاسخ:
خواهش.. 
سلاااااااااااااااام

روز دختر رو از طرف خودم و محیا بهت تبریک میگم

گفت بهت بگم ک خیلی دلش برات تنگ شده
پاسخ:
سلام شاپرک جان ...
مبارک باشه برای همه ما ..:
امدم وبلاگت 
زیبا..
منتظرم..

پاسخ:
امدم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">