.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

all option on the table

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

all option on the table

و من نمی دانم چی کار کنم ....

به حرف دلم گوش کنم یا به حرف عقلم ....!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
آبان

نظرات  (۱۸)

کاش عقل نبود.... تا دل کار خودش را میکرد....
+ب نظرم اکه دنبال عقل بروی حتی اکه مطمئن باشی که کار خوبی است و دها نفر بکویند احسنت، و ب حرف دلت کوش نکنی، تا اخر عمر این تصمیم ذهنت رو مشغول میکنه. 
دنبال حرف دل رفتن شجاعت میخواهد.... نترس....
پاسخ:
ترسیدن ...
تو انتظار ترس و امید و نگرانی باهم در امیخته ..
به حرف هر دوتاشون :)
پاسخ:
جمع تناقص ها ..
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۹ فاطیما کیان
به هر دو ...
پاسخ:
جمع تناقص ها ..
بلا تکلیفیِ آزار دهنده ایه..:(

دعا میکنم تو زندگیت همیشه بهترین تصمیم ها رو بگیری آبان عزیزم..
پاسخ:
ممنونم نرگس جان ..
به حرف عقلت...
پاسخ:
:)
جفتش
پاسخ:
جمع تناقص ها ..
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۷ دختر همساده
Listen to your heart
and it will show you the way
پاسخ:
Thank you
به نظر من همیشه به حرف عقلت گوش کن.عقلی که به فکر دلت باشه .
این که به حرف دلت گوشی کنی که به فکر عقلت نیست بدرد نمیخوره و فقط پشیمونی میاره
پاسخ:
ممنون ..عقلی که به فکر دل باشه ..:)
و من همیشه حرف دلم را گوش کرده ام....این روزهایم پرشده از حسرت....

پاسخ:
حسرت ...
من هم...
پاسخ:
چقدر بد ..
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ عرفـــــ ـــان
بعشی جاها بهتره آدم به حرفِ عقلش کنه بعضی جاهام به حرفِ دلش !
ولی من وقتی به حرفِ دلم میکنم تهش پشیمون نمیشم حتی اگه اشتباه بوده باشه !
وقتی به حرفِ عقلم میکنه اگه اشتباه باشه پشیمون میشم میگم کاش به حرفِ دلم کرده بودم ...
پاسخ:
ادم نمی دونه کجا به حرف دل ..کجا به حرف عقل گوش کنه ..
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ رها مشق سکوت

سودای عشق پختن عقلم نمی پسندد

 فرمان عقل بردن عشقم نمی گذارد...

پاسخ:
چقدر شعر خوبی بود ..دارم با خودم تکراش می کنم ..
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۸ محسن رحمانی
ان شاالله مشکلتون حل بشه.
پاسخ:
ممنون 
خب بعضی وقتا به حرف دل باید گوش داد و بعضی وقتا هم به حرف عقل! جدال بین عقل و احساس خیلی سخته که درمورد ما خانوما معمولا عقل مغلوب میشه در این جدال! اما توصیه میکنم بیاییم سعی کنیم همیشه به حرف عقلمون گوش بدیم، شاید در کوتاه مدت برامون سخت باشه اما در بلند مدت خوشحال میشیم از اینکه به حرف عقلمون گوش کردیم. البته این نظر شخصی خودمه که تجربه ش هم کردم.
پاسخ:
ممنون که تجربه ات رابرام نوشتی ..
یاد شعری از محمدعلی بهمنی افتادم
شعر"نیستی شاعر که تا معنای حافظ را بدانی"
پاسخ:
:)محمد علی بهمنی ..
۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۵ مـــیـــمـــ ☺☺
عقل و دل همیشه در تضاد ان 
به حرف ِهیچکدوم گوش نکن
پاسخ:
پس به حرف چی گوش بدهم ..؟
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ سالهای مرگ و پروانه شدن

هر دو تاش... و هماهنگی بین این دوتا هنر خود شماست

پاسخ:
نمیشه ..من بی هنرام ..
۰۴ آبان ۹۴ ، ۰۸:۴۵ آبان ترجمان
اولا که چه کاریه بستن کامتینگ . دیگه دوره زمونه عوض شده پستی ک باید خونده بشه خونده میشه،والا تو وبلاگ من که کسی حال نداره کامنت بذاره . ولی خب یه وقتی آدم کار واجب داره مثلا شاید مثل من بخواد تاکید کنه که چقدر خوشاینده قالب این وبلاگ تو حال و هوای همون بلاگفاست :) من خیلی ازین بابت احساس خودمونی ای کردم در حالی که با عموم وبلاگای بلاگ ،بیگانم .
دوماً اینکه بامزه ست برای هم اسم کامنت گذاشتن.:-) 
پاسخ:
من هم قبلا تو بلاکفا می نوشتم ..خراب که شد دیگه دلم با بلاگفا صاف نشد..
چقدر خوبه خوندن کامنت کسی که هم نام ادم است :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">