.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

نامیرا ...

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

دلم گرفته بود و حمعه چنگ انداخته بود به گلو ...

نامیرا را از فیدیبو دانلود کردم ...ونشستم به خواندن ..به گریستن ...

پیشنهاد می کنم خواندنش را ....

نامیرا ریشه در مفهوم کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا دارد ..مفهومی که می گوید پهنه سرزمین کربلا به اندازه کل زمین وسعت پیدا کرده و عاشورا همیشه نمیرا است .

نامیرا یعنی توانایی زیستن بدون زمان پایان یا مرگ ..

بخشی از کتاب :

خواست برود لختی مکث کرد و دوباره رو به عبدالله برگشت و گفت:
«و اما من! هرگز برای امام خویش تکلیف معین نمی‌کنم، که تکلیف خود را از حسین می‌پرسم. و من حسین را نه فقط برای خلافت، که برای هدایت می‌خواهم. و من... حسین را برای دنیای خویش نمی‌خواهم، که دنیای خویش را برای حسین می‌خواهم. آیا بعد از حسین کسی را می‌شناسی که من جانم را فدایش کنم؟»

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۳
آبان