.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

به جرم عاشقی

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
عکس های جشنواره فیلم فجر را می بینم ...نه به خاطرعلاقه مندی به فیلم ها ..نه به خاطر بازیگرها ...
به نظرم جشنواره فیلم فجر یک جورایی یک ژورنال لباس است ....که همه جور لباسی هم توش پیدا میشه ...:))

...
من هیچ زمانی موضع گیری خاصی در مورد خانم الهام چرخنده نداشتم ..نه مثبت نه منفی ...اما امروز که دید در شب را دیدم فکر کردم بهای یک انقلاب خون است ..خانم چرخنده تنهایی ایستاده بود ...ایستاده ...جدا از تمام حرف ها شجاعت در باور واعتقاد ارزشمند است ..خیلی ...
.....
دلم یک باران می خواهد ...که راه بروم ..
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
آبان

نظرات  (۹)

۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۹ دختری از دیار فرزانگان
موافقم:))))

پاسخ:
:))
بعضی از خانم های بازیگر لباس های طراحی شده جالبی می پوشند، خواهر من هم بخاطر رشته تحصیلیش عکسا رو مدام دنبال می کنه:) من اما الکی از سر بیکاری:)
پاسخ:
من هم دلم بعضی لباس ها را می خواهد//خخخ
چقدر هم لباس هاشون زشت و مسخره اس...
پاسخ:
بعضی هاشون هم خوشگله نگار ..
من که تو شهرستانم بعد از اینکه دیگه هیچ کس اسمی ازشون نمیبره من تازه نگاه میکنم شیارو باور میکنی همین چند روز پیش دیدم و زار زدم حالا هی بیام بگم من الان دیدم مسخرم میکنن دیگه:)
ابان همیشه به این بازیگرا فکر میکنم به بعضی هاشون واقعا حجاب میاد اصلا یه زیبایی خیلی خاص و دلنشینی دارن اما چرا انقد عجق وجق خودشونو درس میکنن نمی دونم اگه دنبال زیبایی ان اینجوری که زشت ترن:)من نظرمو اعلام کردم چون دهه فجر و ما ازادیم نظر بدیم:)
یکیش همین مریلا  و الهام چقد حجاب بهشون میاد
حالا منم این فیلمو اگر سال بعد این موقع ها دیدم بهم نخند
وقتی از ته دلت از عمق وجود باورش کنی شجاع هم میشی باور اله:)

پاسخ:
من هم معمولا فیلم ها را دیر می بینم ..اشکال نداره ..اصلا خیلی فیلم ها ندیدیم هم هیچی را از دست ندادیم ...
مریلا ...اهوم ..معمولا سبک لباس پوشیدنش خوبه ..بلند می پوشه 
حجاب به بعضی ها می اد ..موافقم ..:)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۴ بلاگر کبیر ^_^
آبان جونم سلام. من امروز برای پیاده روی زدم بیرون.یه کم که از خونه دور شدم بارون شروع شد.بیست دقیقه راه رفتم و دویدم.. جات خالی بود..

پاسخ:
خوش به حالت ..راه رفتن زیر بارون ...به به ..اینجا که افتاب می تابد ..
الان سرچ کردم یه سری از عکساشو دیدم. بعد من تا حالا فکر می کردم فقط خارجیا فرش قرمز دارن الان فهمیدم مام داریم که!
پاسخ:
چی فکر کردی ما همه فرشی داریم ..صورتی ابی ..قرمز ..خخخخ
جشنواره فجر خارجی شده .
کم پیدایی دخترم یادت میره که وبم داری؟:|
پاسخ:
نوشتن برام سخت شده ...
نخیر, بهای یک انقلاب خریت ادماییه که دنبالش راه می افتند.
پاسخ:
نظر خشنی است ..
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۰ دختری از دیار فرزانگان
سلام خوبی آبان جان؟ این آدرس وب جدیدمه! اون قبلی رو بنا به دلایلی تعطیل کردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">