.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

پراکنده نویسی ...وسط دل گرفتگی ...وسط درس خواندن ..

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ

دلبستگی عبارت از :رابطه عاطفی عمیق با افرادی خاص که زمینه ساز روابط عاطفی بعدی است 

وابستگی عبارت از :محدود شدن تصمیم گیری در راستا تصمیم گیری فرد دیگری ...

وسط جزوه روان شناسی جنایی به این متن میرسم ، بعد فکر می کنم به روابط ادم ها ،به تجربه ها ،به دردها ...

روابطی که ان ها را دلبستگی می دانیم در حالی که  اغلب چیزی جز وابستگی نبودند...

رسیدن به این نتیجه ترسناک است ،دردناک است،انگار ادمی گیر کرده باشد وسط یک باتلاق،وسط یک کابوس دنباله دار..

و هرچه دست و پا می زند کابوس عمیق تر شود...!

...............................................

بی رحمانه ترین کاری که ادم ها می توانند انجام دهند :

جواب ندادن تلفن هایشان از روی عمد است ،خاموش کردن خط ها ..

.................

 دلم بستنی شکلاتی می خواهد ...مسئولین رسیگی کنند ..:)



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
آبان

نظرات  (۱۳)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۰ بلاگر کبیر ^_^
امان از این وابستگیه :(((

من الان به یادت میرم بستنی سنتی رو از فریزر درمیارم و میخورم :)
پاسخ:
من بستنی ندارم ..:(((( ...
بعدم من دلم بستنی شکلاتی می خواهد نه سنتی ..خخخخ
وابستگی اصلا خوب نیست. ..

یا پاک کردن شماره...

وای آره منم دلم بستنی شکلاتی خواست :)))
پاسخ:
پاک کردن شماره ...:(
 وابستگی هم خوبه هم بد . یعنی لازم هست ولی نه دیگه بیش از اندازه.
پاسخ:
هم خوبه هم بد ..نمی دونم :(
تمام سعیمو میکنم که دلبستگی یاد بگیرم
هر چند به طرز جنون امیزی اختلالت وابستگی دارم
من هیچ وقت به تلفنم جواب نمیدم عمدی تو کار نیست والا فقط جواب نمیدم همیشه حسش نیست
بریم یه کافه مهمون من یه بستنی شکلاتی
ابان یه چیزی رو بی تعارف می گم 
من حس میکنم تو زیادی ارومی اونقدر ارامش داری که این حست بهم منتقل میشه از نوشته هات 
می فهمی منظورمو؟یه جور خاصی در نهایت نگرانی ها و دلواپسی ها ارومی
ارامشت یه حال خوبی به ادم میده
میدونی اونچیزی که ته ذهنمه رو نمی تونم بگم
جنس ارامشت از یه توکل خیلی بزرگه از یه توکل مطمئن
پاسخ:
نمی دونم نبات چی بنویسم ..خیلی خوشحالم که این حس را داشتی ..خیلی ...
کاشکس واقعا برسم به اون جنس ارامش ..
یه وقتایی که بیشتر وقتاس وابستگی رو که دچارشیم فک میکنیم دلبستگیه. خیلی نزدیک بهمن ولی خب جفتشون وقتی قراره کات شن دردناکه.

پاسخ:
دردناکه را موافقم ..هردو ..
+یادِ کیک بستنی های محبوبم افتادم که حالا از من دور هستند...
پاسخ:
تو یخچال پر بستنی شکلاتی اما دیگه دلم نمی خواهد .زمانش انگاری گذشت ...
گاهی به نقطه ایی میرسیم که باید پاک کنیم
اون فرد رو
رفتارشو
خاطره بدشو
و پاک کردن شماره استارتیه برا این کار!
پاسخ:
پاک کردن ادم ها گاهی لازم است ...موافقم ..
هر چی میکشیم از همین وابستگیاس 
پاسخ:
درد ..وابستگی در عین تنهایی ..
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۷ دختری از دیار فرزانگان
جواب ندادن تلفن از روی عمد...
خیییییییلی بی رحمی هست...!
پاسخ:
نامردی حتی 
فدات دوست خوبم.
مرسی که هستی.
پاسخ:
:))
جواب ندادن تلفن ها :(

به قول افلاطون آدم ها عالم صغیر هستند!

هر چیزی که آزادی آدم رو بخواد بگیره خوب نیست!

عشق به آدم بال می ده! دور آدم میله نمیکشه...

پاسخ:
عشق به ادم بال می ده ..پر پرواز ...:))
مرسی عالی بود
پاسخ:
درسته که نظرتون یه جورایی تبلیغاتی است اما سایتون خوب بود ..:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">