.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

امدم ای شاه پناهم بده ..

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ب.ظ


Image result

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی  و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

امروز می روم .می روم که امام رضا دست پر برگرداندم .خدایا من تو حرم ارام میشوم ..دست خالی برنگردان مرا ...من به رحمت تو محتاحم ..

پ ن :روزی که این پست را نوشتم ..روز عرفه  دومین جلسه  خواستگاری بود ...

روز عرفه وسط دعاها اگر شد برای منم دعا کنید ..من تو حرم تا جایی که یادم باشه حتما برای شما ها دعا می کنم هرچند که  خودم می دانم ..ادم خوبی نیستم ...

کامنت ها را چک می کنم ولی احتمالا نتونم تایید کنم ..نمی دونم ...

مواظب خودتون باشید ...:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۸
آبان

نظرات  (۱۵)

التماس دعا آبان. .
پاسخ:
محتاجم به دعا ..حتما نگارم :)
لطفا برای من غریبه هم دعا کن
پاسخ:
محتاجم به دعا 
امام رضا حواسش .به همه هست ....  لیست می نویسم که کسی را یادم نره :)
اره، ائمه انقدر خوبن که هر چقدرم ما بد باشیم باز هم حواسشون به ما هست

لطف میکنی:)
پاسخ:
ائمه ...خیلی خوبن ..خیلی ..:)
:) دلت ارام ..
التماس دعا.
ان شالله با حال ِ خوب برگردی :)
پاسخ:
مجتاجم به دعا ..چشم 
ان شاالله :)
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۳۷ آرزوهای نجیب (:
دست پر برگرد آبان نازنین، این یه دستوره :بوس بهت :* 

التماس دعای شدید (:
پاسخ:
همه امیدم اونجا است ..کاش حل بشه همه چی ..
بوس رفیق مهربون 
مجتاجم به دعا ..حتما عزیزم
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۶ دختری از دیار فرزانگان
آبان جان
منو فراموش نکن! خیلی محتاجم!
گرفتاری ای شبیه گرفتاری خودت دارم... !
پاسخ:
دلم گرفت ....حتما یادم هست ..حتما خیالت تخت ..الان تو اتوبوسم ..
وای چقدر خوب... ان شاالله همه چی حل بشه و امام رضا معجزش رو نشونت بده...
التماس دعا
پاسخ:
کاش که معجزه بشه ..من منتظر رحمت ام
مجتاجم به دعا ..حتما دعا می کنم 
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۴ بنده ی خالقم
کاش امشب من هم اسمم در بین لیست زاعران امام رضا بود...کاش.....  
با این پستتون اشک ریختم..ان شاءالله دست پر بر میگردید..
امروز زنانه امدند تا دختر را پسند کنند خسته شدم از این امد و رفت ها...
سلامم را به اقا برسانید و اگر میشود بگویید خسته ام...خسته ی خسته...کمکم کنید مولای من...
پاسخ:
میگم حتما به امام رضا ..کاش که تو خوشبخت شوی ...کاش 
التماس دعا.
یا ضامن آهو .
پاسخ:
مجتاجم به دعا
خیلی اومدم بنویسم
نتونستم...
پاسخ:
ممنون که هستی رفیق ...
۲۰ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۱ بنده ی خالقم
امشب شب عرفه است..میگن دعا تو این شب مستجاب میشه...
خوش بحالتون که مشهدید....
نمیدونم چی شد که امشب یادتون افتادم و اومدم اینجا..
دعامون کنید.
پاسخ:
حتما ..تو حرم یادت می کنم ..تو هم من و فراموش نکن .روز عرفه ...
کاش امشب خدا معجزه کنه ...
امیدوارم امشب خدا عیدیمونو بده..
پاسخ:
دست های خالی ..کاشکی تو عیدی گرفته باشی ..تو حرم یادت بودم ..


زیارت قبول بانو

پاسخ:
ممنونم ..یادت بودم تو حرم :)
باورم نشد که این وبلاگ ابان ه که دارم می خونم..یعنی چی می تونست ابان همیشه تو دار رو این طور بریزه بهم..هر روز خوندمت...پست ب پست اما خیلی وقته نوشتن برام ششده سخت ترین کار...ابان، تو این حس رو تو دوران عقد تجربه کردی و من چند باری در مراسم بله برون...رها شدن توسط کسی که تمام اینده ت رو میخای با اون شریک بشی...ابان من برات خیر ترین رو می خوام از خدا..خیر ترین اتفاقی که کمترین لرزه رو ب دلت بندازه....
پاسخ:
دختر بهار می فهم بهم خوردن بله برون را ..شوهرم قبل من با یک دختر بله برون کرد ..و صبح فردا ش گفته بود نمی خواهد ..اینکه اون دختر چه دردی کشیده بود ...
حالا هم من ..من را رها کرد به همان سادگی ..
دعای تو بهترین است رفیق ..

چندوقت پیش اومدم وب دخترک مهربونی که تو لیست دنبال کننده های وبمه

رو بخونم دیدم چقدر ناراحتی فرداش قراربود برم امامزاده داوود اونجا واست

دعا کردم دعا کردم دلت اروم شه ....

عزیزدلم خدا خودش مواظبته این روزای سختم میگذره و اونوقت دیگه تو این ادم

نیستی قوی میشی دیگه کسی نمیتونه جلوت وایسه..

 

پاسخ:
شادی می دونی چقدر خوش حال شدم که دعا کردی برام ..
دعا تو می گیره ..دلت پاکه ..
قوی شدن ..باید قوی باشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">