.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

بیکاری در پایان ترم سه ..

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ
من برای وکالت واقعا نخونده بودم و منتظر قبولی هم نبودم اما این ازمون استخدامی مسخره، که شرکت کردم .راضی شده بودم ، بروم سر ازمون برای یک جای خالی  تو زندان ،تاکید می کنم تنها یک جای خالی .مسخره بود این همه ادم برای یک جای خالی.ان هم کجا ؟ زندان !وقبول نشدم ..
خدایا میشه یه شغل خوب از اسمون نازل کنی .من واقعا خستم.دلم می خواهد یه جایی سرم گرم شه .نه هرجایی ..
 واقعا دلم نمی خواست برم زندان سرکار ولی انگاری به همون هم راضی بودم ..
شما ها چطوری کار پیدا می کنید ؟ مثلا کارمندهای دانشگاه چطور استخدام میشن که من هیچ وقت نمی فهمم ! 
خدایا من بند پ ندارم اما تورا که دارم ..
خدایا لطفا کمی نگاهم کن ..این بنده از همه جا ، جا مانده ، دوستت دارد
خدایا ما را از بلاهایی که حتی به ذهن ما خطور نمی کنه حفظ کنه ..شکر ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
آبان

نظرات  (۱۲)

بسپارید به خدا
کاری که روزی شما باشه
فقط برای شماست! و کسی جاتونو نمی گیره..
ان شاالله بزودی یه کار عالی و دوست داشتنی پیدا کنید:)
پاسخ:
من همه چیز را سپردم به خدا ..زندگیم را 
ممنونم 
واقعا استخدام شدن و کلا کار پیدا کردن سخته.... من که کلا بی‌خیالش شدم!!!
پاسخ:
خیلی سخت 
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۰ آرزوهای نجیب (:
راه حل اون کارمند شدن دانشگاه شدن رو پیدا کردی منم خبر کن:|
پاسخ:
باشه ..تو هم پیدا کردی بیا درگوشم بگو :)
منم دنبال کارم که سرگرم بشم واقعا نه هر کاری منم خسته شدم:(
پاسخ:
ایشاالله پیدا شه :)
تابستون هم میتونی واسه آزمون قضاوت ثبت نام کنی.آزمونش هم فکر کنم پاییزه.هم حقوقش خوبه هم درگیری و جنگ اعصاب و استرس وکالت رو نداره.میری دادگاه خانواده.ولی کلا نرو تو فکر کارمندی.تو تواناییت بیشتر از ایناست.وکالت،قضاوت،سردفتری(البته اگه آزمونش برگزار بشه)...به اینا فکر کن.تو میتونی.حالا نهایتش خیلی دیگه طول بکشه یکی دو سال دیگه به اون چیزی که دلت میخواد میرسی.برات آرزوی موفقیت و آرامش میکنم عزیزم.
پاسخ:
نه قضاوت را دوست ندارم ..یک سال دوندگی اخرش هم تو مصاحبه رد میشی ..
منم یکبار تو دانشگاه علوم قضایی رد شدم ...
وای به خدا ندا کارمندی خیلی بهتره ..یه روز ی می فهمی ..دادگاه پر روزهای پر تنشه ..هرچند اگه سردفتری برگزار بشه ارزوی همه ما است ...
ممنونم دختر مهربون 
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۴ یکی دیگر
آمین 
پاسخ:
امین 
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۱ بنده خالقم
من زنداداشم کارمند دانشگاس,تو دوران دانشجوییش تو دانشگاه کاردانشجویی میکرد بعد یه روز که واسه خوابگاه نیرو میگرفتن یکی از دوستاش بهش خبر داد و رفت واسه پرکردن فرم..الان یه ده سالی میشه سرکاره..اونم بند پ نداشت ولی خدا رو داشت که جا همه نداشته هاش بود و هست..میتونید واسه ستاد ازمونا تو دانشگاه اقدام کنید,زنداداشم میگه اینا تو اولویتند واسه استخدامی(یعنی اونایی که یه سابقه کار دانشجویی دارند بی تاثیر نیست واسشون)
پاسخ:
 من الان یک ساله تو ستاد ازمون ها ثبت نام کردم اما برای هر ازمون یثبت نام کردم سیستم نوشت امتیاز شما به حد نصاب نرسید یعنی اینجا برای مرقب جلسه هم اولویت با کارمندها است ..خوش به حال زنداداشت ..ایشاالله موفق باشند 
سلام
امان از بیکاری
بیشتر از یکساله از ارشد فارغ شدم ولی هیچی به هیچی..  
راستی آبان جان پیام خصوصیم ببین 
پاسخ:
سلام 
امیدوارم برای تو هم دری باز شود 
فرستادم رمز را عزیزم
عزیز رمز مطلب ای در دل نشسته از تو کجا گریزم میخواستم ، اگه دوست داشتی بدی ممنون
پاسخ:
فرستادم عزیزم
ایشالا که زودتر یه شغل خوب پیداکنی
پاسخ:
ممنونم 
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۰ یا فاطمة الزهراء
من کار یه بار تو نت ورک کار کردم ولی فهمیدم پولش حرومه و دروغ گفتن و کمتر از یه ماه اومدم بیرون
ولی تو که حقوق خوندی اگه میخوای پول پارو کنی برو اقتصادم بخون میتونی بری تو شرکتای صادرات واردات خیلی پول در میاری به عنوان مشاور حقوقی خصوصا با بلد بودن اقتصاد ما یکی از فامیل هامون این کار رو کرده الان همه اش در سفر خارجیه تقریبا ماهی 12 تومنم با اضافاتی که میگیره درآمد داره
پاسخ:
خوب واقعا دیگه حوصله درس خوندن را ندارم .اما مشاور حقوقی ..اغلب شرکت ها ترجیح می دهند یه وکیل استخدام کنند تا مشاور حقوقی 
اما میشناسم ادمی را که مشاور حقوقی است و مثل شما حقوق خوبی دارد اما بدون بند پ انگاری امکان پذیر نیست ...
یکی از کامنت ها راجع به کار دانشجویی بود
من این ترم کار دانشجویی انجام می دادم توی دانشگاه ولی فعلا که خبری از پرداختی نشده اونم از کی؟ از اوایل مهر تقریبا
این بخشی که من پیششون هستم با هزار بدبختی و فلاکت به اینجا رسیدند اینم دو نفرشون خیلی نگرانند که نکنه تعدیل نیرو بشند...چون یک سال دیگه باید قرار دادی کار کنند تا بعد رسمی بشند...
هر جا بخوایم بریم سر کار هزار جور سد سر راهمون میزارن... آزمون بخوایم شرکت کنیم باید چقدر هزینه ثبت نامی بدیم که میدونیم یک سری از قبل قبول شده هستند و...
پاسخ:
ای بابا ..
بازهم ساقی جان به نظرم برای رشته تو کار بهتر هست ..
واعا ..هزینه ثبت نام برا یازمونی که از قبل استخدام شدند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">