.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

مسافر صندلی ۱۲

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۰ ب.ظ

نشستم تو اتوبوس که برگردم 

 دختر که صندلی عقب نشسته ..پیوسته قربان صدقه سعید عشقش میرود ...

و من دستم را می کنم تو پالتو ام و سردمه ...

دیروز با کوله پشتی و موبایلم نشستم سر جلسه ازمون .و نا منظم ترین ازمون عمرم را شرکت کردم .سوال ها پک شده نبود . قبل ازمون خیلی ها شروع به زدن کردن ...

هیچ کس حواسش به تقلب ها نبود . دفترچه ها یکسان بود. چیزی در حد فاجعه دفتر چه پر اشکالات مفهومی بود و پشت بلند گو خوانده میشد که فلان سوال تصیح شود ..

خلاصه بگم خدمتون که سوال ها به راحتی قبل ازمون قابل فروختن بود .

پ ن :رفتم کهف شهدا و بهشون گفتم چقدر دلتنگم .

شب قبل ازمون فهمیدم میم ازدواج کرده ..خوشحال شدم براش ...میم یه زمانی خواستگارم بود .و من بین دو تا میم تصمیم گرفتم کسی انتخاب کنم که اشتباه بود ...اما می دونم که میم دوم هم ادم من نبود. احساس می کنم بزرگ شدم نه اندازه ۲۵ سال ...اندازه تمام درد هام بزرگ شدم ...

و یه خوشحالی بزرگ دارم‌...انشالله تو همین ماه میرم پیش امام رضا ...دلم پر میزنه بشینم روبه روشون ...گریه کنم ..گله کنم ..کاشکی دست پر برگردم ...

پ .ن :با تشکر از بخاری اتوبوس .ماه خوشگل امشب‌

فقط مجبورم گشت ارشاد را برای بار دوم ببینم :((هنذفری ام گم شده :((

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۶/۰۹/۱۱
آبان

نظرات  (۱۷)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۱ آندرومدا :)
مشهد بزرگترین دلخوشی ادم میتونه باشه :) خوش به حالت :))))
پاسخ:
اره واقعا ...
دلم اونجا اروم میشه ...:))
امام رضا کسی رو دست خالی برنمیگردونه..

آزمون وکالت دادی؟ نکنه یکسان بودند کسانی که میدانند با کسانی که نمیدانند :|

پاسخ:
ایشاالله :))خودشون خبر دارن که چقدر دلم واسشون تنگه ...
وکالت ازمون مشاوران ...
اره یه جورایی یکسان بودن :(

اعتراض میکردی به وضع ازمون، چه وضعش بوده!
خووووشا به حالت ابان، به امام رضا سلام منم برسون
پاسخ:
من که نه ..خیلی ها اعتراض کردن ..که براشون مهم نیست 
حتما ...مطمن باش هوپ :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۱ محسن رحمانی
:)
پاسخ:
:)))
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۱:۴۷ آرزوهای نجیب (:
من مهرماه رفتم امام رضا کلی برات دعا کردم
ایشالا روزی هر ساله‌ات آبان جان(:
پاسخ:
کلی ممنونم که همیشه بهترین جا ها یاد من هستی ...دوست مهربونم 
حواسم هست اونجا ..به یادت باشم ..اگه انشاالله طلبیده شدم :))
ایشالله که میری با یه قلب آروم و حال خوب برمیگردی
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
۱۲ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۲ جنابــــــــ دچار
اصلا یه قرار وبلاگی بذارید با یچه مَشدی ها :))
پاسخ:
:(( 
نه ...اهل قرار وبلاگی نیستم ..توی این شش سال نوشتن فقط یه دوست از نزدیک دیدم ..
از همین جا برای دلت دعا میکنم که آرامش پیدا کنه...
التماس دعا
پاسخ:
از همین جا ممنونم ..خیلی ....
حتما یادت هستم ..:)
۱۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۰۶ خانم نارنج
خسته ازمون نباشی ابان جان الهی بری هرجاکه دلت آروم وپرقدرت زندگی وادامه بدی.
پاسخ:
ممنونم مهربون ترین نارنج دنیا 
سلام آبان جان
امروز خبر خوشی از یکی از دوستام شنیدم که سه سال بود انتظارشو میکشید
امیدوارم به آینده ات و روشنیش
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم 
انشاالله خبر خوش همیشه بشنوی 
دلم لک زده که یه روز راحت بخندم ..واقعی بخندم‌...
محتاجم‌به دعا 
می خندی یه روز میاد که از ته دل میخندی
حتی به این روزات
پاسخ:
ادم هیچ وقت به درد هاش نمی خنده رفیق ...
کهف‌الشهدا...

میشه اگه بازم رفتید دعام کنید؟!
پاسخ:
تهران نیستم حوا 
ولی اگه قسمت شد دوباره رفتم یادت خواهم بود ...
ولی مشهد حتما دعا می کنم :))
خیلی ممنونم مهربون ^_^
پاسخ:
خواهش می کنم مهربان حوا :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام علیکم
گفته بودید ***** ***** ***** میرید کههه
خیلیم عالی ان شااله هر چی صلاحتونه براتون اتفاق بیفته
رفتید مشهد ما روسیاهارم فراموش نکنین ...
التماس دعا
پاسخ:
بله اما هیچی معلوم نیست هنوز ..توکل به خدا
محتاجم به دعا 

امام رضا همیشه دلخوشیه


به برکت پسرم گشت ارشاد 2 را nبار دیدیم


سربزنید
پاسخ:
همیشه :)
بله ..
منم مجبور شدم  برای بار سوم تو این سفر ببینم :)
آبان عزیز سلام
شاید الان مشهد باشی پیش ضامن آهو، سلام من رو هم به آقا برسون و التماس دعا
 
عجب آزمونی بوده =-O 

راستی زیارت شهدا هم قبول باشه
پاسخ:
سلام عزیزم 
من برگشته بودم که کامنت را دیدم ..
انشاالله امام رضا حاجت را بده :)
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۹:۰۸ αѕмα мσнαммα∂ι
با سلام دوست عزیز وب خوبی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و منو دنبال کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">