.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

شروع کردم به دویدن ...کنار رودخونه ای که خشک بود و هیچ کس نبود ...

تو تاریکی دم غروب فکر کردم چی را ازدست میدهم ..

جواب این بود .من که چیزی نمی خواهم ..پس چیزی را ازدست نمیدم ...

همین قدر مبهم ))

فیلم پله اخر دیدم ..چه خاص بود 

نمی دونم گیم اف ترونز را ببینم یا نه ..زیادی طولانی میزنه 

درسته من اینستا دی اکتیو ام ولی تلگرام که می خواهم این چه وضعه اخه  

مثلا اگه چند سال پیشم بود پست میزاشتم واسه این روزها ..ولی الان حوصله نطق ندارم ..

یه سریالی شبکه  دو میزاره که دلم می خواهد برم یقه نویسنده را بگیرم بگم خیلی خری ..همین قدر رک ...سایه بان است ..واقعا حیف صدای چاووشی ..

پیدا بود حوصله ام سر رفته ؟خیلی ..

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
آبان

نظرات  (۱۱)

۱۳ دی ۹۶ ، ۲۳:۱۴ دیوانه ...
سلام بلی متن گویای حالتون هست 
خوش باشید همیشه :))
جدا حیف صدای چاااوشی ...
پاسخ:
واقعا حیف :)

راستش من گیم آف ترونز دوس نداشتم ببینم اصلا، اما بعد از اینکه یه فصل دیدم دیگه کنجکاوی نذاشت بقیه شو نبینم! الان وسطای فصل ۵ ام و کاملا راضی ام. چون هر قسمتش که یه ساعته قابلیت اینو داره که تو رو میخکوب کنه سر جات! اصلا سریال همیشه یه چیزی واسه سوپرایز کردن داره! :) به نظرم ببینش ؛)
پاسخ:
باید بالاخره یه بار شروعش کنم ..
اخه یه ساعت خیلی طولانیه ...ولی انگاری همه میگن جذابه 

گیم آف ترونز خیلی جذابه. فقط تنها ببین، یادت باشه بهت هشدار دادم :-)))
پاسخ:
این جور که تو گفتی حتما باید تنهایی ببینمش .:))
صدای چاوشی واسه من مثلِ شرابه :))
پاسخ:
چه تعبیر خوبی :))
۱۴ دی ۹۶ ، ۰۴:۰۲ بلاگر کبیر ^_^
آبان عزیزم...
از فیلترینگ نگو که دلم خونه...
کاش درست بشه.
چه دخمل ورزشکاری.میری میدوی؟؟؟
پاسخ:
سلام سلام 
چه خوبه اومدی 
میگن درست میشه ..
گاهی ..:)
۱۴ دی ۹۶ ، ۰۶:۵۸ مسـ ـتور
امیدوارم که تلگرام درست بشه و لااقل وقتی تلگرام میخوای در دسترست باشه...
سایه بان شبکه دو میده ها!
پاسخ:
راست میگی ها ..
چقدر سوتی دادم 
۱۴ دی ۹۶ ، ۰۸:۰۹ بامبـو ❧☘☙
اولین چیزی که توجهمو جلب کرد این بود که عنوان پست اینه:
رقیب نیز چنین مخترم نخواهد ماند
مخترم رو برای این نوشتی که رقیب رو مسخره کنی یا واقعا اشتباه تایپی بوده؟!
بعدم این که کنار رودخونه ای که خشک بود می دویدی؟ رودخونه اگه خشک باشه که رودخونه نیست! باید مثلا بگی جای خالی رودخونه!!!
من هیچ کدوم از این فیلما رو ندیدم!
تلگرامم میگن جمعه درست میشه!
واقعا هم حیف شد این صدا! سریالش منطق نداره!
آره واقعا، مخصوصا اون دوتا نکته ای که گفتم بیشتر نشون میداد!!!
ببخشید من خیلی رک گفتم اون دو تا نکته رو ها، پوزش...
:)
پاسخ:
نه واقعا ..اشتباه تایپی بوده ..
خب زاینده رود حتی اگه خشک باشه واسه یه اصفهانی همیشه رودخونه است ..مثلا با اینکه الان خشکه میگیم رفتم طرف اب دویدم ..یه چیز ناخوداگاه است ولی درست میگی 
مرسی مرسی :)
۱۴ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۴ جناب دچار
خوشبحالتون :)
پاسخ:
چرا اون وقت ؟
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۸:۵۱ خانم نارنج
سلاااااااااااااااااااااام آبان جونم خوبی؟روبه راهی؟گیم آف فلانو من ندیدم حوصله ندارم زیاده انگار ولی پرفکت استارنجرببین ,بیوتیفول این سایدببین وازاین چیزهادیگه همیشه به فیلم دیدن ودویدن باشه .
پاسخ:
سلام عزیزم ..
حالا اگه دیگه خیلی بیکار شدم اینا را هم می بینم ..مرسی :)

رقیب رقیب رقیب رقیب .......
دلم نمیخواد تو این حال ببینمت آبان
همیشه نوشته هاتو دوست داشتم دلم میخواد مثل سابق شی به اون قشنگی بنویسی نه با این درد..
گیم آو ترونزم قشنگه تا وقتی ندیدی جذبش نمیشی اما خیلی جاهای فیلم برای من اذیت کننده بود و به قول هوپ " تنها ببین"
از سایه بان نگو که دلم میخواد لهشون کنم که اینقد بدبختی به خورد مردم ندن :|
پاسخ:
شاپرک ..
رقیب من خیلی از من قوی تره ..قشنگ پیداس تو این جنگ بازنده منم فقط ..
باشه :) چشم 
سلام آفرین دونده جان...
راجع سریال یعنی مزخرف تر از این نیست.  کلا هرکی خواسته به عشقش برسه و رسیده رو میخاد بدبخت نشون بده.  واقعا چقدر نویسنده عقده ای داره, واقعا مزخرفه.   ببخشییید من خیلی خیلی رک خخخ
پاسخ:
مرسی :)
نه خوب کاری کردی ...واقعا موندم با خودش چی فکر کرده ..
همش دختره نشسته منتظر جهیزیه که طرف بیاد بگیردش یا نه ...متاسفم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">