.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

زین دایره مینا خونین جگرم می ده

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ب.ظ

نگاهشون کردم و دعا کردم که آشتی کنند ..

بعد ماه ها نشسته بودن کنار هم و میم گریه می کرد . از من خواسته بود ان دورها باشم که اگر اتفاقی افتاد تنها نباشد ،دلم نمی خواست انجا باشم ..اما بودم .. من با میم خیلی حرف زده بودم  که یه فرصت دوباره به زندگی اش بده ولی همسرش بد جوری تلاش های من و نابود کرد ...

زنگ زدم نون .خوشحال بود..به همین سادگی نون امشب جواب بله را داد.بعد دو جلسه حرف زدن،تصمیم گرفتند عقد کنند ...

دو تا از بهترین دوستانم تصمیم دارند به طور سریعی عقد کنند و من به وضوح احساس کردم که اگر حرفی بزنم متهم می شوم به حسادت .ادم وقتی شکست می خورد.باید مواظب خیلی چیزها باشد.خوشحالم و دعا می کنم بهترین را خدا برایشان فرستاده باشد . 


احساس درماندگی می کنم .احساس ترس ...احساس تنهایی ..و فقط دلم خواست بودی ...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
آبان

نظرات  (۱۸)

۱۶ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۰ ماهی کوچولو
ان شاء الله اون دو تا عاقبت بخیر و خوشبخت شن

و میم هم زندگیش به آرامش برسه
پاسخ:
انشاالله :)
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۴ دیوانه ...
خدایی کسی که این متن هارو بخونه و دلش نگیره سنگ دله 
خدا به دلتون تسکین و آرامش بده

پاسخ:
 احتمال میدهم کلا بلاکم کرده 
 قبلا بهش پیام میدادم ..جوابی نمی گرفتم 
جنس دلش اما از سنگ نبود...
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۴ ** دلژین **
جفت‌مورد هایی که گفتی ترسناک بودن برام.... 
الهی که خوشبخت باشی مهربون جان 
پاسخ:
واسه منم ترسناکه ..خیلی 
ممنونم عزیزم :)
کاش دو سه هفته رفت و آمد می کردن دوستات قبل از عقد. بعضی مشکلات توی یکی دو جلسه مشخص نمی شه.
پاسخ:
مضراب من هیچی بهشون  نمیگم جز اینکه خوشبخت شی و برات خوشحالم ...
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۲ بامبـو ❧☘☙
فقط دارم به این فکر میکنم چی کار کرده باهات که اینقدر از هم پاشیده شدی و اصلا چرا؟ با کدوم انصاف؟...
پاسخ:
با کدوم انصاف ....
نمی دونم ...هزار تکه شدم 
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۵ خانم نارنج
خیلی ازعقدها 
خیلی ازعروسی ها به خاطراینکه فکرمیکنندنحس وبدشگون ام یا چشم حسرت دارم  دعوت نشدم
 دیگه هیچ دوستی ندارم چون اونایی که شوهردارن فکرمیکنند من شوهرشون و میدزدم مجردها هم میگن وقتی باهاشونم خواستگاربراشون نمیاد,
این ها کتاب میخونند فوق یا دکترادارند اینا روشن فکرنداینا عموم جامعه اندمتاسفم برای همه ی این حس ها آبان که این روزها داری تجربه میکنی.
پاسخ:
نارنج با کامنت بغضم شکست 
تو تنها کسی هستی که حرفو بهتر از خودم میگی ..می فهمی 
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۰ ** دلژین **
چقدر کامنت نارنج تلخ بود :( 

پاسخ:
تمام حرف هایی بود که نتونستم بنویسم ..
۱۶ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۵ ** دلژین **
متاسفم برای جامعه ای که هنوز زن هاش نمیتونن احساس ارامش و امنیت کنن ...

طلاق موصوع سنگینیه و به اندازه ی کافی افرادی که خودشون دچارش میشن بها میپردازن و سنگین براشون تموم میشه... 
دیگه این زخم دل ها و زخم زبون ها واقعا .... :( 
متاسفم
پاسخ:
دلژین عزیزم 
ادم تو این ماجرا هزار تکه میشه ...ونمکی که دیگران روی زخم ادم می پاشند کم از خود زخم نیست ...
اما هیچ چیز این جامعه تغییر نخواهد کرد ..
کاش حالت زود خوب بشه... خیلی زود...
پاسخ:
ممنون حوای مهربون ...
ان شاالله خوشبخت بشن 😊
پاسخ:
انشاالله :)
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۴ جناب دچار
مبارکه :)
بماچه :)
پاسخ:
بله ..مبارک باشه :)
عالیه
پاسخ:
وات 
واقعا باید خیلی دقت کنند
خیلییی




پاسخ:
خیلی
آخ ... آبان! چقدر درد داشت این پست به همراه کامنتِ نارنج :(
پاسخ:
درد ...کلمات گاهی حتی از بیان درد ادم عاجزن ...
من اگه بجای دوستانتون بودم اتفاقا از شما بیشتر نظر میخواستم 
مطمینا یه دوست راهی رو که رفته و تجربه کرده و از قضا راه پر پیچ و خمی هم بوده مسلما راهنمای بهتریه

خودمون باید مسیر اشتباه رو عوض کنیم، شکست خورده ها محترم تر هستند
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
پاسخ:
نه الزاما ..ادمی که اشتباه تشخیص داده ممکنه فقط یه دید منفی منتقل کنه و اگه قدرت تشخیص داشت واسه خودش به کار میبرد .واقعیت تلخه ...کوزه گر واقعی  از کوزه شکسته اب نمی خوره ...
وقتی انقد اذیتت کرده،وقتی شخصیت واقعیشو تو این مدت برات رو کرده،چطور ممکنه بازم انقد خودتو زجر بدی به خاطرش؟
کاش کاری از دستم برمیومد...فقط دعا میکنم زودتر حالت خوب بشه
پاسخ:
ندا ..دنیا پر از سوال هایی که جواب نداره ..در من تنفری نیست ...خودم میدونم ..که هنوز ..که هنوز ....
ممنونم 
۲۶ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۷ محسن رحمانی
ان شاالله دیگه شاهد دعوای خانوادگی وزوجهای جوان نباشیم و آرزوی
خوشبختی همه جوانان .
پاسخ:
انشاالله 
چه عجب! کجایی آبان جان؟
صدبار اومدم دیدم آپ نکردی، نگران شدم
الان پستت رو دیدم برا ۱۴ بهمن خوشحال شدم هم برا آپ هم برا خبرخوش 

پاسخ:
سلام‌لیلا جان 
دارم برای یه ازمون می خونم ..برام دعا کن 😘
مرسی که هستی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">