.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

ما مضی قد مضی

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳ ب.ظ

به صدای خودم گوش می دهم و فکر می کنم چقدر زجر کشیدم .چقدر غم تو کلماتم هست که تو نفهمیدی ..

عین اعتقاد داره که من خودم خوب جمع کردم .اما واقعا این طور نیست.ادم های اطرافم خبر ندارند که من چقدر شکننده شدم .چقدر خسته ام .دیشب وقتی دوباره ازم پرسیدی چرا درس نمی خونی،گفتم خستم .گفتم هیچ کدوم شما نمی فهمید وقتی میگم خستم.یعنی چی ،یعنی که کوه روی شونه هام هست .یعنی یه زخم خونی ...

عکس ات را دیدم .زدم زیر گریه.بازی تکراری خانواده تو و بازهم شکست روحی من ...

قبول : شما از من قوی ترید.من ادم جنگیدن نیستم .... شروع امسالم ، اغاز پایان تو بود .


از دست ادم ها خستم .از مثلا دوستم میم که فکر می کنه من خیلی خوشبختم .از مادر میم که پشت تلفن بهم میگه شما نمی فهمید.میم داره چه دردی را میکشه ...از حرف های خودش و مادرش دلخورم ..میم میگه حلال ام کن ...گفتم مهم نیست ..اما مهم بود ..


سخنرانی های دکتر شیری را گوش می کنم و گریه می کنم ...

دلم می خواهد  اموزش بهار پس جدایی عاطفی و طلاق را بخرم اما فعلا نمی دونم با توجه به هزینه اش آیا واقعا تاثیر گذار است ...

کسی تجربه استفاده از این جوری فایل ها را داره ؟ 


پ ن : فیلم به وقت شام را دیدم ..بسی مزخرف بود ..

گیم اف ترونز فصل هفت داره تمام میشه ...

کتاب رهش امیر خانی دو ماه است که زل زده بهم ..منم بهش زل می زنم و نمی خونمش ...

برای مضراب :  من رمزت را ندارم 

فامیل دور ...برات عیدی داده ..به رسم هرسال ...

خدایا ..نگام کن ...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
آبان

نظرات  (۱۶)

سلام :)

پاسخ:
سلام 
خدایا
هوای دوستِ ما رو داشته باش...
پاسخ:
خدایا ..به حرفش گوش بده ....
ممنونم حوا جان
با چه سرعتی گیم اف ترونز رو دیدی! من تازه تمومش کردم...
حال دلت خوب بشه، این چیزیه که میخوام 
پاسخ:
فعلا دست و دلم به کاری نمیره ‌..فقط فیلم دیدم ...
ممنونم ..هوپ مهربون ..
عزیزم از خدا می‌خوام بهت یه آرامش عظیم و وصف نشدنی و یه دل صبور بده 🙏🙏🙏🙏🌸🌸🌸 
پاسخ:
ممنونم عزیزم بابت دعات ..:*)
من تجربه استفاده از این جور فایل ها را دارم. با گوش کردن بهشون زندگیم متحول نشد. قرار هم نبود که یهو آدم دیگه ای بشم یا راه حل های طلایی و آسون و شخصی جلوی پام بگذاره اما تغییرات کوچیکی در mindset ام ایجاد کرد. نسبت به اطراف یا اطرافیانم و از اون مهم تر به رفتار و درونیات خودم حساس ترم کرد. یک چیزهایی تو گوشم گفت که بعدا بهم ثابت شد. بعضی حرف ها رو هم هیچ وقت نپذیرفتم. کم ترین دستاوردش اینه که بیش تر از اونی که تجربه کردی تجربه کسب می کنی
پاسخ:
چقدر خوب که واسه تو تاثیری داشت 
اهووم ..من مشاوره حضوری میرم ...می خواستم هزینه اونو صرف خرید فایل ها کنم اما انگار همون حضوری برام مفید تره ..حداقل من احساس بهتری دارم وقتی حرف میزنم ...
اما دوست دارم یه زمانی تجربه کنم شنیدن کامل فایل ها ..
مرسی بابت حرفات که واقعا خوب بود 
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۷ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم آرامش و گذرت از این مرحله ی رنج آور آرزومه...
در واقع من اینجا رو به این عشق میخونم که شکفتن و از رنج به در شدن تو رو بخونم روزی...
اون فایل ها هم خیلی خوب هستن.خیلی... 

۱۰ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۸ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم اون فایل ها خیلی خوب هستن.
اینجا رو به عشق این میخونم که روزی از رنج به در شدنتو ببینم...
پاسخ:
مرسی بلاگر مهربونم 
یه سری هاش را گوش دادم ولی در اخر نخریدم ..
سلام علیکم
سال نو مبارک
بهترین روش فکر نکردن بهش هست و پاک کردن گذشته
کاری که خودتون باید انجام بدید با کتاب و فایل و اینها اتفاقی نمیافته
اراده
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام 
درسته ..هزار تا فایل و مشاوره تا خودم نخواهم فایده نداره 
نمیدونم هزینه فایلی که میگی چقدره... ولی من یه مبلغی هزینه کردم واسه فایلایی که گفتن واسه شروع زندگی خوبه و اینا... هیچ کدوم خوب نبود.
پیشنهاد من اینه که پولشو واسه مشاوره هزینه کنی. البته اگه مشاور خوب پیدا کنی
پاسخ:
منم همیشه مشاوره حضوری را ترجیح میدهم ..
واقعاً مزخرف بود؟! :/ میگن فیلمِ خوبیِ که! -_- 
پاسخ:
واقعا ..
ان شاالله مقاوم باشید و استوار

گاهی خیلی زندگی سخت میشه اما محک آدم همینجا هاست



سربزنید

پاسخ:
ممنونم:)) 
سلام آبان جان
فایل های دکتر شیری بی نظیر ه.
پاسخ:
سلام 
ممنونم که نظرت را گفتی
آبان جان میتونی به خود دکتر ایمیل بزنی ایشون جواب میدن و قطعا کمکت میکنند.
پاسخ:
راستش ساقی فکر نمی کنم با ایمیل زدن چیزی حل بشه ..دنیا پر ادم هایی با مشکل من است ..
من یه سری از فایل های ایشون رو دارم... اگر بخوای میتونم بهت بدم که گوش کنی
پاسخ:
اگه بتونی بهم بدی خیلی ممنون میشم :)
عزیزم 😞😞
پاسخ:
:((
وقتی مشکلات و مصیبت ها زیاد شد بدون خدا بیشتر دوستت داره....و مطمئن باش خدا بیشتر نگاهت میکنه.......
خدا خوب میدونه که ما جز خودش کسیو نداریم.........
از خدا میخوام حال دلت رو آروم کنه و همیشه دلت به خودش قرص و محکم باشه
پاسخ:
خدا خوب می کنه که من تنهام ....
ممنونم بابت حرف های خوبت رفیق :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">