.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

از رنجی که می برم .....

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ

چهارشنبه موقع خواب سرم را گذاشتم روی بالش و های های گریه کردم.صبح بغض داشتم.رفتم گلستان شهدا گریه کردم..

جمعه اما بدتر بود ..همش غروب بود ...بعد ظهر سرم را کردم زیر پتو و فایل دکتر شیری را پلی کردم و گریه کردم ...سرم درد می کرد ..مسکن خوردم و خوابیدم ...تو فایلی اخری که حرف می زد می گفت همه ما یک روز ارزو کردیم که کاش بمیرد ..نه اینکه برود ها ..بمیرد ..برای انکه تاب نداریم برود و با کس دیگر ببینیمش ..اما آنقدر زخم خورده ایم که می خواهیم بمیرد ..گفت ادم ها بعد طلاق هم دلشان تنگ می شود ...

دلم تنگ شده ..دستم را روی اتیش گرفته ام که پیام ندهم ..می فهمی دارم می سوزم و هی با خودم می گویم قطع تماس ..قطع تماس ...تو این دو روز سه بار فایل صحبت اخر را گوش دادم ..انجا که می سوزم ..انجا که اتش می گیرم از این همه نبودن ...اما دلم تنگ شده ..انقدر که دلم می خواهد بمیرم ...


کتاب رهش امیر خانی را تمام کردم ..نا امیدم کردم ...

کتاب همه ما مثل هم هستیم لیلی بخشی را تمام کردم ...یک رمان ..من این سبک کتاب را نمی پسندم ...با تمام قوت قلمش ...


خدایا ..اگه هستی یه چیزی بگو ..یه کاری به کن ...بذار بفهمم حواست هست ...حرف بزن با هام

بعدا نوشت : ...اذان صبح یه برام فیلمی فرستادند از حرم امام رضا ..ممنونم خدا :)ببخش غر غر هایم را ...این بنده ات فقط فقط تو را دارد 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
آبان

نظرات  (۱۹)

چه دلت پره نازنین....
صبح میشه شب تار.....
پاسخ:
کی دیده شب بمونه ....
سلام :)

خدایا دل آبان بانوی بیان را شاد فرما ... ان شاءالله

عیدتان مبارک :))


پاسخ:
سلام 
عید شما مبارک جناب قدح مهربان 
ممنونم بابت دعا خوب :)
گوش کن
می‌شنوی؟!
پاسخ:
می دونم حوا ..اما من دلم می خواهد خدا بغلم کنه 
آبان طلاق گرفتی؟؟؟؟ آگه طلاق گرفتی و تموم شد هرگز پیام نده، چون طلاقت شتابزده که نبوده ما وقت زیادی داشتیم برای پشیمون شدن و فکر کردن ولی طرفمون تو اون وقت فکراشو کرده و تصمیمشو گرفته پس هرگز برگشتی نیست....
پاسخ:
نه ...جدا نشدم ..حرفی هم نیست 
والا خدا شانس بده
به یکی که دوسش داشتم و بهش اهمیت میدادم  راحت گذاشت و رفت
بعد قضیه تو که طرف رفته و بیخیالت شده و تو همچنان دلتنگشی و داری خودتو بیخودی عذاب میدی!
باز خوبی می کرد یه چیزی
این یارو از اولشم که یه عالمه بلا سرت آورد
پاسخ:
 ...یه چیزهایی دست خود ادم نیست 
من ازش متنفر نیستم ....
از یه جایی به بعد همه چی خراب شد ..
آبان عزیزم سلام

بهت کاملا حق میدم سوگواری کنی، برای دلت، برای خودت
اما تا کی؟ 
آبان جان این قبری که تو بالا سرش گریه می کنی مرده توش نیست!
سوگواری هات رو که کردی لطفا برگرد به زندگی و حال خوب، چطوری؟
وقتی اومدی بهش فکر کنی و غصه بخوری و... حواست رو بده به چیز دیگه باید انقدر بهش فکر نننننکنننننییییی تا تو ذهنت بیرنگ بشه و کلا پاک شه.

اگه دوست داشتی جواب بده عزیزم، کارایی که کردی برا مهر و نفقه باعث نشد اقدامی کنه؟

پاسخ:
لیلا عزیزم ..سلام 
راستش من منتظرم عیسی بدمد و مرده ای زنده شود ...
خیلی براش مهم نبود ...به چشمش نیومد ..
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۲۱ بانو شهریوری
آرامش تو روحت آبان جانه جانان
پاسخ:
ممنونم بانوی شهریوری :))
آبااان دلتنگت بودم 
الهی که همیشه خوب باشی 
پاسخ:
فدای دل مهربونت :*))
الهی تو هم شاد باشی همیشه 
ای بابا ):
دلم گرفت که
الان خوبی؟
پاسخ:
الان الان نه ...
آبان من.... 
پاسخ:
نارنج .....
عجب حس و حال خوبی داشت این نوشته
یه پایان امیدوار کننده



گاهی زندگی خیلی دلگیر میشه
ان شاالله حال دلتون خوب باشه
پاسخ:
حس و حال خوب ..
زندگی بالاو پایین داره ..از من گیر کرده تو این روزها ..
انشاالله برای شما هم بهترین اتفاق بیافته
امیدوارم زودتر حال دلت خوب بشه آبان
پاسخ:
ساقی ..
آبان...
پاسخ:
ساقی دعام کن 
سلام آبان جان 
احوال شما؟؟ 
تا بوده روزگار همین بوده ولی خودت رو از اذیت نکن گاهی آدم باید بارهای سنگین رو دوشش رو بزار زمین تا راحتتر ادامه مسیر رو بره، قطعا خدا هم شاهد و ناظر خودش دلت رو آروم میکنه :*
پاسخ:
خدا شاهد ه ..گل نرگس ....
۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۱ آرزوهای نجیب (:
چند شب پیش که رفته بودم شاهچراغ کلی یادت کردم و ازشون خواستم به خدا بگه بغلت کنه و حرفات رو بشنوه.
تنها کاری که از دستم برمیاد همین دعاست. کاش خدا صدای دعاهامون رو می‌شنید.
پاسخ:
می دونی موندم خدا فکر می کنه من چقدر قوی ام ...
دلم واقعا بغل خدا را می خواهد ...
ممنونم دوستم ...
آخ که چه حالی دارد وقتی خالق به مخلوقش بفهماند حواسم بهت هست
پاسخ:
اینکه حس کنی وجودشو ادم را اروم می کنه ..
اردیبهشت وقت خوبیه

شروع دوباره

دوست خوب🌹

فک کنم یکسال بود ندیده بودمتون

انتظار داشتم ببینم خیلی چیزا خوب شده!!!!


پاسخ:
سلام دوست قدیمی ..کجایید شما ها ..
ایشاالله که سرتون گرم باشه به خوشی های روزگار ...
نمی دونم ..همه چی توقف کرده 
۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۱۲ بـآنو شهریوری
عزیز اگه امکانش هست به منم رمز بده
آبان رمز به من نمیدی؟!؟
پاسخ:
فرستادم ساقی جان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">