.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

گلی همه ترسم از اینه که تو رو بگیرنت

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ


کسی هست تقبل کنه جای من درس بخونه ؟ 

یه کلاس روش تحقیق دارم ،متشکل از دوتا دانشجوی علوم سیاسی یک عدد معماری و من حقوق ..یعنی کلاسی بود..

پروپوزال یکی از بچه های علوم سیاسی یه چیزی تو مایع هایی تحلیل خطبه جهادیه امام علی در رابطه با سیاست ایران در سوریه .عنوانش را دوست داشتم ..من بسیار به این خطبه جهادیه ارادت دارم ......

پارسال خرداد هیچ امتحانی نداشتم فقط پایان نامه مونده بود ..این قدر خوب بود :( امسال اما باید دوباره درس بخونم ..

من شهرزاد هنوز کامل ندیدم ...الان که داستان لو رفت دیگه :(( ذوق ندارم تا تهش ببینم ...

اما برعکس همه که سریال گلشیفته را دوست ندارند من خیلی دوستش دارم ..

قبلا ماه رمضان سریال ها را می دیدم ولی امسال دیگه ندیدم راحت .ماه عسل را می خواستم ببینم که امسالش را دوست نداشتم 

کاش زودتر عید فطر شه :)


 ..خدایا شکرت :) از ته دل  شکر که دارمت ..که دارمت ...:)

سه شنبه روز مهمی است ...:) برام دعا کنید و انرژی مثبت ...

وقتی خدا هست ..نگران نباش ...:)


عنوان پست : اهنگ گلی : مسیح و ارش 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
آبان

نظرات  (۸)

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۳ بانوی عاشق
دارمت برو دارمت
هنوزم دوست دارم
شک نکن دست خدا میسپارمت
اینم ی کوه انرژی:-) 
پاسخ:
 ..چقدر خوب بود حرفات ..دمت گرم :)
موفق باشی
پاسخ:
...
امیدوارم روزهای خوبی در پیش داشته باشی آبان جان
پاسخ:
........
با آرزوی بهترین ها در این سه شنبه ی مهم :-) 
پاسخ:
.......
هدف داشتن خیلی خوبه :)
انگیزه میده به آدم.
امیدوارم موفق باشی تو درسات :)

+ کلا بعضی آدما جنبه ندارن قبل بقیه یه فیلمی رو ببینن!! زودی داستانو لو میدن :/
اصلا با این آدما نباید حرف زد! :)))
پاسخ:
ممنونم گنذم جان
لطفا ققنوس شو...
پاسخ:
امیدوارم بلاگفا کامنتی که برات فرستادم را نخوره :)
عزیزم کامنتت خصوصی اومد نشد تایید کنم
واقعا آدم باید از این خشکه مذهبیای افراطی بیشتر بترسه تا اون نماز روزه نخونا و نگرفتنا
امیدوارم هرچه زودتر به آرامش برسی،دلت شاد بشه عزیزم

پاسخ:
ممنونم عزیزم ...:)
نمی دونم ...به نام دین ..دل شکستن خیلی بده ..خیلی ..
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۹:۲۱ بهرنگ قدوسی
🤗🤗🤗🤗🤗🤗
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">