.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

برگشتن ..

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۵۶ ب.ظ

تقریبا دو ماه است که چیزی ننوشتم ...

رضایت نداد ...

مصاحبه وکالت ام را 30 تیر قبول شدم و با رفیق ام رفتیم بام شهر ..تا من گریه کنم ..غریب مانده بودم ..وسط ادم ها ..

به ادم ها رو زدم ..که واسطه شوند ..نشد ..نخواست ..حتی دلم نمی خواهد بنویسم که کجا رفتم و چی کشیدم  که بی فایده بود ..

الان حدود ده روز است اردبیل است و..مسافرت ...

هی می نویسم و پاک می کنم ..انگاری کلمه ها قفل شدند و نمیشه نوشت ...

همین ...

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۶/۱۷
آبان

نظرات  (۲۷)

سلام خوبه که نوشتی

+ تبریک میگم قبولیتو :)
پاسخ:
سلام 
ممنونم ...که هنوز هستید :)
نزدیک بود سراغ بگیرم که دیگه خودتون اومدین :)
پاسخ:
ممنون :)
خوش برگشتین 
تبریک قبول شدنتون رو آبان جان:*
پاسخ:
مرسی گل نرگس عزیزم :)
چه خوبه که برگشتی :)))))
پاسخ:
چه خوبه که هستی :)
قبولیت مبارک باشه عزیزم

مهریه‌تو اجرا نذاشتی؟ چجوریه که اینطوری کارت گیر کرده؟
پاسخ:
ممنونم گندم جان ...
یه چیزی هست وسط این جک ها و شوخی های سکه و مهریه ...
که هیچ کدوم تو دادگاه واقعیت نداره ...
مهریه به جدایی ربط نداره ..تو تجدید نظر است .‌تقریبا اواسط زمستون رای میاد ...
اطاله دادرسی ..

میدونم مهریه به جدایی ربط نداره، آخه یکی از دوستامم همین مشکلو داشت. تو عقد خواست جدا شه، شوهرش طلاقش نمیداد. مهریه‌شو گذاشت اجرا، بعد شوهره قبول کرد که در ازای بخشیدن مهریه طلاقش بده.
البته من خیلی تو جزییات ماجراشون نیستم. ولی کلیاتش اینجوری بود
پاسخ:
خب همسرش قبول کرد...یعنی طلاق توافقی ...
بین ما توافقی وجود نداره گندم جان .‌.
خب یعنی تو هم مهریه‌تو اجرا گذاشتی؟
ببخشید اینقد میپرسما! دیدم خیلی وقته درگیری برام عجیبه
پاسخ:
بله ...اشکال نداره گندم ..بذار کلی بگم برات تو دادگاه چی می گذره ..
وقتی دادخواست مهریه داده میشه ...خوانده که زوج باشد ..معمولا  به پیشنهاد وکیلش .‌.شرکت نمی کند  تا رای غیابی صادر شود ..بعد واخواهی می کند ..دوباره جلسه تشکیل میشود ...بعد رای بدوی صادر میشود .‌بعد می تونه اعتراض کند ..میره تجدید نظر ..بعد تجدیو نظر ...دادخواست اعسار میدهد..دوباره جلسه ..قسط بندی ...بعد دوباره تجدید نظر اعسار وجود دارد ...و بعد تعدیل اقساط .‌.دوباره جلسه ....و این روند هیچ تاثیری در جدایی نداره 
بین هر کدوم از این جلسه ها ۴ الی ۶ ماه فاصله است ..به دلیل شلوغ بودن دادگاه ..اخرش چی میشه در اغلب موارد  زن مهرش را می بخشد و با مرد توافق می کند که لطف کند رضایت بدهد زن جدا شود ....
مبارک باشه قبولیت، کاش امثال وکیل هایی مثل تو که این بی عدالتی در حق زنان رو دیدن، می تونستین تغییری در قوانین ایجاد کنین.
پاسخ:
اینی که قوانین ایران تا حدودی ظالمانه است خیلی واضح مبرهن است اما ادما پول را به خیلی چیزها ترجیح میدهند ...
چه خوب که دوباره می نویسی. قبولی ات بسی مبارک . انشاءالله که روزهای خوب در پیشه.
پاسخ:
مرسی :))
انشاالله واسه هردومون 
تبریک می گم خانم وکیل :-)
پاسخ:
مرسی آیبک جان :)
واااااااای آبان جانم.خیلی خوشحالم.خیلییییی...
تبریک میگم عزیزم.
منظورت از مصاحبه همون اختباره؟
پاسخ:
ندا جان برای وکیل شدن دو راه وجود داره :
کانون وکلا ..فقط ازمون میدی و پس از قبولی ۱۸ ماه کاراموزی داره و بعد اختبار ...
روش دوم ازمون قوه قضاییه است که چند سال بود برگزار نشده بود و اذر سال ۹۶ برگزار شد ..بعد قبولی تو ازمون ..مرحله دوم مصاحبه است که تیر ماه بود ...بعد قبولی در اون و روند گزینش کاراموزی شروع میشه ‌‌...
من ازمون قوه قضاییه را قبول شدم ..هرکدوم از این دوتا روش مزایا و معایب خودش را داره ولی در عمل برای وکالت فرقی ندارد و مردم هم غالبا تفاوت این دو را نمی دونند ...
من نمیفهمم همسرت چرا رضایت نمیده به طلاق؟نه طلاق میده،نه میخواد که باهم زندگی کنید؟پس چی میخواد؟
پاسخ:
ندا جان ...رضایت این جا ..رضایت ق ض اوت بود که قبول شدم اما برای معرفی به کارگزینی رصایت همسر می خواهم که نشد ...
آها اصلا ذهنم به طرف آزمون قوه قضاییه نرفت.یادمه اون موقع هم نوشتی در مورد این آزمون که قبول شدی و همسرت رضایت نمیداد.خیلی هم غصه خوردم.چی بگم...
همش امیدوار بودم تو این دو ماه مشکلاتت حل شده باشه
پاسخ:
ممنونم عزیزم 
سلاااااااام آبان جانم
احوالت چطوره؟ هر چند حال دلت از کلمه های قفل شده عیانه :-( 
چه خوب که برگشتی، دلم برات تنگ شده بود
مبارک باشه عزیزم
"رضایت نداد" جمله ای که خییییییلیییییی حرصم داد خیلی، غصم شد کارت افتاده دست یه بی صفت، دنیا گرده و نوبت اونم میشه یه روزی یه جایی جواب کاراشو بگیره!!!
چقدرم تو آمپاسه! ده روزه رفته اردبیل، عجب! 
ببخشید میپرسم اگه دوست داشتی جواب بده، از کجا فهمیدی اردبیله؟ از شبکه های اجتماعی؟
ان شاالله امام حسین ویژه نگاهت کنه و دل آروم بشی و خوووووشششششببببخت
مراقب خودت باش عزیزم
و التماس دعا
پاسخ:
سلام لیلا جان ...
ممنونم ..
با تمام ناراحتی که دارم هیچ وقت دوست ندارم در مورد او بد حرف بزنم یا بد بخواهم براش ...
خودش بهم زنگ زد گفت ...
اهل اینستا و ...نیست ...
انشاالله امام حسین بهمون نگاه کنه :)
بهترین ها برات می خواهم عزیزم 
خوشحالم که زحماتت نتیجه داد و قبول شدی آبان جان ، مبارک باشه :)
حس می کنم گفتن حرفای انگیزشی و امید بخش ممکنه مسخره به نظر بیاد در شرایط شما .فقط بهتربن ها رو برات آرزو می کنم .
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
چقدر خوب که می فهمی چقدر حوصله این حرف ها را ندارم
عذر میخوام بابت اینکه در موردش بد حرف زدم، از شدت ناراحتی بود!
پاسخ:
اشکال نداره دوستم ..:)
چه خوب نوشتی
بسپار به خدا
الان برای قبولیت رضایت اون شرطه؟
پاسخ:
برای قبولی قبلی بله ...
اما برای وکالت نه .....
۲۲ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۳۳ بلاگر کبیر ^_^
عزیزم... بخاطر قبولیت تبریک میگم...
پاسخ:
ممنونم بلاگر جان 
۲۴ شهریور ۹۷ ، ۰۲:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
ایول الله عزیزم :)
مبارکت باشه گلم
روزهی خوب و خوش رو در پیش داشته باشی ان شاءالله :*
خیلی خوشحال شدم
پاسخ:
ممنونم عزیزم ..
خیلی ممنون خوشحال شدی مهربان جان  :)
سلام
تبریکات فراوان برای قبولیتون :)
برای اون قضیه هم... متاسف شدم... ان شالله خدا دلتون رو شاد کنه...

+ قبلا هم چند باری سر زده بودم اینجا ولی نبودید. خوش برگشتین :)
پاسخ:
سلام سلام 
مرسی انشاالله خدا دل تو را هم همیشه شاد کنه 
مرسی که من نبودم اومدی :)

تبریک میگم قبولی رو :)
پاسخ:
مرسی ارزو جان :)
قبولیت مبارکه واقعا احسنت داری
زوووود شیرینی بده
پاسخ:
مرسی مرسی 
حالا شیرینی چی بدهم دوست قدیمی :)
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۸ کروکودیل نیمه فمنیست
سلام.خوش برگشتی...
پاسخ:
ممنونم کروکودیل جان 
اهل اردبیلی شما؟
پاسخ:
نه عزیزم ..اصفهان
۱۶ آبان ۹۷ ، ۱۴:۴۲ اجاره آپارتمان مبله در تهران
خیلی حرفا تو دلم موند که موند ...خیلی از دردامو ریختم تو خودم ...
____________________________________________
بعضی وقتام اینجوری می شه ... نه میتونی بری نه میتونی بگی ...
امیدوارم بتونید بنویسید ... حرف ها هرچی تلمبار بشه بارش روی دل سنگین تر میشه ... ;)
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com

پاسخ:
نه می تونم برم نه می تونم بگم ..حتی اینجا غریبه شده 
اینجا هم گاهی ادما خیلی راحت قضاوت های اشتباه می کنند ...
می دونید من از شغلتون اجاره اپارتمان مبله خیلی خوشم می اد ..
کلا من شغل هایی مثل رستوران ..هتل ..اجاره ویلا و هتل دوست دارم ..با حاله به نظرم ..
۲۸ دی ۹۸ ، ۱۹:۲۴ مهدی هستم(سیدمهدی)

چقد بهت سخت میگذره که اینو میخوای

سرت سلامت باشه همکار

پاسخ:
خیلی ..خیلی 
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۶:۱۹ مهدی هستم(سیدمهدی)

هیچ چیزی حواست رو پرت نمیکنه؟

پاسخ:
کار کردن شاید ..
اما محیط کارم همیشه یاداور دردهام است 
می دونی وضعیت ام شبیه کسی است که شیشه عینک اش شکسته ...هرجور هرجا را نگاه می کنه شکستگی جلو چشمش هست ...
اون عینک باید انداخت دور ‌..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">