.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اما قلب حافظه ی خودش را دارد

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

دیشب که پشت چراغ قرمز شلوغ ترین خیابان شهر ماشین خاموش شد و روشن نشد به تو زنگ نزدم .مرد های غریبه شهر کمکم کردند اما به تو زنگ نزدم.زنگ زدم به کسی که همیشه بی هیچ منتی هست.راستش مطمن بودم تو کمک ام نمی کنی.

چمدان بسته ام. اما تو هرروز هفته عین خیالت نیست ..

رهات کردم و درگیر خودتی.

رفتم سر پدرت ...

قبرستان سکوت بود.گفتم برای اخرین بار امدم نمی بخشم .

عنوان: 

اما قلب حافظه ی خودش را دارد و من هیچ چیز را فراموش نکرده ام. آلبرکامو

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۰
آبان

نظرات  (۶)

:((
پاسخ:
:(
۲۰ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۲۶ بلاگر کبیر ^_^
عزیزکم ...
پاسخ:
بلاگر مهربونم 
من هیچ صحبتی ندارم در این هوای سرد
پاسخ:
اینجا که سرد نیست 
اره خب
ولی بعضی وقتا باید خود رو ب فراموشی زد
پاسخ:
فراموشی از اون نعمت هایی که شامل من نشده 
نبخش ولی زندگی ادامه داره
پاسخ:
زندگی همیشه ادامه داره ...همیشه 
چه خوب که باهاش تماس نگرفتی
پاسخ:
نمی دونم ساقی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">