.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

فراموشی را بستاییم

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ب.ظ

دلم برای شعبه ۳۱ و ۱۰ تنگ شده بیشتر همه برای شعبه ۱۰ و اقای ر ...

اجرا احکام بد نیست. اقای ش هم ادم خوبی است.با تحصیلات حوزوی. امروز از همسرش باافتخار تعریف کردکه دانشگاه ما شیمی خوانده واستعداد درخشان  بوده.گفت هوش یه امر ذاتی است و تعریف ام کرد و من به این فکر کردم که تو هیچ وقت به من افتخار نکردی.من استعداد درخشان بودم.در بدترین شرایط روحی پایان نامه ام به بهترین شکل دفاع کردم.مقاله چاپ کردم و دوتا ازمون مهم را قبول شدم و تو هیچ وقت نفهمیدی.

زن بودن پروسه مشکلی است. اگر مردها از صفر شروع می کنند ،زن ها از منفی صفر شروع می کنند.من از منفی صفر تنهایی جنگیدم .

یه وقت هایی باید دست بزارم روی شونه ام و به خودم بگم تو قوی بودی وسط تنهایی ها .تو فقط خدا را داشتی و داری .

اینا نوشتم که بدونم اگه تا اینجا سرپا بودم تا اخر سرپا می مونم .روزهای سخت تمام نمیشه ولی من قول میدهم زنده بمونم 

پ ن :در ماجرا تصادف دوتا پورشه من به این فکر کردم که رفتار راننده یقینا خلاف اخلاق است امااصل برابری افراد در مقابل قانون وجود دارد .تصادفات رانندگی قتل شبه عمد است ودر حقیقت برخلاف تصور عموم نداشتن گواهینامه باعث نمیشود تصادفات رانندگی به قتل عمد تغییر عنوان بدهد.ولی انچه که جای تامل دارد بغض و کینه مردم به قشر مرفه است.اگر دیشب راننده، صاحب پورش نه و بلکه صاحب یک ۲۰۶ یا پراید بود بازهم مهم بود که فریاد بزند: اگر کشتم دیه اش را میدهم ؟مسلما قسمت پررنگ این ماجرا پورشه بود.

پ ن : فراموشی را بستاییم یاد انسان را بیمار می کند (نادر ابراهیمی )

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۹
آبان

نظرات  (۱۹)

شاید یادش رفته که ازت تقدیر کلامی کنه !
پاسخ:
مانع راهم شد یعنی حتی همراه نبود
.اما ته قلبش می دونم که فهمید چقدر تنهایی تلاش کردم 
شاید دلیل خاصی داشته ؟
خوبه که  از ته قلبش میدونی :))
پاسخ:
دلیش  شاید ترس بود ..ترس از قد کشیدن و سبز شدن من 
نمیدونم ولی امیدوارم یه روز اینو بهت بگه و حتی بگه از ته قلبش دوست داره :)
پاسخ:
اینو گفته و در ادامه گفته دوست داشتن کافی نیست ...
دوست داشتن معجزه نکرد .
تو از قوی ترین هایی هستی که من میشناسم. کسی که با وجود همه غم و غصه هاش برای ساختن آینده اش جنگید و هر دری رو براش بستن به دنبال در دیگه گشت و موفق شد. 
مهم نیست که تنهایی آیندمون رو داریم میسازیم، مهم اینه که توی وجودمون به خودمون افتخار کنیم، نه؟
پاسخ:
هوپ وجودم خسته است ...
خسته یعنی فقط پدیرفته دیگه نجنگه ..بپذیره ..که همیشه خواستن توانستن نیست ...تو وجودم به خودم افتخار نمیکنم ..یه ارمانگرایی منفی که لذت همه چی را میبره شاید 
چقدر غبطه خوردم بهت 
به این فکر کن که تو خلوتت پیش خودت و خدای خودت می تونی سرت رو بالا بگیری و بگی من تمام تلاشهامو کردم 
من در نهایت بحرانهام بهترین عملکردم رو داشتم 
من هیچوقت از تلاش نایستادم 

می دونی من به اون گوهر درونیت غبطه خوردم 
چون خودم آدم تلاشگری نبودم 
پاسخ:
گوهر درونی چه اصطلاح قشنگی 
اره پاییز جان 
من هی خواستم و نشد ....
عه جدا؟!! من نمیدونستم این قانونو! حتی یادمه یه سریال دیدیم دقیقا با همین مضمون که پسره با یکی تصادف کرد، چون گواهینامه نداشت باباش اومد گفت من پشت فرمون بودم به همه شاهدا هم رشوه داد که سکوت کنن. وکیل مقتول هم خیلی سعی کرد ثابت کنه پسره بوده و حتی زن مقتول همش میگفت ثابت کنیم که پسره اعدام بشه!! :/
یعنی یه سریال نساختن که توش اطلاعات درست بده به آدما!  :/
پاسخ:
یادمه اون سریال مسخره را ....
نیمی از سریال ها پر از اشتباهات پزشکی ..پلیسی ..حقوقی و...است 
واقعا آدم باید گاهی با سیلی صورتشو سرخ نگه داره... 
پاسخ:
رسیدم به این حرف که حتی اگه خون توی دهن ادم باشه بازهم نباید جلوی مردم دهان باز کرد ..
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۷ آرزوهای نجیب (:
خیلی باید روی خودمون کار کنیم که ویژگی ها خوب آدم‌های دوربرمون رو ببینیم. مردها که کلاً باید کلاس خصوصی برن توی این زمینه اونم از نوع فشرده.

ولی به‌نظرم آدم‌های مرفه به‌دلیل پولشون یه اعتمادبه‌نفس کاذب دارن. به‌‌نظرم احتمالش خیلی کمه که یه ۲۰۶ توی این وضعیت شدید روانی بگه کشتمش پول دیه ش رو می‌دم. نمی‌گم احتمالش صفره نه. می‌گم مرفه‌ها انگار با همه چی معامله می‌کنند و همه‌چیز براشون پوله.
پاسخ:
یه یری مردها خوب میبییند ..خیلی خوب ...
اره خب احتمالش کمه ...حق با تو است 
۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۵۲ دچارِ فیش‌نگار
شما حقوقیا شد یه بار از این پولدارا حمایت نکنید؟
:)

می بینم که داری پست خوب خوب می نویسی 😏
پاسخ:
حمایت که نبود اما دیدگاه ثالث بود 
دیگه کمتر می نویسم
 فصل امتحان ها دوباره یقه من را گرفت 
چه جمله قشنگی بود از نادر ابراهیمی 
پاسخ:
خیلی خیلی عاطفه :)
وای آبان باید حسابی به خودت افتخار کنی که با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که داشتی انقدر تو ادامه تحصیل و کار موفق بودی.خودت میدونی که من سالهاست وبلاگتو میخونم.وقتی اون قضایا پیش اومد پیش خودم میگفتم وای اگه من بودم شاید نمیتونستم ارشدمو تموم کنم یا شاید مرخصی میگرفتم.اصلا تو اون شرایط نمیتونستم حتی یک صفحه درس بخونم.چه برسه به این که بخوام دکترا شرکت کنم و قبول هم بشم.واقعا تو شگفت انگیزی دختر...
خیلی ها تو چنین موقعیت هایی جا میزنن،تو این کارو نکردی.تو شگفت انگیزی
پاسخ:
فکر می کنم هرادمی وقت ناراحتی از یه جایی به بعد می خواهد بلند شه و خوب شه حالش ..من سعی کردم ندا جان ‌...حالم خوب نشد اما حداقل عقب تر نرفتم ...
نمی دونم ...یه وقت هایی منم خسته میشدم ..
اون فیلم تصادف رو من ندیدم. راستش از قشر مرفه و پورشه‌سوار هم دل خوشی ندارم. ولی یه لحظه این فکر از ذهنم گذشت که شاید دختره ترسیده از اون اتفاق و نفهمیده چی داره میگه.
پاسخ:
دختره اصلا راننده نبود و پسر دیگه راننده بود ..موافقم ترس عامل خیلی رفتارها است 
الان اینهمه آدم داره بهت میگه تو قوی هستی و میتونی تمام این مسائل رو پشت سرت مدفون کنی ولی تو توجه نمیکنی
پاسخ:
ادم ها فقط اینجا را می خونند و خب بیشتر حرف ها از باب امید دادن است 
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۳ بلاگر کبیر ^_^
آبان من به این موفقیت هات افتخار میکنم،تو که خودت افتخار کنی و قدر خودتو بدونی دیگه همراهی کردن و نکردن اون برات مهم نمیشه...
پاسخ:
مهم است ..ادم همیشه نیاز داره کسی ببیندش 
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۷ بلاگر کبیر ^_^
آبان با تو موافق نیستم.توجه دیگران میتونه به ما حس خوشایندی بده اما نیازمون نیست... و دیگران منظور من جامعه و کل اطرافیانه.تو وقتی به کسی نیاز داری کاری رو برات انجام بده خوشحال شی،دقیقا اون کاریه که خودت بلد نیستی برای خودت انجام بدی.اگه یاد بگیری چجور عاشق خودت باشی میتونی از تنهاییتم لذت ببری و خوشبخت زندگی کنی.ولی تو هنوووووز درگیر اون آدمی.اگه یاد بگیری چجوری به خودت ببالی و افتخار کنی ،توجه نکردن اون به موفقیتت ناراحتت نمیکنه.
پاسخ:
ببین بلاگر نیاز به دوست داشته شدن و دوست داشتن تو دات ادم ها است .
هزارتا ادم هست که موفق اند وکیل اند پزشک اند و...
تنهایی خرید میرن ..سفر میرند و....ولی ادم موجودی است که نیاز داره عشق و تجربه کنه ...شب وقتی می خوابه دلش گرم باشه ....من درگیرم ..من ترسو ام ...
من می خواهم کسی من را ببینه ...باعشق ببینه ..
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۵ دچارِ فیش‌نگار
موفق باشی
پاسخ:
ممنون
۰۸ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۸ بلاگر کبیر ^_^
آبان جانم،آدم چه وکیل و پزشک و مهندس باشه،چه بیسواد... تا خودش با خودش به صلح نرسه با خودش عشق نکنه زخم خودش رو مرهم نذاره رو پای احساس خودش نایسته،هرکس کنارش بیاد هر چقدر بهش خوبی کنه باز اون ادم تو زندگیش احساس خلا خواهد کرد... وقتی خودمون عاشق خودمون نباشیم هیچوقت نمیتونیم عاشق واقعیِ کسی باشیم،میتونیم وارد یه رابطه ای بشیم که توش فداکاریهای مریضگونه میکنیم و گاهی خودمونو له میکنیم و روش اسم صبوری،عاشقی و فلان میذاریم...  قلبی که بلد باشه درست عشق بورزه به یار هرگز تو سینه ی آدمی که قبلش عشق به خودشو تجربه نکرده نمیتپه...
من خودمم ادم تنها موندن نیستم.اما حرفم با تو اینه که درگیری تو با این ادم خاص مساله ی سالمی نیست.. انقدر روش مقاومت میکنی که راه جاری شدن عشق واقعی به سمت خودت رو میبندی... اگه میخوای کسی ببیندت اول خودت خودت رو ببین... الان عصریه که عاشق ها،معشوقه های مستقل و قوی و با اعتماد به نفس میخوان،عصریه که دنبال ارتباط قوی و یاری هستن که بلد باشه تکیه گاه بشه حرف حساب بزنه نه که مجبور شن زحمت باور به نفس نداشتن اون آدم رو هم به دوش بکشن فقط به خاطر چشم و ابرو و دو استکان چای و سر رو سینه ی هم گذاشتن تازه این انتظار بره نگاهشونم عاشقانه باشه...



پاسخ:
می دونی بلاگر اینجا جایی که من خودمم هستم ...
اون دختری که تو قلبش ضعیف است ولی از نظر خیلی ها قوی بود ..
اونقدری که میگن دختره وکیل بود بیچاره پسره ...
من تو این جامعه زندگی می کنم ..همین قدر خشن ...همین قدر بی رحم ...
دادگاه پر مردهایی است که زن هایی با اعتماد به نفس و زیبا را رها کردند و دنبال چشم و ابروی زن دیگه رفتن ...
شاید یه روز نظرم عوض شد و به نظر تو نزدیک شد 
ممنونم عزیزم واسه حرفات 
فراموشی عالیه
خداشکر دارم به اندازه
پاسخ:
خوش به حالتون به اندازه بودن فراموشی نعمت بزرگی است 
اتفاقا اینجا خوندن خیلی بهتر از رو در رو صحبت کردنه چون میتونی راحت حرف بزنی. امید دادن بده؟
خوبه همسو بهت حرف بزنیم و همه بکوبیم تو سرمون که ای وای فلان و بهمان؟
پاسخ:
راست  میگی بهتره رو در دو حرف زدنه 
امید تنها چیزی که ادم زنده نگه میداره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">