.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

خوابم میاد

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ب.ظ

عرفه ۹۴ مصلی  دانشگاه

سرم گذاشتم روی شانه ف و گریه کردم ..جلسه دومی که میم میامد ..

عرفه ۹۵ حرم امام رضا بودم ..خون گریه می کردم ...اوج حال بدم بود و رفتن ...

عرفه ۹۶ ...گلستان شهدا بودم ...حالم هنوز خراب ...

عرفه ۹۷ ...مصلی دانشگاه 

عرفه ۹۸ مصلی دانشگاه ..بلند بلند گریه کردم و خواستم از خدا که از دلم و یادم بری ...اگه درست نمیشه ....

عرفه ۹۹ ...

عیدتون مبارک ....

پ ن :هرکسی اسماعیلی داره که باید به قربانگاه ببرد ...من منتظر نشونه ام ...

پ ن :به تاریخ اشک های بلند بلند ...شکلات مشهدی که اون بچه بهم داد ...

پ ن :چند روزه خوب نخوابیدم..خوابم میاد ...چشمام درد می کنند ...

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۸/۰۵/۲۰
آبان