.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

من که قاضی نیستم . می دونم .

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دختره با دوست پسرش و مادرش اومده دفتر که از دوست پسر قبلی شکایت کند .

هفته دیگه هم نامزدی با دوست پسر جدید بود 

یک نسخه وسیع از روانپزشک معروف شهر هم برای حال بد خودش داشت و راستش دختره ته خیلی چیزها بود 

فکر کردم چطوری می تونه اینقدر زرنگ باشه .یا شاید چقدر بلده ..یا شاید چطوری این قدر خوشبخت و دوست داشتنی است که طرف با علم به تمام اتفاقات عجیب گذشته می خواهد باهاش ازدواج کند . 

پ ن : قیافه اش معمولی بود 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
آبان

نظرات  (۱۲)

۰۳ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۱ محسن رحمانی

واقعا؟

 

 

پاسخ:
این مورد تازه قابل طرح بود ...
این قدر ادم ها عجیب شدن ! شایدم من عجیب ام 
۰۳ مهر ۹۸ ، ۲۰:۵۰ شارمین امیریان

سلام

 

بابت چی شکایت کنه یعنی؟!😳

بهش میگفتی ول کن بابا! اصل اینه که یکی دیگه تور کردی😂

پاسخ:
شارمین تهدید ..توهین ..کلاهبرداری ..تحصیل مال از طریق نامشروع ..
البته من میگم دختره خودش تور بود !
سلام :)

این چندان عجیب نیست! 7-8 سال پیش یکی از اقوام بنده دوست پسرهاش وسط شلوغ ترین میدون شهر کتک کاری کردن و یکیشون دختره رو برداشت برد. ولی دست آخر با اون یکی پسر ازدواج کرد!

الان یه بچه 5 ساله داره!

پاسخ:
به سلامتی 
خانواده خوشبخت 
مضراب کجایی ..دلم برات خیلی تنگ سده دختر ..بنویس 
۰۳ مهر ۹۸ ، ۲۱:۳۴ گندم بانو

نشنیده بودم کسی بیاد از دوست پسرش شکایت کنه!!! :/

پاسخ:
مسئله دوستی ساده نبود 
روابط پیچیده گاهی تبدیل به جرم میشه گندم جان 

آخه معلوم نیست جدیده چی باشه 

فکر کن زندگی ای که با شکایت و شکایت کشی شروع بشه 

منم یه مدت به اینها فکر می کردم و برام جلوه داشت 

بعد گفتم ول کن پاییز شان تو خیلی بالاتر از این حرفهاست 

آخه معلوم نیست جدیده چی باشه 

فکر کن زندگی ای که با شکایت و شکایت کشی شروع بشه 

منم یه مدت به اینها فکر می کردم و برام جلوه داشت 

بعد گفتم ول کن پاییز شان تو خیلی بالاتر از این حرفهاست 

آخه معلوم نیست جدیده چی باشه 

فکر کن زندگی ای که با شکایت و شکایت کشی شروع بشه 

منم یه مدت به اینها فکر می کردم و برام جلوه داشت 

بعد گفتم ول کن پاییز شان تو خیلی بالاتر از این حرفهاست 

پاسخ:
پاییز می دونی ساید واقعا خوشبخت نیست ولی حداقل غصه خیلی چیزها را نمی خوره ..رها زندگی نی کنه و تو رها زندگی کردن به سبک خودش خوشحاله 
اون وقت ما در چهارچوب زندگی کردیم و تهش ‌‌‌....غصه و غم ‌..

روبراه نیستم که بیام و بنویسم آبجی.

انرژی منفی وجودم سرریز شده یه مدته و چند روزی هست که دور و برم موجودات ناجور پرسه می زنن. این جور وقتا آسیب می زنم به اطرافیانم با اندک خشم و رنجشی.

ترجیح دادم حضورم رو توی دنیای مجازی به حداقل برسونم می ترسم دوستان مجازی از روی شوخی سر به سرم بذارن اما عصبانی بشم و به فنا برن با اتفاقات بد ناشی از نیروهای منفی. 

فعلاً چاره ای نیست غیر از تحمل کردن و سکوت تا بگذره این روزها. 

پاسخ:
من وقت هایی که پر انرزی منفی میشم می نویسم 
همه روزهای مزخرف میگذره 
مواظب خودت باش 
زودی برگرد ...خیلی خوشحال شدم که از خودت خبر دادی بهم 

از کجا معلوم دوست پسر جدید خودش از لحاظ روانی طبیعی باشه؟

پاسخ:
حتی اگه سالم هم بود عجیب بود ..هوپ ..خیلی عجیب ...
۰۴ مهر ۹۸ ، ۱۸:۳۸ نقطه سر خط

http://t.me/Noqte_sarekhattt

سلام خوشحال میشیم به کانال ماهم سر بزنید

۰۴ مهر ۹۸ ، ۲۱:۱۱ "دانلود بازی اندروید"

عجب ماجرایی

واقعا ممنونم بخاطر پست های واقعیتون

پاسخ:
:((

سلام

همینجور داشتم می خوندم و توجیهات دم دستی راجع بهش تو ذهنم مرور می شد تا که آخرشو دیدم! من که هیچ وقت هویت زن رو نفهمیدم؛ اما علتش هرچی که هست نقصی در ماهیت مرد باید باشه.

پاسخ:
سلام
سعی کردم به خودم بگم ادم ها سبک های زندگی مختلفی دارند ولی بازهم به نظرم اومد هردو نیاز به بررسی یک روانشناس دارند ...هرچند تخصصی ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">