.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

بیست و شش سال و یازده ماه و ...

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۴ ب.ظ

 

چند سال است  از چند روز مانده به تولدم اهنگ یه روزی می اد خواجه امیری را گوش می دهم ...

دلم برای اون شبی که تولدم ،کهف شهدا بودم و تو تاریکی با ف این اهنگ را گوش دادیم و گریه کردم ، تنگ شده ..

تا قبل از شروع بیست و هفت سالگی...اولین وکالت ام را گرفتم ..اولین دعوا را برده ام ..طعم شیرین اولین حق الوکاله را چشیدم ..

تا قبل از شروع بیست و هفت سالگی...شکست را تجربه کردم ..گریه کردن و تنهایی راه رفتن را تجربه کردم ..

تا قبل از شروع بیست و هفت سالگی ...من درد زندگی را فهمیدم .دور شدم از خدا .نزدیک شدم.گم شدم.بی کس شدم.اما خدایا تو تمام درد ها را دیدی ..

این مدت  جمعه ها کوه رفتم و دیگه همایون شجریان گوش ندادم ...

از خودم بابت درس نخوندم راضی نیستم ولی بابت زنده بودن ام از خودمم ممنونم ...

تو سریال فرندز جویی واسه سی سالگی تمام بچه ها بغض می کرد ..حالا حس من است که دلم می خواهد از این روز فرار کنم ..

 

پ ن : تب دارم و سرما خوردم شدید ..برای خودم سوپ درست کردم ...دلم بارون می خواهد ..همین ..

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۸
آبان

نظرات  (۱۷)

تولد مبارک آبان جان انشاءالله که آرامش و موفقیت قرین لحظه هات باشه تو روزهای پیش رو.

پاسخ:
دلم ولی برات تنگ شده ...خیلی ...
الهی که خوب باشی :)
ممنون

ببین آبان بیا و این آهنگ رو پاک کن و هیچ وقت گوش نکن. من متنفرم ازین آهنگ. متنفر ها. طوری که از خواننده اش هم بیزار شدم!

مبارک باشه اولین حق الوکالت عزیزم :-*

و ایشالا که زودتر خوب بشی

پاسخ:
هوپ احساس می کنم هیچ ترانه ای به اندازه این ترانه دردی که تجربه کردم را نمی فهمم ..اما واقعا قبول دارم که یه جور خود ازاری است گوش دادنش ..
من فقط مهر که میشه گیر می کنم روی این اهنگ ..
ممنون دکتر  :)
۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۸:۰۷ گیل تیک گیلا رشت

زادروزت مبارک عزیز ♥

پاسخ:
ممنون ام مهربان :)

چه پست قشنگی بود آبان 

دقیییقا یه ماه تولدمون با هم فرق داره روزش 

تولدت مبارک 

پاسخ:
تولدم چند روز دیگه است پاییز 
تولد تو هم پیش پیش مبارک دختر مهربونم :)
الهی همیشه سبز باشی پاییز جان :)
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۰:۲۳ شارمین امیریان

سلام.

من همیشه به متولدین پاییز غبطه میخورم. خیلی دلم میخواست پاییزی بودم😊

تولدت مبارک ابان جان. اولین وکالت، اولین بردت و اولین حق اولوکاله هم مبارک. 

امیدوارم به زودی، روزهات پر از لبخند بشه.

 

پاسخ:
می دونی هیچ وقت باور نداشتم ...که فرقی بکنه تو چه ماه چه فصلی به دنیا بیایی 
اصلا تولد هبچ وقت برام مهم نبود .‌این چند سال غمگین ام می کنه شارمین ...
مرسی عزیزم .
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۰:۴۷ کاکتوسِ خسته

من دقیقا ده سال ازت کوچیکترم آبان

پاسخ:
خب دقیقا احساس پیری کردم ...
و اگه تولدت امروزه کلی مبارک باشه ..الهی که سبز باشی ..و خب خسته نباشی 

امیدوارم سال بعد این موقع از ته دلت خوشحال باشی...شاید بگی نه و امکان نداره ولی میدونی چقدر راهه تا اون روز?یک ساااال...هزارتا اتفاق خوب جلو راهت باشه انشالله:)

پاسخ:
می دونی پارسال گفتم بهش برو اربعین بیا ...تکلیف معلوم کن  
می دونی چقدر گذشته یک سااال ..می دونی هنوز رو هوام ...
ممنونم :)

قربانت 

حالا که میگی الهی 

دعا کن آدم حسابی شم :(

پاسخ:
ادم حسابی با حال خوب بشی 
تو خیلی ادم حسابی هستی ..باورش کن ...
خدا باورش را تو دلت بندازه که جوونه بزنه امید ...
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۱:۵۴ لبخند ماه

سلام

تولدتون مبارک پیشاپیش

چرا همایون گوش نمیکنید دیگه؟

پاسخ:
سلام 
ممنونم 
یه مدت میرفتم کوه چرا رفتی چرا من بی قرارم گوش میدادم و گریه می کردم ..شده بود برنامه ام ...تمامش کردم فایده نداشت این همه اشک ...
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۱۸ لبخند ماه

ممنون بابت توضیح

حال خوب دست خود آدمه. تصمیمتون قطعا درسته

پاسخ:
دست خود ادم که نیست ولی چه میشه کرد ...
ممنونم :)
۱۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۰ لبخند ماه

بعضی وقتها آدم دلش نمیخواد حالش خوب شه.. لج و لجبازی با خودش..

دلتون همیشه شاد

پاسخ:
قبول دارم حرفت را 
ولی یه وقت هایی هم خواستن همیشه توانستن نیست ...

تولدت مباااارک آبان عزیز

فکر کردم چی بنویسم برات ، چه آرزویی؟ اما تهش فکر میکنم بهترین آرزو اینه : هوای دلت دیگه ابری نشه ، اگه شد بارونی نشه اگه شد شدید نشه ، اگه شد بعدش ، بعد همه ی اینا خورشید طلوع کنه از پس این هوا و رنگین کمون مهمونت بشه . آرزو میکنم دلت اروم بشه ، زندگیت آروم بشه و اگر گرهی هست باز بشه به حق این روزا که حال و هوای حسینی داره به خاطر اربعین اباعبدالله .. 

پاسخ:
چقدر دوست داشتم حرفت را ..
به حق این روزها که حال و هوای حسینی داره ..انشاالله دلت پر نور و لبت خندون باشه ..
خبلی خیلی ممنونم بابت دعات 

من میفمم حالت رو، خیلی شرایطمون شبیه همه، منم دکترا می خونم

منم رها شدم، منم جدا شدم و دقیقا در آستانه تولد پارسالم حالی مشابه حال شما رو داشتم نمیگم امسال تولدم شاد بودم ولی خیلی بهتر از پارسال بودم 

تکلیفم با خیلی چیزا روشن شد، از اون آدم و خاطراتشو و امیدی که بهش بسته بودم دل کندم، به سختی، سختتر از جان کندن ولی شد دوران نقاهتش رو طی کردم توی این یکسال به اندازه تمام عمرم اشک ریختم و الان دارم برمیگردم به زندگی عادی 

به من یه مشاور خوب کمک کرد، اگر خواستی بگو برات شماره بفرستم 

 

البته که اگر طبق گفته دوستمون لبخند ماه خودت نمی خوای توی این حال بمونی 

ولی واقعا بیرون اومدن از این حال کار خودت نیست، یکی باید دستت رو بگیره و بکشدت بیرون 

 

پاسخ:
می دونی سمیه جان ..خوشحال که حالا اروم تری 
راستش با تمام وجود می دونم نیاز دادم که اگه این اتفاف افتاد درد بکشم ..رنج بکشم تا رنج تمام شه ..تا دوران نقاهتش را بگذرونم ..
من خیلی صبر کردم که پیش خودم شرمتده نباشم ..مشاوره خوب دارم ولی فعلا مدت ها است نرفتم ..ممنونم بابت کامنت ات ..
۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۵۷ گندم بانو

چرا من همیشه فک میکردم تو باید آبانی باشی؟!!! :)

تولدت مبارک عزیز دلم :*

منم از اینکه دارم به سی سالگی نزدیک میشم خیلی ناراحتم :(

پاسخ:
مرسی عزیزم 
استثنا من اون ابانی ام که متولده مهر است :)
۳۰ سالگی ....

آبان م.....

پاسخ:
می دونی چقدر دلم برات تنگ شده 
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۴ بانوی عاشق

تولدت مبارک خانوم وکیل عزیز

پاسخ:
ممنونم بانوی عاشق مهربون ؛)

منم دلم تنگ میشه اما یکم سر شلوغم این روزا

پاسخ:
الهی مشغول شادی باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">