.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

ناامید

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۰۶ ب.ظ

قسمت ترسناک ماجرا اینجا بود که با وای فای  خونه وصل نمیشدم.فکر کردم اخرین خونه را هم از دست دادم تا امشب متوجه شدم با نت گوشی وصل میشه.احساس ناامیدی دارم نسبت به همه چیز . کار ..درس ..زندگی ..از اینکه هنوز دارم درس می خونم روح ام فرسوده است. از اینکه کارم تعطیل می کنم که درس بخونم حس خوبی ندارم .از اینکه تکلیف زندگی ام معلوم نیست ناراحتم .از اینکه هر لحظه چیزی را از دست می دهم ناراحت ام ..دوباره شروع کردم به فرندز دیدن ...حالم خوب نشد ...عصر برف میبارید.دلم خواست که بریم تو خیابان ..خستم از حساب وکتاب کردن خیلی چیزها ...از اینکه شب یلدا نزدیکه حس بدی دارم.نمی دونم چرا با این قضیه کنار نمی ام که من هیچ جوره خوشبخت نیستم . امروز رفتم شهر کتاب و هیجان ادم ها واسه کتاب خریدن با تخفیف درک نکردم . مدت ها است که دیگه کتاب نمیخرم .دیگه برام جذاب نیست.دلم می خواهد یکی تو زندگی ام بود که میگفت نگران هیچی نباش ..هرطور شد باهم هستیم.چرا ادم کنار نمیاد با خودش و بپذیره گاهی نمیشه که نمیشه 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۹
آبان

نظرات  (۲۷)

۲۹ آبان ۹۸ ، ۲۰:۱۱ کارمند مجرد

دل آرام می گیرد فقط با یاد خدا

بعد ۳۲سال زندگی ، این یکی از بزرگترین درس های زندگی بنده هست که بهش ایمان آوردم

دنیا محل آزمایش هست، نه آرامش! و هرکه بامش بیش، برفش بیشتر !!

پاسخ:
اره خب فقط با یاد خودش ادم اروم میگیره 
البلا للولا ..قبول کن همه مون دلمون ارامش می خواهد ...

روحانی اگر هیچ کاری نکرد حداقل خوب تونست امید رو از این ممکت ببره بیرون ، دیگه هیچ امیدی نیست 

 

دعا هم بکنیم دیگه مستجاب نمیشه ، چون خود کرده را تدبیر نیست ...

پاسخ:
انتخاب من نه روحانی بود نه ریسی ...
رای دادم ..سفید هم ندادم ..اما موافق حرف تون هستم ...امید دیگه وجود نداره ..حداقل واسه خیلی ها مون ...
خدا سرنوشت هیچ قومی تغییر نمیده مگراینکه خودشون بخواهند (نقل به مضمون قران )

میشه دقیقا ربط بی فرهنگی را به سینمای سه شنبه بگی? 

پس اونها که سینما نمیرن چی اسمشان هست? 

پاسخ:
می دونی پاییز نمیرم سینما که یه فیلم ببینم که مثلا یه کار فرهنگی کنم 
من میرم سینما چون اون روز تخفیف داره و من حوصله ام سر میره ولی این تیکه را پاک می کنم چون حرف ات درسته 

با تعریف تو 

فقرا بافرهنگ نمی تونن باشن 

:| 

 

پاسخ:
نه من در مورد خودم صحبت می کنم 
منظورم فقر نیست ..من دیگه دغدغه فرهنگی ندارم ..دبگه فیلم نمیبینم با هدف فرهنگ ..کتاب نمی خونم که بینش پیدا کنم ..اگه کاری می کنم از سر سرگرمی است 
۲۹ آبان ۹۸ ، ۲۰:۲۹ کارمند مجرد

شما متاهلید و این نعمته.

به ۳۵% کل مردان ایرانی فکر کنید که تنهان...

پاسخ:
برای جمله اول فقط می تونم سکوت کنم 
به تمام زن هایی فکر کن که تنها هستند ...الزما ازدواج تنهایی را تمام نمی کنه 

بابا خنگ خدا همه واسه سرگرمی میرن باور کن 

پاسخ:
پس خوبه 
مرسی از حس مشترک 😂

@آقای کارمند مجرد 

خیلی جمله تون اشتباه بود 

 

 

 

راستی چند درصد کل خانمها تنهان? 

پاسخ:
یه فیلمی بود فکر کنم هنگامه قاضیانی بازی کرده بود .یه زن متاهل که بچه داشت ولی واقعا تنها بود ..اسم فیلمه فکر کنم به همین سادگی بود ...من فکر می کنم خیلی از ماها تنهاییم حتی اگه کسی تو زندگی مون باشه !درست مثل اون فیلم ..

قربونت 

باعث شدی سر در سینما رو بخونم 

 

اسم فیلما یادم رفت :| 

پاسخ:
فدات :)

من هم بین پذیرش و ناباوری همیشه معلقم ابان.

پاسخ:
به نظرم تا زمانی که نپذیرفتیم واسه زندگی میجنگیم 
اگه باورش کردیم تیر اخره ...تمام میشه  ...
۲۹ آبان ۹۸ ، ۲۲:۱۲ مشتاقٌ الیه

من چنین وقت هایی میروم دیدن مادربزرگ...

 

پاسخ:
الهی زنده باشند و سایه شون بر سرتون ...

۳۰ آبان ۹۸ ، ۰۰:۲۲ کاکتوسِ خسته

خدا توی سوره ی بلد میگه انسان رو با سختی آفریدم

درسته همه دلمون آرامش (و با یاد خدا هم به دستش میاریم) میخواد ولی سعی میکنم همیشه به خودم یادآوری کنم وقت برای در آرامش بودن زیاده..

به قول شاعر

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

پاسخ:
خلق الانسان فی الکبد 
حرفات درسته ...می دونم ..

من هر بار میام اینجا دلم میخواد یه عااالمه حرفای خوب بلد باشم که بتونم یه کم حال تو رو خوب کنم! اما بلد نیستم :(

والا ما چند مدت درگیر دادگاه بودیم از بیخ افسرده شدیم... شما که همیشه اونجایین! تازه ما گیر یه مشکل کوچولو بودیم... شما که همش چیزای وحشتناک میبینین و میشنوین!

 

و در مورد اون آقا که نوشته خدا رو شکر کن متاهلی!!!!! اگه وبلاگتو نخونده از کجا فهمیده متاهلی... و اگه خونده چرا فک میکنه باید خوشحال باشی از این مساله؟!!! :/

کلا یه عده رد دادن این روزا!!! :/

پاسخ:
گندم جانم ممنون که دلت می خواهد حالم خوب کنی :)
من وقت هایی که کار می کنم خیلی خیلی حس بهتری دارم .تا زمانی که درس می خونم . 
چی بگم . منم تعجب کردم !

نا امید نباش 

میدونم روزای سختی رو گذروندی و میگذرونی، ولی نیمه پر لیوان رو هم ببین 

تو تحصیل کرده ای، شغل خوب داری، خانواده داری و هزارتا چیز دیگه 

درسته یه بخش از زندگیت که البته قبول دارم بخش مهم و دردناکیه دچار چالش شده، ولی باور کن میگذره و یه روز درد این بخش هم برات کمرنگ میشه

امیدوارم خدا سختی های این بخشت رو به بهترین نحو برات جبران کنه

پاسخ:
ممنونم واسه دعا و حرف های امید بخش
نمی دونم بخش دردناک اش اتفاق ها و روزهایی است که گذروندم ..یا روزهایی که خواهد اومد سخت تره ؟
ترس از اینده دارم ...
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۱ دچارِ فیش‌نگار

سلام :)

پاسخ:
سلام سوم:)
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۱ دچارِ فیش‌نگار

سلام :)

پاسخ:
سلام دوم :)
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۶:۱۳ دچارِ فیش‌نگار

سلام :)

پاسخ:
سلام اول :)

عزیزم:(

پاسخ:
:((
۰۱ آذر ۹۸ ، ۲۲:۲۵ ویرا بانو

سلام:)

فقط نگران یه سری چیزا نباش:))

پاسخ:
نمیشه 
از بس تو ذهنم کلمات حرف میزنند خسته ام ...

ایشالا فردا وصل بشه

 

من هم از درس خوندن خسته ام. بعد از یه سنی دیگه سخته...

پاسخ:
احتمالا حس من تو درس خوندن  فقط تو بفهمی ....
۰۲ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۵ سجاد عبدی

چه مشترک شده دردهای این روزهای آدما ...

پاسخ:
منشا درد همه ما یه موضوع است ...

درس میخونی برای یه هدف

یا درس میخونی چون عادت کردی به درس خوندن؟

جوابت هرکدوم باشه راه کارت و مسیرت مشخصه

ناراحتی چرا؟

فقط اینو بگم

کاریو که دوس نداری انجام نده! حتی یک ثانیه فکرای اینم که نه نمیشه و این حرفا رو ول کن

انجام نده بذار اون ناراحتی روی دوشت کمتر شه بعد با ذهن باز برو سراغ چیزی که دوس داری

پاسخ:
هدف دارم ولی نمی دونم چرا این قدر غر غرو شدم 
رها کردن همه چیز و رفتن کاری که دوست دارم اما نمیشه چون اخرش زندگی پر از جبر است 
زندگی بروفق مراد هست ؟

حقیقتا من انتظار روزهایی اینچنین خسته کننده و حوصله سربر را تو زندگیم نداشتم! نمی دونم چی شد افتادم توش بلکه اون افتاد توم!

پاسخ:
ناصر ..خیلی خستم ...
کدومون دلمون این همه نرسیدن می خواست !،
هی دویدن و نرسیدن که چه !

تنهایی بعد از تاهل به مراتب از تنهایی دوران تجرد سخت‌تره. 

نمی‌دونم چرا هممون گرفتار این دور باطل شدیم. 

چیزی که تو سی سال زندگی به دست آوردیم انگار هیچ و پوچه. 

چون دلمون راضی و حالمون خوب نیست.

 

پاسخ:
اره واقعا تنهایی بعد تاهل جنسش خیلی خیلی فرق داره ...
از سی سالگی می ترسم ....

ترسناک نیست، باهاش رفیق می‌شی:) 

پاسخ:
چی بگم ...

سلام

این روزها همه مون دچار ناامیدی و بلاتکلیفی هستیم. 

پاسخ:
سلام 
منتظر یه روز خوب ..

سلام

تبریک می گم برای قبولی آزمون جامع. امیدوارم زودتر دلتون شاد بشه

پاسخ:
سلام 
ممنونم :)

آبان عزیز

در بین نا امیدی ها و تمام دلتنگی های این روزها، پست هات رو خوندم و تبریک میگم بابت قبولی آزمون جامع...

پاسخ:
ساقی مهربونم 
همه مون گیر کردیم وسط ناامیدی ها ..امیدوارم برات درهای ارامش بازشه ..زودی :)
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">