.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

عصر روز چندم ...

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ب.ظ

مصطفی ارانی تو اینستا یه هشتگ داره تحت عنوان افتر دیوورس ..میشینم می خونم و گریه می کنم . نمی دونم چمه ..گفته بودم نمی خواهم عکس ها دستش بمونه ...واسطه زنگ زد که بندازم تو دستگاه خرد بشه ...قلبم خورد شد ..بغض ام شکست ..وسط هق هق ام گفتم هرجور صلاح می دونید ...من تو اون عکس ها گمان می کردم خوشبخت  ترین ام ..چقدر ناراحت سطل اشغال ای بودم که تو بک گراند یکی عکس ها بود ..چقدر سر این البوم بامن دعوا کرد ...چقدر عکس ها دوست داشتم ..چقدر خودت دوست داشتم ..چقدر نامرد بودی ...حالم چرا خوب نمیشه ۲۰ روز تجدید نظر تمام شد .۲۰ روز فرجام باقی مونده ..من منتطر چیم که از مواعد نمیگذرم ..خدایا من منتظر توام ..صدام میشنوی ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۴
آبان

نظرات  (۱۲)

انشالا هر چه زودتر حال دلتون خوب بشه و به روزهای شاد آینده برسین :)

پاسخ:
حالم دیگه هیچ وقت خوب نمیشه 
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۴۰ لیانا وزیری

حالت خوب نمیشه چون خودت نمیخوای.فقط داری خودتو عذاب میدی.

بپذیر و بگذر آبان...

پاسخ:
من رنج پذیرفتم ولی نمی تونم بگذرم 
تمام مبانی اعتقادی ام زیر سوال است 
من منتظرم و می دونم ته این انتظار باختم ...همه چیز را 
جنگ من بادخودم و باورم است . اره واقعا نمی خوام حالم خوب شه ...هرروز از هرثانیه یه چیزی هست که قلبم درد بگیره ...از محیط کارم ..خانواده  ام ...وقتی دادسرایی که کار دارم از محل کارش رد میشه ...انگار چاقو تو قلبم است ..وقتی وکیل اش تو دادگاه میبینم انگار چاقو تو قلبم هست ...دلم می خواهد از همه چی فرار کنم ...اما از فرار کردن بدم میاد ...دلم فقط یه نشونه می خواهد که هی ابان ما گریه هات دیدیم ...
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۰ راهی آسمان

انگار اومدی وسط زندگی من و خاطرات منو نوشتی

احساسات منو...همه چی...مو به مو...

ولی آبان، اونی که باید ببینه، داره میبینه

منتها صبرش زیااااااده

اما نشونه هم میفرسته

نگران نباش

تهش زندگی ما خیلی خوب میشه

بهت قول میدم

اما زمان هم زهر هست هم مرهم...

تنها کاری که الان برات لازم و خوبه حتی ضروریه، بروزاحساسات  خودته

تاابرازشون نکنی، نمیشه ازشون بگذری

تو حق داری ناراحت باشی و حق داری بروز بدی عزیزم

عجله برای رد شدن از این روزا که دل آدم برای عشق  و رویای از دست رفته سوگواره،عجله فقط باعث میشه تلخی ماندگار بشه

پیشنهادم اینه کتابهایی در مورد بعد از جدایی بخونی، مناونوقتا یه کتابی از باربارا دی آنجلیس داشتم که د مورد روابط زوجین بود انتهای کتاب یه فصلم در مورد جدایی و کارایی که بهتره انجام بدیم تا آروم شیم نوشته بود

اسمشو یادم نمیاد، کتابم دادم امانت! ۸ساله!!!

​​خلاصه که راه زیاده، بگرد پیدا میکنی

قوی کردن رابطه با خدا هم آرامش زیادی به آدم میده

امیدوارم اینا مفید باشن عزیزم 🌸🌸🌸🌸🌸

پاسخ:
روایت هرکسی از درد متفاوته ولی رنج کشیدن فرق داره 
اره واقعا من به خودم حق میدهم یه مدت حالم بد باشه ..من توقع ندارم یه روز پاشم لبخند بزنم به این زندگی کوفتی 
کتاب خوندن قبول دارم باید امتحان کنم ...می دونم زمان میبره ..ولی من کلا بستر خیلی چیزها برام فراهم نیست ...واقعا تو این پروسه تنهام 
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۵ راهی آسمان

برای رنجی که میکشی متاسفم

پس راه سختی که همه پیش رو داریم، برای آبان خانوم، سختتر هم هست

 

آبان جانم کاش میتونستم خوشحالیای دنیا رو یه بقچه کنم بیارم با اشتیاق تمام بهت هدیه بدم

کار خوبی میکنی که حرف دلتو مینویسی

 

پاسخ:
خدا کنه بعد این همه سختی ارامش باشه 
که بگیم اولین شب ارامش 
ممنون بابت تمام خوبی هات 
۲۴ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۸ راهی آسمان

انشاءالله عمرت بلند و باعزت باشه

🌼💖

پاسخ:
انشاالله خدا بهترین برای هردومون مقرر کنه :)

سلام.

چندین ماهه پستات ُ میخونم،هر چند یه جورایی مطالب بدون رمزت تو هاله ای از ابهام ِ و تو سرم پُ از علامت ِ سوال.

 تو این مدت به وضوح از پستات متوجه شدم که خیلی عاشقی و تو مسیر عاشقی داری درد میکشی و سردرگمی...

خیلی دوست دارم پستای رمزدارت ُ بخونم تا به امروز روم نشد ازت درخواست کنم ولی حس کنجکاوی زیاد باعث شد مطرحش کنم اینبار دیگه.

قابل دونستی واسم بذار رمزت رو و اگه نه هم کاملا حق داری چون شناختی ازم نداری و تا حالا کامنتی ازم نداشتی.

موفق باشی.

پاسخ:
سلام 
من کلا چیز واضحی هیچ وفت نمی نویسم اما این پست ها هم تا چند وقت دیگه ارشیو میشه چون دلتون می خواهد رمز براتون فرستادم التماس دعا 

نه فقط قبل توفان که بعدشم آرامشه. امیدوارم زودی اون قرار و آرامش بهت برسه. توفان دل و عقلت رو جایی بشونه که از راضی هم راضی تر باشی. مطمئن باش.

پاسخ:
فعلا که هیچ ارامشی وجود نداره .....
قلبم واقعا درد می کنه ..نه فقط درد روحی ...درد جسمی را احساس می کنم 

عزیزم ممنون بابت رمز:)

چند تا از پستات ُ خوندم...

واقعا دختر قوی ای هستی...

امیدوارم هر چی به صلاحته پیش بیاد عزیزم.❤

پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
۲۵ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۸ راهی آسمان

چه دعای قشنگی😇😍😍😍

ممنون😊

آمین💞

پاسخ:
فدات عزیزم :)

😔😔😕

پاسخ:
:(
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۷ ماهور بانو

جز طلب ارامش برات کار دیگری ازم برنمیاد

پاسخ:
ممنونم ازت:)

من اینده رو میبینم

یه ابان شاد داره توش قدم میزنه

پاسخ:
ممنونم عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">