.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

این فیلد نمیتواند خالی باشد :(

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بیست سالم که بود راحت تر می نوشتم ، حالا تو ذهن ام هزار بار فکر می کنم که فلان حرف بزنم ، فلان کار بکنم یا نه ، یه جورایی اعتماد به نفس ام پایین امده ، خستم و از کوچیک بودن دنیا ترسیده ام . از قضاوت شدن ترسیده ام . دیروز رفتم تو خیابانی که 9 سال پیش توش زندگی می کردم . دوستش داشتم . اما از اون خونه دل کندم و بعدش سالهای عجیبی را تجربه کردم . من از گذشته هیچ وقت راضی نیستم . دلم نمی خواهد به هیچ ثانیه ای برگردم . بیشتر دلم می خواهد زمان متوقف شه  و همه چی تمام بشه ! قبل تر ها فکر می کردم 27 سالگی اوضاع خیلی بهتر باشه .. ...چندین ماه است درس خوندن تعطیل کردم و کار کردم . وقت هایی که کار می کنم حالم بهتره ..حتی وقت هایی که اوضاع سخته یا حتی وقتی می بازم  . من کارم دوست دارم اما یه حرف هایی قلبم می شکونه ! مثل وقتی که نزدیک ترین کس زندگی ام بهم توهین می کنه که کار تو دزدی و دروغ است . من اهل خیلی چیزها نیستم کاشکی هیچ وقت هم اهل خیلی چیزها نشم ! دنیا پر رنج است اما به نظرم یه جایی باید تمام بشه این همه رنج ...هفته گذشته که تو دادگاه خانواده دوستم تو بغل ام گریه کرد . فکر کردم این دنیا دیگه هیچی نداره . به شوهرش که تا چند روز اینده دیگه اسم شوهر روش نیست نگاه کردم ..هزار تا حرف اومد تو ذهن و زبانم اما هیچی نگفتم فقط نگاهش کردم .انگار دلم نمی خواهد کلمات حیف بشن

یه چیزهایی هست که می خواهم بنویسم ولی نمیشه

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۷
آبان

نظرات  (۶)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

۲۷ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۱ کریمه کریمی

قلمتون زیباست🌸🌸

پاسخ:
ممنون 
۲۷ تیر ۹۹ ، ۲۰:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے

ان شاءالله روزای خوبی توی راهن. روزایی که حال خوبمون همه چی رو میشوره میبره. 

پاسخ:
انشااالله :)

چرا فیلد می تونه خالی بمونه. کافیه متنت رو که نوشتی اول پیش نویس ذخیره کنی بدون تیتر و بعدش باز کنی و انتشار رو بزنی. اینجوری میشه فیلد خالی بمونه😊

پاسخ:
ا واقعا 
خدا خیرت بده .من نمی دونستم ..همش با عنوان مشکل داشتم .
دمت گرم 
۲۸ تیر ۹۹ ، ۰۱:۴۶ ماهور بانو

تموم میشه این روزای سخت...

پاسخ:
دائما یکسان نماند روزگار :)

کار کردن خیلی خوبه. آدمو نجات میده. تو زندگی پیش اومده فکر کردم در آستانه جنونم، خدا رو هزار مرتبه شکر می کنم که کارم باعث شد فکرم از مشکلاتم منحرف بشه حتی اگر شده برای ساعاتی.

پاسخ:
اره واقعا کار کردن پناهگاه ادم میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">