.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

امروز تولدش هست . دیروز تو دفتر اسناد رسمی وقتی داشتم توافق نامه طلاق را امضا میگرفتم و وکالت تنظیم میکردم تمام تلاش ام بود که هردو نفر ارام باشن که قلبشان بیش از این نشکند وقتی طلا های زوجه را صورت جلسه کردم و مادر زوجه گریه کرد مستاصل بودم ولی خودم را جمع کردم .

شب خوب نبودم . 

امروز نشستم پشت درب شعبه ، ساعت یازده و نیم جلسه موکل ام است 

وکیل میم از شعبه میاید بیرون . درب و محکم جلو پای من بهم میزند و با خشم نگاه می کند . و من هنوز بعد یک سال نمی فهمم چرا این قدر این ادم با من بد کرد و بد هست ...

همیشه هروقت میبینمش حالم بهم میریزه . و تمام دوران کاری ام تا امروز سعی کردم مثل او نباشم . جلسه ام که تمام میشود به شوهر موکل ام میگم . حیف شما دوتا است که چند سال عمرتون با استرس تو دادگاه بگذره اگه دوستش داری و می خواهی تلاش کنی بگو ...میگه دوستش داره اما از این دوست داشتن های الکی که از ته دل نیست . کارتم میدهم میگم فکراتون بکنید . من خوشحال میشم واسطه اشتی باشم اما اگه از ته دل نیست توافقی تمام کنید ...میگه یعنی می بخشه مهریه را ...میگم ..بخشی از مهریه را می بخشد ..فکراتو کن خبرم کن ...

 

 

۲ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۲۸
آبان

 وبلاگ کودکانه هایم تمامی ندارد : شارمین جان  به دعوت اتنا عزیز و هوپ جان

15-  فکر کن بدون هیچ محدودیتی می توانی برای یک روز هر طور دلت خواست زندگی کنی. آن یک روز را توصیف کن

من کلا تو وب انسان صادقی با خودم هستم.بنابراین راحت می نویسم و فکر میکنم اکثر محدودیت های من ساخته چهارچوب ذهنی خودم هست ولی اگه سوال بسط بدیم به این امر که هیچ عواقب شرغی و قانونی نخواهد داشت:

اون روز واقعا به دلخواه خودم لباس می پوشم و اگر تقیدات مذهبی که انتخاب فعلی خودم هست نباشه ، اتخابم اینه که موهام هوای ازاد را تجربه کنه. اون جوری که واقعا خوش ام می اد لباس میپوشم ازاد و رها

بعد از اونجایی که محدودیتی نیست میرفتم محل کارش میگقتم صداش بزنن! حرف خاصی ندارم ولی دوست داشتم این کار بکنم! و اونجایی که احتمالا بعدش جوری باهم دعوا می کنه که درتاریخ ثبت میشه میام بیرون وبا یه غریبه ارتباط برقرار می کنم.در پایان به یه سری ادم چشم تو چشم میگم دوستشون ندارم. به نظر نبود محدودیت ترسناکه برام.

۱۸. ده مورد از فانتزی‌هایی که تو ذهنتون هستند و دوست دارید اتفاق بیفتن ولی ممکنه خیلی‌هاشون خیلی دور و دراز باشند و هیچوقت اتفاق نیافتند

واقعا 10 تا فانتزی ندارم

 یکی که ازش خوش ام میاید تو اینستا و واتساپ بهم پیام بده ..نه پیام عاشقانه ها ...یه پیام معمولی ..ولی عجیب تو ذهنم که هردو هم چک می کنیم !

یه چیزی عجیبی که همیشه بهش فکرمی کنم اینه که یه بار تو دادگاه بدون اینکه فکر کنم ف وکیل مقابل ام باشه ! ف اولین مردی بود که بهم گفت تو خیالش بهم فکر می کنه

از ایران برم.زبان بخونم و تو یه بار برقص ام. این فانتزی در حالی دارم که نه قصد مهاجرت دارم و زبانم افتضاح است از همه مهم تر رقص بلد نیستم.

فانتزی بعدی هم مثبت هجده است شما خودتون تصور کنید!

عمده فانتزی ذهنی من حضور شخصی است که نیست و خب این خیلی بد است که ذهنم وابسته است!

 

۲۹. اگر روحانی [=رییس جمهور فعلی] بودید چی کار می کردید؟

هیچی احتمالا منم به فکر خودم بودم .به نظرم قدرت ادم دور می کنه و خود خواه ...جهان پر رنج است همه ما می دونیم ولی وقتی در سدر قدرت ایم هنوزم هم می دونیم ادما دارن له میشن ولی اولویت مون از دیگران به جیب و قدرت خودمون تغییر می کنه ولی خدایی وضع حقوق زنان بهتر می کردم .

۳۷. بحث در مورد تابوی بکارت

بکارت یکی از چیزهایی که بدم می اد ولی باهاش درگیرم ! مثلا وقتی از دختری که تو دوران عقد اختلاف داره می پرسم .باکره هست یانه ؟ خیلی چیزها با جواب این سوال تغییر می کنه درحالی که شخصا به نظرم هیج چیز نباید تغییر کنه اما قانونگذار مثل من فکر نمی کنه. از اون بدتر و چندش آور تر برام اون زمانی که یه وکیل مخصوصا مرد در خصوص زن  کلمه مدخوله را به کار می بره ...می دونید احساس می کنم تمام فحش های دنیا و حقارت های دنیا در این کلمه هست قدرت یک مرد در دعوای تمکین به واسطه همین بکارت تعیین می شود . من معتقدم گذشته ادمها مهم است اما  بکارت گذشته را تعیین نمی کند.

خیلی بهش فکر می کنم که یه پست تو اینستا در این باب بزارم !

 

خودم یکی از بدترین حس ها دنیا داشتم وقتی که قصد داشتم پزشکی قانونی نرم ولی خب جوری از همه جا بهم فشار اوردن که باید بری و ...... وقتی برگشتم تو اوج گرما وسط افتاب کفش هام در اوردم نشستم رو پله ها پل خواجو ...و پاهام کردم تو اب و یک ساعت اروم اروم جلو مردم این شهر گریه کردم ...هنوز هر وقت از اون پله ها رد میشم قلبم درد می گیره ! اسم اون از شناسنامه ام حذف شد اما چیزی از قلبم پاک نشد ...همین قدر مسخره ...مطمنم این بند اخر چند روز دیگه پاک می کنم !

۹ نظر موافقین ۹ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۰۳
آبان

چند ماه است یک شنبه شب ها مشاور حقوقی اتحادیه صنف ایکس ام . دوتا ساختمان ان طرف تر محل کار او است و احتمالا شیفت است . 

موقع برگشت ،بغض می کنم . 

....

وکیل نباید قضاوت کند .این خودم می دونم . اما وکیل حق داره انتخاب کنه از چه کسی دفاع می کند یا حتی مشاوره میدهد . 

دختر جوان ،وقتی گفت دوست پسرش از حساب این خانم . مدت ها است نفقه به حساب زنش که در حال اختلاف است واریزمی کند و نگران این است که مشکلی براش پیش نیاد .فقط گفتم بله مشکل پیش میاد . 

دیروز جایی کار داشتم برق قطع بود  . امروز دادگاه برق قطع‌بود  ...امشب برق خونه قطع است  ...تشکر !

 

این که ضلع سوم یک رابطه باشی با این وقاحت .‌.‌

نمی دونم . خدایا خودت مواظب همه باش 

 

۵ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۳۵
آبان