.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

برای نوشتن

سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴ ب.ظ

صبح یه دادگاه مهم داشتم از اون دادگاه ها که هر وکیلی می‌توانست با نمدش یه کلاه معروفیت درست کنه ...اما بی سر و صدا رفتم اومدم قسمت دردناک اش این بود که حق الوکاله همکارم که وکیل معروف پرونده بود ده برابر من بود و کار خاصی هم نکرد ..از کلاس گذاشتن همکارهام خسته ام قشر ما یه جوری که همه خاطرات خفن از پرونده های خفن تعریف میکنن که به نظرم بالای ۹۰ درصد دروغ میگن 

عصر یه تماس عجیب از همکاری داشتم که چرا تو اون پرونده استعفا دادیم وکیل یکی از متهمین پرونده بود ...

این وسط ها های های گریه کردم ...من به اون قاتل هایی فکر کردم که قاتل نیستن و قتل گردن میگیرن اگه الان کسی بیاد این کار ازم بخواهد قبول میکنم..من جرات مرگ خودخواسته ندارم ولی هرچی زور میزنم زندگی ام هیچی نداره 

حتی این دویدن برام مهم نیست ...پول و پرونده و دانشگاه هرچیزی برام اهمیت ندارد 

همه کار کردن ام واسه اینه خدا دست جلو کسی دراز نکنه 

که این جماعت نابودم کردن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۰۵
آبان

نظرات  (۳)

۰۶ دی ۰۲ ، ۰۰:۱۸ سیستان و بلوچستان

قشر فاسد وکلا و قضات 🙂

پاسخ:
حوصله حتی جواب دادن به توهین هم ندارم 
راحت باشین 
۰۶ دی ۰۲ ، ۱۲:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے

خدااااقوت عزیزدلم.

الهی بگردم اون دل خسته ات رو ❤️😢

پاسخ:
مرسی عزیزم 
۰۷ دی ۰۲ ، ۰۵:۴۷ خواننده ساکت و همیشگی

آبان من میفهمم چی میگی میفهمم چه حس و حالی داری و اونجا که گفتی حاضری قتل به گردن بگیری و جرات مرگ خودخواسته نداری دقیقا حرفهای منو زدی....

به قدر کافی حال و روزگارم خوب نیست کاش این وسط نیش بهم نزنن نزدیکترین فرد خانوادم(البته از نظر نسبیت!) هر وقت کم میاره هر وقت نمیتونه ایرادی از من بدبخت بگیره هروقت جوش میاره این سرگذشت منو جداییم رو اون آدم رو چماق میکنه میکوبه تو سرم!!!!!!! ولی من دیگه سر شدم بی حسم 

انگار نمیخواد تموم شه... چه جوری برا بعضیا تموم میشه و میگذرن از این روزا و احوالات و زندگی جدید رو شروع میکنن؟؟؟؟

حقمون اینهمه تلخی نبود........

پاسخ:
من حرفت با جز جز وجودم میفهمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">