.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

سئوال

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

سلام 

گوشی موبایلم امشب تو اتوبوس دزدیدند 

کسی بوده شکایت کرده باشه ؟ پیدا شده باشه ؟

من فقط امشب رفتم کلانتری اعلام کردم 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
آبان

نظرات  (۱۸)

میلو یه پست داره تو وبش برای گوشی های سرقتی
پاسخ:
ممنون 
http://calmyellow.blogsky.com/
اینه ببین پستش رو
پاسخ:
دیدم 
گوشیم خاموش کرده ...گم نشده ..دزدید ..مطمنم ..
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۴ ماهی کوچولو
من شکایت کردم ولی یافت می نشد :/
پاسخ:
ای وای من 
:-/
من فقط یه مورد بود گوشی ایفون بود پلیس تونست ردش رو بزنه. که نمیدونم خاموش هم بود میتونستن پیداش کنن یا نه!
پاسخ:
سامسونگ A5  بود ..
از رو سریال گوشی پلیس راحت میتونه پیدا کنه.
پاسخ:
سریال را نوشتند دیشب ..کاش پیدا شه ..یه عالمه صدای مهم توش دارم که ضبط کردم 
منم چند سال پیش گوشیمو دزدیدن ولی خودم پیگیری نکردم فقط اعلام مفقودی کردم 
پاسخ:
سرقت گوشی خیلی نامردی است ..اخه واسه اوناکه سود چندانی  نداره ..فقط ضرر ما ..
سلام ابان جان ,اره پیدا میشه , خیلیارو میشناسم اطرافم شکایت کردن و پیدا شد گوشیشون,هر سیمکارتی که بندازن داخل گوشیت با سریال گوشیت میتونن پیداش کنن
پاسخ:
سلام عزیزم 
تو کلانتری هم همینه را گفتند ..کاش پیدا بشه ..توش یک عالمه چیز دارم ..
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۶ دُچــــ ــــار
پیدا نشد؟ :)
پاسخ:
نه ..
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۵ خانم نارنج
چی شد آبان خبری نشد؟
پاسخ:
نه  دیگه ...شکایت کردم ..سیم کارت هم سوزندم ..
اگه سیم کارت بندازه تو گوشی ..سریال گوشی دزدی اعلام شده ..می فهمند اپراتور ها ..اما خوب کدوم دزدی این مطلب را نمی دونه ...

۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۶:۴۲ بنده خالقم
نکنه ایستگاه بزرگمهر دزدیدن؟
دوست تو همون ایستگاه ازش زدتد و پیداهم نشد..
پاسخ:
مسیر انقلاب به سمت بزرگمهر ...
:((
گوشیه پسر خالمو دزدین ردشو که زدن دیدن افغانستانه گوشیش:////
پاسخ:
فکر کنم  پس دیگه امیدی نباید داشته باشم ..:((
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۰۷ کروکودیل نیمه فمنیست
پیدا نشد؟
پاسخ:
نه ...
من تو اتوبوسس کیفمو جا گذاشتم رفتم ای ن مجمع اتوبوس رانی بهم برش گردوندن
پاسخ:
چه خوب :))
سلام علیکم
ان‌شاالله به زودی درحرم باشید
محتاج دعا هستم
ان‌شاالله مشکلات شما به زودی و به طور کامل حل بشه و فکرتون هم آزاد شود از این افکار ....
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
ممنونم خیلی زیاد ..
باسلام
ممنون ازوبلاگ خوبتون. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
باتشکر
سلام. ای بابا...  اینقدر فکرت مشغوله که این اتفاق پیش اومده.. حالا اشکال نداره ان شاالله پیدا بشه...   
پاسخ:
کاس پیدا شه ....خوم میگم ازبس ذهنم درگیره
پیدا شد؟ 
اگه نشده، خاموشه؟
ان شاالله پیدا میشه، اگرم نشد غصه نخور، صدای مهم رو اگه واسه مدرک میخواین تو دادگاه اصلا ارزشی نداره، اگرم برا خودتون میخوای همون بهتر که نباشه نخوای گوش بدی روانتو بهم بریزی.
پاسخ:
تا قبل سوزاندن سبم کارت که خاموش بود 
..صدا واسه دادگاه نمی خواستم ..واسه سالهای بعد که دلتنگ میشم بدونم باهام چیکار کرد ..چقدر اذیت شدم ...
چه بد، اگه یکی گوشی منو بزنه ....

پاسخ:
امیدوارم واسه هیچ کس اتفاق نیوفتد 
از من که پیدا نشد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">