.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

موقت

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ب.ظ

دارم ماه عسل می بینم 

خانومه میگه اقای لنگرودی ....علیخانی میپرسه همیشه میگی اقای لنگرودی تو خونه رضا ..رضا جون صداش نمیزنی ..خانومه میفرماید نخیر من کمتر از اقا رضا نمیگم ..بدون اقا صداش نمیزنم ...طرف معتاد هم بوده ...علیخانی هم همین جور مونده 

....

دارم فکر می کنم مادر میم جز عیب های من پشت سرم فرموند چرا پسرم را به نام کوچک صدا میزنه ...

من واقعا نمی فهمم ..واقعا متوجه نمیشم..

وقتی ادم یکی را دوست داره باهاش راحت است ..راحت صداش میزنه ..بدون اقا...گاهی اسم تنها  ...گاهی با جان ..گاهی عزیزم ...

منظور من تو محیط عمومی نیست ..جلوی خانواده اش....مسلما صدا زدن ادم ها بنا برمحیط فرق داره ...

شایدم من اشتباه کردم ....

دارم به زخم هام فکر می کنم ...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۰
آبان

نظرات  (۲۰)

بحث راحتی نیست!! با اینکه شوهرش معتاد بوده  باز احترامشو نگه میداره در نوع خودش کم نظیره!!

دلتون شاد!!
پاسخ:
واقعا این نگه داشتن احترام است ؟
چرا من اینو احترام نمی دونم ...صمیمت می دونم 
۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۳۴ آرزوهای نجیب (:
مامانش کلاً به آخرت ایمان داره؟ 


پاسخ:
مامانش  ...روضه حضرت زهرا ....میگرفت ..
باید دید ایمان به اخرت را چی می دونه ....
دل من که خیلی شکست
بحث صمیمت سرجاش!!

ولی برخی صمیمت ها کاذب بشه زن و شوهرهایی هستند همدیگه رو با اصطلاح نامناسب صدا می زنند شاید صمیمی باشند ظاهرا ولی حالت مبتذل می گیره!! اما اگه اسم کوچیک باشه  خیلی هم خوبه  صمیمت خوبیه!!!
پاسخ:
من منظورم اسم ادم ها است ..نه مسخره کردن اسم ادم ها ..حتی گاهی مخفف کردن نام ادم ها هم مناسب نیست ...اما نام کوچیک ادم ها را صمیمت می دونم 
ممنون که نظرت را برام کامل گفتی 
هر کسی یه چیزی رو احترام میبینه ترجیح این خانم اینه و میگه لطمه‌ای به صمیمتمون نمی‌زد، ترجیح و تفکر من یا شما یا ... ممکنه این نباشه، اما این مهمه که چجوری صدا زدن شما یا همسرتون قاعدتا ربط خاصی به مادرش نداره و بین شماست،چه برسه به اینکه یه موضوع کاملا سلیقه‌ای رو عیب بدونه.
پاسخ:
چقدر حرفتو دوست داشتم ..
واقعا این مسائل به هیچ کس مربوط نیست ...راست میگی ...
منم احترام نمیدونم 
اتفاقا من حس میکنم همچین صدا زدن همدیگه باعث میشه زیاد صمیمیت نباشه -___-
اخه تو خلوتم ...
پاسخ:
منم احترام نمیدونم ..
 منم فکر می کردم صدا زدن نام همدیگر یه جور محبت میاره ..یه جوره خاص ..مثل میم اخر که حس مالکیت به اسم یه ادم میده 
من هم صدا زدن با نام رو صمیمیت می‌دونم. و هیچ بی‌احترامی توش نمی‌بینم.
ولی الآن که گفتین یادم اومد که بعضی دخترای فامیل جلوی فامیل همسرشون یه آقا هم میذارن اولش. چون خانواده‌شون فکر می‌کنه اینجوری محترمانه‌تره! و این براشون مهمه. البته درک نمی‌کنم که چرا باید به اونا ربط داشته این موضوع. ولی خب بعضیا حوصله‌ی غر شنیدن رو ندارن و رعایت می‌کنن.
ولی در کل فکر می‌کنم صمیمیت البته بدون بی‌احترامی، بهتر از صرفا احترام گذاشتنِ بدون صمیمیته.
پاسخ:
جمله اخرت چه خوب بود ....
به نظرم این جور فرهنگ است ...واقعا بی احترامی توش نیست ..
ولی درکل می مونم چطور ادم ها به خودشون اجازه میدهن در این موارد اظهار نظر کنند 
:/ من دوس ندارم تو خونه آقا یا خانم استفاده بشه جلو اسم یکی. یعنی چی؟ آدم حس عصا قورت داده بودن می کنه!!!
مادرم حتی اگر دعوا کرده باشه با بابام وقتی میریم مهمونی جلو مهمونا یه آقا جلو اسم بابام میذاره. 
اما توی خونه نه. همین جوری اسم کوچیکشو صدا می زنه یا حتی اسم پدربزرگم رو می بره! اسم پدر بزرگم حیدر بوده. به بابام می گه حیدر... یه وقتایی می گه حیدر کرار!!! :))
پاسخ:
خب این خیلی خوبه ..همیشه میگفتم زن و شوهر اگه اختلاف دارند هیشکی تو مهمونی نباید بدونه ..در مورد خودمون که نشد ..اون محل نمیزاشت بهم ..منم چشمام اشکی میشد ....
۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۳۸ بلاگر کبیر ^_^
فکر کن ادم تو خلوت هم به شوهرش بگه آقا :/
‌حتی مسخره است بنظر من :/
پاسخ:
فکر کن ادم ها  به خودشون جرات میدهن حتی راجع به تین چیزها هم نظر بدهند ...
خداوند مادر شوهرهای دخالت کن توی زندگی پسر رو به راه راست هدایت کنه!

ناشناس اما از ته ته ته دلم ناراحتم و توی دعاها فراموشتون نمی کنم .
پاسخ:
از من که گذشت ..فقط از خدا می خواهم اونچه با من کرد با دخترش بکنند ....
ممنونم که دعا م می کنی ...خیلی ممنون 
قشنگ تابلو اِ  مادرش هیییییچ عیب و ایرادی ازت نداشته از سر بیچارگی یه همچین چیزی گفته!!! 

ای خدا عجب صبری داری!
پاسخ:
نمی دونم شاید چیزهای بدتری که پشتم میگن را ادم ها روشون نمیشه بهم بگن ...
خدا
داری به زخمات ور میری ؟
عادت میکنی ها!
پاسخ:
تمام میشه بالاخره 
۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۴ بـآنو شهریوری
واقعا کار مسخره ای همسرت و شریک زندگیت نیمی از خودت که این همه صمیمی

تو خلوتت هم آقا صداش کنی ...

خدا جواب اونی که دلت و شکسته رو میده جانم نگران نباش
پاسخ:
خدا کنه که جواب دلم را بده ....
نیمی از خودت ...تمام خودت ...
وا چه مسخره که حتی تا حد نحوه صدا زدن پسرشون هم قصد دخالت تو زندگی رو دارن!
به نظر من اتفاقا صدا زدنِ اسم کوچیک با جان و عزیزم صمیمیتش خیلی قشنگه.
پاسخ:
خیلی بیشتر از این ها ..می خواهم یاد خاطراتم نیوفتم ...
مادرش مشکل روانی داشته. والسلام.
برات دعا می کنم کسی وارد زندگیت بشه و اینقدر خوشبختت کنه که یاد اون روزهای سیاه نیفتی. الهی آمین.
پاسخ:
در مورد خط اول باهات موافقم 
ممنونم ...
منم احساس میکنم صدا زدن اسم بدون پسوند و پیشوند جالب نیست

مگر اینکه یه اسم خصوصی بذارید مثلا من خانمم رو گاهی پری صدا میکنم و این فقط خاص خودمه در بقیه موارد خانم، جان و...اضافه میشه به اسم
پاسخ:
نظر شما هم قابل احترام است.:)
مسلما تو جمع غریبه منم از اقا استفاده می کردم...اما در روابط خودمون عزیزم و جان بودوگاهی اسم تک ...که اونم همین طور بود ..اسم تک من
هرچند از ما که گذشت ..
۰۶ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۵ پلڪــــ شیشـہ اے
:) عزیزم، این دیگه ورود دیگران به حریم شخصی تون بوده. نه عیب شما یا هر چی.
به کسی ارتباطی نداره.
پاسخ:
حریم شخصی ....:((
اومدم اینجا به امید اینکه دیگه اون ابان ضعیف که مونده تو گذشته رو نمیبینم ولی بازم هست
کی میخواد بره؟
بس نیست؟
نباید شرشو کم کنه و جاشو به یه ابان قوی که دنبال اهداف بزرگتریه بده؟؟؟


بازم سر بزن پیجم
پاسخ:
نه ..ابان همینه ..یه ادم ضعیف که دیگه حتی نمی خواهد تظاهر به قوی بودن بکنه  ...یه ادم درمونده ....
که هیشکی نفهمید تکه تکه شد 
مادر ایشون واقعا بی جا میکنه ! 
این که شما چی شوهرت رو صدا بزنی یا نامزدت رو کاملا یه قرارداد عاطفیه ... 
زن عموی من شوهرشو که دوتاشون هم فوق العاده مذهبی و درجه یکن اسمش اسماعیله خیلی جاها صدا میزنه اسی !!! 

زن من منو تو جمع بیشتر آقا صدا میزنه ولی اگه اسمم رو هم بگم من دوست دارم ... گاها من فرمانده ، سردار ، جون دلم صداش میزنم . بستگی به حسش داره !! 

اگه حسش بود این سایت مارو هم با اسم خرید روسری لینک کن تا کمکی به تولیدی من بکنی . دمت گرم .
پاسخ:
دیگه هرچی بود تمام شد ...منم فکر می کنم دیگه بهش فکر نکنم ..یعنی شاید وافعا دنیا ها مون از هم دور بود ..
من لینک کردم ..یه مدتی می زارم باشه بعد پاک می کنم ...:) 
موفق باشید ان شاالله 
ینی اگه بااسم کوچیک طرفو صدابزنه دوسش نداره!!!! :/// جلل الخالق -_-
پاسخ:
نه فقط دوست داشتن ..
شاید واسه اونا اصلا دوست داشتن ملاک نبود ..معیار احترام بود ..در چهار چوب قواعد خودشون ...
تکه تکه شدی
تحقیر شدی
هر چی شدی
با در جا زدن توش به هیچ جا نمیرسی
پاسخ:
در جا نمی زنم ...خیالت راحت ...
تمامش می کنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">