.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

جمعه طوری

جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ

زنگ می زنم به عین ..جواب میده که کار دارم کار ضروری که نداری ...میگم نه 

دو قسمت از سریال نهنگ ابی را می ببنم جداب نیست برام .

لیست مخاطب ها را بالا و پایین می کنم 

پیام میدهم به الف . می نویسه رفته پیست اسکی ..

زنگ می زنم به نون ..هنوز درگیر هدیه ولنتاین است و داره میره بیرون ...

زنگ میزنم میم ..رفته سر مرده ها ...حوصله ام سر رفته ..از پنجره ادما را نگاه می کنم که با یه نم باروون وسایل جمع کردند به سمت ماشین ..

به گزینه گلستان شهدا و پیاده روی فکر می کنم ...به چهارباغ شلوغ و پلوغ فکر می کنم اما تنهایی انگار حوصله ندارم ...

زل می زنم به کتاب دختری که رهاش کردی ....


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۶
آبان

نظرات  (۱۲)

سلام :)
احوال آبان بانو ؟
بالاخره تصمیمی گرفتین یا نه ؟
البته وبگردی هم بد نیس ...
پاسخ:
سلام 
شکر
شما خوبید جناب قدح ؟
یه تصمیم هایی هست که هرچقدر هم تکی بگیری عملی نمیشه چون طرف مقابلی همیشه هست ...
اونم می تونه گزینه باشه . 
من دوستان کمی دارم
همونا هم در حد گاهی دیدن
برا همین هیچوقت به این مشکل نخوردم
پاسخ:
نمی دونم بهنام ...
انگار به سنی دارم میرسم که ادم ها تکلیف و مسیرشون تو زندگی مشخص است
چهارباغ که اصلا نرو :)
تنهایی...
پاسخ:
نرفتم دیروز فقط رفتم پیاده روی حاشیه رودخونه 
چرا پس ؟چهارباع خیلی خوشگله که
خوشکله نه واسه تنهاها :)
پاسخ:
واسه تنها ها همه جا غم داره 
خب به این آگاهی رسیدن خیلی خوبه! انتظارات مشخص و ناراحتی هم پیش نمیاد
پاسخ:
ناراحت که نمیشم ...مسلما هرکس زندگی خودش و دغدغه هاش را دارد 
ببین منم خیلی تصمیم می گیرم تنهایی برم این ور اونور ولی این تنهایی بیرون رفتن فقط تو روشنی روز میچسبه، شب که بشه تنها بری بیرون باختی! غم داره...
پاسخ:
باختی ...بهترین کلمه واسه توصیف اون حال 
من تنهایی فقط بلدم راه برم ....یا تهش یه چیز ساده بخورم ...
سلام آبان جانم. خوبی؟
یادته منو؟ چقدر از این فضای بلاگ نویسی دور شدم ولی خوشحالم تو هنوز می نویسی. توی بوک مارکام داشتم می گشتم که دیدم یکی از پست هات رو مارک کردم .... آبان جان مراقب خودت باش دوست نادیده ی عزیزم :* 
پاسخ:
سلام مونای مهربونم 
معلومه که یادمه ..چقدر خوب بود پیامت ...
ایشاالله دل ات همیشه شاد باشه و و چشمات پر از امید :))
۳۰ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۳۰ لوستر سقفی کلاسیک
عالی بود
پاسخ:
.....
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۵۷ بازگرداندن عشق از دست رفته
ممنون از وبلاگ خوبتون
پاسخ:
هنوز این کامنت ها هست ...
چرا همه از تنهایی به عنوان غم انگیزترین اتفاق عالم یاد کردند... اتفاقا باید تنها رفت و قوی بودن رو نشون داد...
پاسخ:
ادم می تونه قوی باشه و تنها نباشه 
تنهایی خیلی وقت ها غم انگیزه 
۲۶ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۳۶ ایرونی سنتر
ممنون از وبلاگ خوبتون.
عالی بود
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">