.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

بدون شرح

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷ ب.ظ

تو یه جلسه رسمی مثلا آشنایی که طرف شغل من هم می‌دونست چنین دیالوگی رد و بدل شد 

پسر: یکی از فامیلمون وکیل شده ولی من میگم بدرد این کار نمیخوره 

من : چرا 

چون وکالت یه پدرسوختگی می‌خواهد 

من ؛ این تصور شما است من و خیلی از وکلا پدر سوخته نیستیم ...

 

 

قشنگ احساس  میکنم دارم پیر میشم ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۸
آبان

نظرات  (۷)

فک میکنم طرف شعورش آداب نداشته.. ولی منم یه همچین فکری داشتم قبلنا.. تا میگفتن وکیل یاد جنایت کارایی میوفتادم که میخوان از دست قانون فرار کنن.. ولی الان میدونم وکیل برای افرادی که پروندشون پیچیده هستش یا از قانون سر در نمیارن خیلی مهمه.. پدر هم اتاقیم وکیله

پاسخ:
ببن من می گم اگه کسی همچین تصوری داره نباید با یه وکیل جلسه بزاره ...
به خدا وکیل برای همه مهم است ..حالا یه سری هزینه ندارند ..اوکی خودشون پیگیری کنند ...
کلا شعور و اداب تو خیلی حرف ها نداشت ...

آدما وقتی با وکلا در ارتباط نباشن و تا حالا کارشون به وکیل نخورده باشه یا توو آشناهاشون وکیل نداشته باشن از دور فکر میکنن وکلا همه فقط پول مردمو به جیب میزنن و پول مفت میگیرن و کاری هم نمیکنن!

اما فقط اونایی که توو دور و برشون وکیل هست یا کارشون به وکلا خورده میدونن که واقعا اینطور نیست و اولا خیلی جاها واقعا نیاز مبرم به وکیل هست که اگر نباشه کارشون پیش نمیره دوما اون تصوری که عموم دارن یا از دور دارن اونایی که نزدیکن به وکلا ندارن.

فلذا خودتو پیر نکن مام از این حرفا و داستانا زیاد شنیدیم. مهم اینه هرکی توو هر شغلی که هست خدارو فراموش نکنه. همین.

پاسخ:
اره واقعا ..متاسفانه هیشکی نمی فهمه که این شغل با دیسپلین خودش است و برای هر واژه و هر حرف ماها فکر کردیم ...
می دونی من تو محیط شغلی ناراحت نمیشم اگه کسی این جور نگاهم کنه 
ولی خب وقتی تو روابط شخصی کسی این میگه هرچقدر هم بگم بی تفاوت ام تهش ذهنم اشفتگی می گیره 

۱۹ آبان ۰۲ ، ۰۱:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے

عزیزدلم❤️😓

واقعا خواستگاری و روندش جزء فرسایشی ترین امورات دنیاست.

 

 

 

 

پاسخ:
اره واقعا وقتی داشتم ارایش می کردم به خودم گفتم خیلی خری که چی داری ارایش می کنی بری بشینی با یکی حرف بزنی

نزدی تو دهنش 🫥😅

پاسخ:
شاید چند سال پیش حرص می خوردم ای دا ولی الان سر شدم انگار :)

همون قدر بلده

پاسخ:
چی بگم 
۲۱ آبان ۰۲ ، ۱۱:۳۱ بانوچـه ⠀

من هر دو شکلش رو دیدم. و با توجه به اینکه توی همه‌ی حرفه‌ها و شغل‌ها خوب و بد وجود داره به نظرم نسبت‌دادن یه صفت به کل اون مجموعه اصلا درست نیست.

پاسخ:
میگم اصلا هم خوب و هم بد همیشه وجود داره 
خدایی ادم تو چشم یکی نگاه نمیکنه این جور بهش بگه ! 
حالا حرف تو که صد در صد درسته و موافقم

خدا را شکر همو ن جلسه اول حد خودشو نشونت داده 🤦‍♀️ احمق خر

پاسخ:
کلا من همیشه گیر آدم های جالبی می‌افتم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">