.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

نفس

جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵ ق.ظ

نفس ام سنگینه 

این خودم میفهمم که ربطی به آلودگی نداره به قلبم ربط داره 

پتو میپیچم دورم میرم تو هوا آزاد نفسم باز نمیشه 

قلبم سنگینه ..مشاورم نوبت نداره و من احساس عدم کفایت دارم در همه چی 

عنده پیام تو اینستاگرام بین دو اکانت خودمه 

خیلی اوضاع غم انگیزه 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۷
آبان

نظرات  (۴)

سلام، فک کنم نیاز به یه دوست داری، نمیدونم ولی حس میکنم تنهایی.. دوست هم جنسم خوبه، صمیمی باشه.. به فکر خودت با‌ش

پاسخ:
نزدیک ترین دوستم سال پیش مهاجرت کرد ..حرف می زنیم ولی من دیگه از غم هام نمی گم ..براش 
دوست های دیگم فقط دوستن ..
ادم بالای 30 سال دیگه حوصوله ادم جدید هم نداره 
و درکل ادم تنهایی هستم 

آبان به نظرت میتونی فقط یه چیز خیلی کوچک رو توی زندگیت تغییر بدی یا یه چیز ریز اضافه کنی؟

یه چیزی که با روحت سر و کار داشته باشه؟ مثل کلاس نقاشی ساز یا چیزای این مدلی ؟

پاسخ:
یک سالی  رفتم رقص خوب بود برام 
چند جلسه ای زبان 
اما تهش از درس زندگی افتادم 
باید بشینم سر درس هام و کارهای دیگه را تعطیل کنم درس و خوندن کار کردن باهم برام سخته
۲۲ آذر ۰۲ ، ۰۱:۴۸ سارا رحیمی

ایشالا بهتر میشی 

تو هر دوره ای این عواطف و غم ها هست ولی نباید بزاری اون سگ سیاه افسردگی بهت خیلی غلبه کنه

پاسخ:
به نظرم غلبه کرده 

سلام قشنگم

در پاسخ به پاسخت اومدم بگم که سلامت روانت از همه چیز مهم تره .

اگه تو برنامه هات هیچ چیز هیچ چیز برای دلخوشی خودت نداشته باشی از هم میپاشی. هر چقدر هم از نظر شغلی و درسی موفق به نظر برسی.

خودت ببین چیا دیگه هستن بتونی انجام بدی بدون اینکه خیلی وقتت رو حتی بگیره ولی تهش جیگرت یه ذزه هر روز حال بیاد .

میبوسمت

 

پاسخ:
می دونم چی می گی و واقعا راست می گی ...یه فکری می کنم .فعلا شنا را هر هفته می رم تا یه فکر درست تر کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">