.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

دوشنبه

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

من نیاز داشتم که با کسی حرف بزنم و احساس کردم کس خاصی برای حرف زدن ندارم 

عجیب بود ..همه بهم می گفتن این کار و رابطه اشتباه است ...خودم می دونستم اما داشتم زور می زدم 

دفعه اول  نبود که بیخودی زور می زدم ..الان ارومم انگار تکلیف ام با همه چی مشخص شده 

با خودم ...حداقل می دونم که دو نفر با من بازی کردن ..همین 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۷
آبان

نظرات  (۳)

چیزی که زیاده آدم درست و حسابی، تو هم که چیزی کم نداری، نگران نباش، اگه جای من بودی چی میگفتی.. ولی خواستی حرف بزنی نری الکی مشاوره، یه دوست پیدا کنی درست میشه، یه کوچولو صمیمیش البته.. منم یه رفیق بدبخت تر از خودم دارم که بد نیست، وجودش خوبه... جات خالی امشب از افق کوروش دوتا بستنی وانیلی سفارش دادم با یه تخمه مزمز و کلا شد 46 تومن.. بابت تخفیف خوشحالم :) در کل میشد 132.. تازه تو بیست و سه دقیقه آوردنش.. فردا صبحم میرم یه امتحان میدم.. یعنی از اون خوابگاه لعنتی زدم بیرون کلی حال روحیم خوب شده، به احتمال زیاد اگه بتونم اتاقمو عوض میکنم.. 

پاسخ:
نه اتفاقا آدم درست حسابی خیلی کمه 
داشتن همون رفیق خیلی خوبه 
امیدوارم امتحانت خوب شده باشه و مشکل اتاق حل شه 
کلا با تخفیف چیز خریدن همیشه حال میده 

شاید حرفمو مسخره بدونی ولی هروقت دیدی هیچ کسو نداری باهاش حرف بزنی من عروسک سنگ صبور بدی نخواهم بود برات. میتونم گوش شنوا باشم برای وقتایی که دلت پر از درده...

پاسخ:
مسخره نیست 
و خودت نمیدونی که چقدر بهت حس امن بودن دارم د دوست دارم انگار خیلی برام قدیمی هستی 
۰۲ دی ۰۲ ، ۲۲:۲۹ مینا شین

میدونی که همیشه میتونی پیام بدی و با من حرف بزنی قشنگم؟

پاسخ:
میدونم مینا 
میدونم که تو مهربون و امنی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">