.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

زندگی در جریان است

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

من همان ابانم ...یک عدد آوره از بلاگفا ..

مطابق با کنوانسیون نیو یورک افراد بی تابعیت ، تابعیت همان کشوری را دارند که در ان متولد شدند  آبان متولد بلاگفا بود ..اما بلاگفا سرزمینی است که درگیر یک جنگ داخلی است ...ومن اوره از وطن ..

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
آبان

نظرات  (۱۵)

وبلاگ خیلی باحالی داری . لطفا بیا از حالا توی اینترنت برای هم دوست های خوبی بشیم و به وبسایت های هم نظر بدیم . اگه دوست داری از حالا به وبسایت های هم نظر بدیم بیا به وبسایتم اولین نظر رو بده . بعد همیشه به مطالب و سایت هم نظر میدیم
ادرس سایتم : www.parska.ir
 

سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : جاینت ، هشتمین شگفتی جهان


اگر تونستی نظرت را هم بگو !
سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : جاینت ، هشتمین شگفتی جهان


اگر تونستی نظرت را هم بگو !
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۶ هادی (قالب حرفه ای وبلاگ)
این کوچ اجباری هست ... علیرضا شیرازی مدیر بلاگفا امروز توئیت زده بود که تا سه روز دیگه یعنی 15 خرداد تکلیف تازه مشخص میشه!!! یعنی معلوم نیست قراره چه اتفاقی بعدش بیافته ...
هر چند
من مطمئن هستم که همه ی رفتگان از بلاگفا بازخواهند گشت ...
پاسخ:
من که واقعا دلم می خواهد برگردم بلاگفا ...
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۵ ایزابلا ایزابلایی
سلام خوش اومدی. امکانات بلاگ خیلی از بلاگفا بهتره. فقط تنها چیزی که اگه داشت می تونستم بگم همیشه می مونم لیست دوستانه برای با خبری از نوشته های جدیده. که البته فک کنم بشه با فید این کار رو کرد که من هنوز بلد نیستم. بلاگفا برای کاربرانش ارزش قائل نیست در مقابل سرویس هم که بهشون ارائه نمیده. کاش دوستای بلاگفامو اینجا داشتم، که دیگه حتی فکر رفتن به اونجا رو هم نمی کردم...
پاسخ:
ایزابلا عزیز به نظرم  صفحه مدیریت اینجا خیلی خیلی شلوغ است ....
قبول دارم که بلاگفا ارزش قائل نشد ...اما من برمی گردم ..4 سال اونجا می نوشتم دلم برای خونه ام تنگ شده ..
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۰ ایزابلا ایزابلایی
آره مدیریتش شلوغه اما میشه باکس ها رو بست و جمع و جورش کرد. باید باهاش کار کنی تا تو دلت بشینه باورت میشه من توی دوروز اول اصلا باهاش ارتباط برقرار نکردم و می خواستم حذفش کنم اما گزینه ی حذف رو پیدا نکردم :) یعنی چن ساعت گشتم آخرشم پیدا نکردم. اما خب امکاناتش عالیه. بعد رفتم تو یه سوریس دیگه دیدم بابا خیلی داغونه از بلاگفا هم داغون تره. من نمی دونم بلاگفا درست شه بر می گردم یا نه...
پاسخ:
همزمان با اینجا یک وبلاگ دیگر هم تو بلاگ اسکای درست کردم ..ولی اون را هم دوست نداشتم ...
به نظرم باید به حرفت گوش کنم و باهاش کار کنم تا عادت کنم ...
من احتمالا برمیگردم بلاگفا..البته اگه زنده باشم تا ردست شدنش ..خخخ
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مصطفی موسوی
شما خیلی بی تابی می کنید برای بلاگفا! ما هم چهار سال نوشته بودیم! منتهی خودمون رفتیم آرشیومون رو به صورت دستی برداشتیم!
پاسخ:
نگران آرشیو ام نیستم... فقط دلتنگم... یک جورایی حس تعلق داشتن است... ولی در کل حق با شما است. 
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۱ ریحان ِ . میم
در این که بلاگفا بدترین رفتار ممکن را با ما داشت ، شکی نیست . اما برگشتن به آنجا نوعی حماقت محض است ! با تمام دلتنگی هایم هرگز برنخواهم گشت . این حق ما نبود .. وبلاگ های عزیزمان ، کلمات مان را ربود ..
پاسخ:
حرفت را قبول دارم... حماقت بودن برگشتن را.
. بلا گفا اصلا حرفه ای عمل نکرد..... تو بلاگفا خاطرات زیادی دفن شده..  من بخشی از خاطراتم را آنجا جا گذاشتم .. 
پاسخ:
دیری است که جمعه های ما .....عید تان مبارک ..
ورودت مبارک...
پاسخ:
ممنونم...
چه خوب که اومدی اینجا:)
پاسخ:
ممنون :)
غصه نخور
سایر آوارگان با تو هستند :دی
پاسخ:
در د های مشترک ....:)
آبان عزیزم...
پاسخ:
الهام :)
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۴۸ آدم ارغوانی
من نیز به عنوان یک آواره همدردی خود را با سایر آوراگان ابراز میکنم...
۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۳ دختر بابا
جنگ وطن تموم شد.....من برگشتم.....اما همه چیز نابود شده بود....


نتونستم درستش کنم ......بلد بودم....اما بهم فرصت ندادن.....




دوباره زدم بیرون.....ایندفه با اختیارخودم آواره شدم!!!
پاسخ:
جنگ همیشه قربانی دارد ....
ایندفعه داری از نو زندگی می کنی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">