.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

پایان عصر معجزات است

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ
دستمال را برداشتم و تمام شیشه ها را پاک کردم ...
جا رو کشیدم بعد تی کشیدم و تمام پله ها را جارو کردم ،کتاب های کتابخانه را از نو چیدم ..
بعد زیر دوش آب گرم گریه کردم ...
یک روز میم برایم نوشت که هروقت حالت بد بود ،خانه را تمییز کن،ظرف بشور ... خندیده بودم ،ولی امتحان کردم ..
هیچ چیز حل نشد..مشکلی حل نشد..اما آرام شدم..آرام شدم...
دیشب دلم می خواست تمام ظرف ها را از نو بشورم...دیشب دلم می خواست تمام شهر را  از نو پاک کنم ..
مشکلی حل می شد ؟ نه !اما آرامم می کرد ..چراغ ها را خاموش کردم ...هیچ چیز سرجایش نبود ، به آسمان نگاه کردم دلم به اندازه یک شهر گرفته بود،زندگی شبیه فیلم هندی نبود که دستم را بگذارم روی قلبم و بگویم ALL IS  WELL ...

عنوان :پایان عصر معجزات است      و من هنوز در انتظار عشق       نشسته ام     شاعر :فریبا عبدی


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
آبان

نظرات  (۲۲)

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری اومدم اینو بهت بگم میتونی از لینک زیر مجموعه با ارزش راز های میلیونر شدن بریان تریسی رو به رایگان بگیری واقعا باورنکردنیه این اولین باره که این مجموعه به صورت رایگان تو اینترنت قرار میگیره پس بجنب تا عقب نمونی! وقتی به لینک زیر رفتی چند ثانیه صبر کن بعد بالا رو رد تبلیغ کلیک کن. بهترین هارو برات ارزو میکنم موفق باشی.

http://opizo.com/hoXVt
گاهی به حمام میرویم فقط برای اینکه گریه کنیم...

خوب میشود همه چی...
خوب میشود حالمان...
:)
پاسخ:
خوب نمی شود همه چی اما گاه خوب میشود حالم 
من ایمان دارم...
زمانی میرسد که همه از شادی ها و خنده هایشان مینویسند...
از شیرینی لحظه به لحظه زندگیشان...
تا اون موقع دنبال میکنم مطالب شما رو : )
پاسخ:
ایمان به شادی و خنده ...امید تنها چیزی است که ادمی را زنده نگه داشته ..:)
من میم هستم ولی به جای تمیز کردن خط خطی کردن را آرامبخش میدانم خط خطی کردن نوشتن وخط خطی کردن آتش زدن
پاسخ:
هر ادمی ..تو دنیا روش خودش را دارد ...روشی برای ،ارام شدن 
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۳ نیمه سیب سقراطی
من رو میارم به اتو کشی اونم وقتی آهنگ پلی میشه ...
پاسخ:
بعضی آهنگ ها حال آدم را خوب می کنه.. 
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۳ اقای روانی
چقدر حستون پیدا بود تو نوشته ...
غمت کم ...
دلت شاد ...
بالحن پسرخاله بخون
پاسخ:
ممنون ام ..
لحن پسرخاله :)
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ تنها همدم ماه
دنیا به وسعت قفسی تنگ میشود وقتی دلت میگرد ...
پاسخ:
هوم ...
راه حل خوبیه
امیدوارم تو ذهنم بمونه
همین که آرامشبخشه خودش کلیه
پاسخ:
امتحانش کن ای دا جان 
امیدوارم این آرامش متصل به حل شدن مشکلات بشه...
پاسخ:
هیچ چیز حل نشد ..
آبان تو واقعی ترین مجازی هستی برای من
وقتی مینویسی دلم به اندازه یک شهر گرفته بود دل من هم میگیره...
همیشه شاد باشی آبان جانم:)
پاسخ:
حس مشترکی است ...
ممنون ام :)
خیلی قشنگ بود..
خیلی وقته دل منم گرفته
پاسخ:
خیلی وقته ...:(
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۸ سیده زهرا میم
به نظر من عبادتگاه یا شاید هم محل آرامش یک زن آشپزخونه است ، یک وقت هایی توی آشپزخونه نماز بخون یا حتی چیزهایی که خیلی دوسشون داری رو توی آشپزخونه جا بده بعد معجزه آشپزخونه رو  کشف می کنی(:

چقدر واسه ت شب قدر ها دعا کردم ، نگرفت یعنی ؟ ولی ایمان دارم دعا ها مستجاب می شه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره ! دلت بی غم آبانی (:
پاسخ:
سید زهرا جان..چرا همه راهای نظر دادن را بستی ...پس حرف هایم را کجا بزنم ؟
بابت دعا ممنون ..دلم را خوش کردم به این ایه ..و بسا چیزی را خوش ندارید و آن برای شما بهتر است ، و بسا چیزی را دوست دارید و آن برای شما بدتر است ، و خدا می داند و شما نمی دانید....دلم اشوب است ...
باید امتحان کنم اشپز خانه را ..
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ ایزابلا ایزابلایی
فک کنم هر آدمی باید راه رهاییشو پیدا کنه. راهی که مطلقا به هیچ چیز فکر نکند...

پاسخ:
به تعداد ادم ها راه برای ارامش هست :)
آخرش آرام مردی؟
پاسخ:
مردن ..در زندگی هم ارامش هست ..
آرام تر هستم ..
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۹ سالهای مرگ و پروانه شدن

ابان قالب وبلاگتون مشکل داره!!!

نتونستم ملطب رو بخونم درست و حسابی!


برای درگذشت همکلاسی تون متاسفم...

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۹ سالهای مرگ و پروانه شدن

ابان قالب وبلاگتون مشکل داره!!!

نتونستم ملطب رو بخونم درست و حسابی!


برای درگذشت همکلاسی تون متاسفم...

پاسخ:
نمی دانم چرا ! میشه دوباره امتحان کنید 
ممنون 
این جور مواقع نوشتن شاید راه خوبی باشه واسه خیلی از اونایی که می نویسن .
پاسخ:
نوشتن ...موافقم :)

دلت شادو لبت خوش چو گل پرخنده باشی...


من دلم خواست برات اهنگ تولدت مبارک بخونم هرچند بیربط😊

پاسخ:
ممنونم ماهی :)
من وقتایی حالم بده هیچ چیز مثل موسیقی حالم رو خوب نمیکنه..فقط هم آواز شجریان...
پاسخ:
دلم برات تنگ شده نگار ..بنویس ..موسیقی هم ارامش داره ..موافقم 
می فرماید: صبا ز حال دل تنگ ما چه شرح دهد...
یاد این افتادم...
پاسخ:
درست می فرماید ...
خیلی وقتا هم وقتی آروم میشی این آرامشه میشه آرامش قبل طوفان بعدش فقط منتظر ی تلنگری :|
پاسخ:
 ارامش قبل از طوفان :(( ...
امیدوارم که هیچ وقت طوفانی نشه ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آبان جان اومدم ** *** *** ** **** *** ******* **** *****
مثلا عدد **** ***** *** خخ 
پاسخ:
شیما جان  از این عدد استفاده کن ...عددی که نوشتی را بیخیال :))
۱۳۹۶ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">