.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

احتمالات نادر ..

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ب.ظ

تمام احتمالات نادر 

برف درمرداد ...

خرید پالتو در شهریور ..

برگشتن تو  ....

خیال که می توان کرد ..


گریه کرده بودم برای لیلا ..برای لیلای مهرجویی..

حسابش از دستم در رفته ..نمی دانم چند بار لیلای مهرجویی را دیدم و زده ام زیر گریه ...دنیا پر از لیلا است ..

 گریه کرده بودم برای آن دختری که مادرش تو اتوبوس چادرش را کشیده بود روی صورتش و گریسته بود ...
 صدای گریه اتوبوس را پر کرده بود .مادر پشت تلفن حرف می زد،برای کسی انگار دوست بود ..
 بعد از 4 ماه نامزدی ، بعد از خرید حلقه و هزار رویا ..
مادر پسرزنگ زده بود و گفته بهم نمی خوریم ،که از لحاظ اعتقادی بهم نمی خوریم ..بعد تلفن را قطع کرده بود و حالا یک مادر ...یک دختر ...مانده بودند خیره ...

به دختر فکر کردم و برایش گریستم،
 و فکر کردم مردها خیلی چیزها را نمی فهمند ، بعد به مادر آن پسر فکر کردم....
پسر ها رفتن را خوب بلدند ...

 پ ن 1 :من بعد از دیدن باغ های کندلوس آبان شدم ...

وحالا کارگردان فیلم ، آقای ایرج کریمی فوت کرده است ... عاشقانه ای تنها ...خدا بیامرزدش ..


پ ن 2 :چند سال بود که روی کتاب خوابم نبرده بود ..امروز عصر روی کتاب هایم خوابم برد ..

باد می وزید و من در7 بعدظهر تابستان روی تست های نزده خوابم برد ..بیدار که شده ام یک کاسه آش کنارم بود ...

پ ن 3 : خدایا ممنونم ...


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
آبان

نظرات  (۳۶)

کلا سیستم اجتماعی ما ریخته بهم ... پسرا و دخترا جفتشون عجیب شدن :|
پاسخ:
 ..ادم ها ..بی معرفت ..شده اند ..
لیلا رو ندیدم. 
😢
پاسخ:
ببین ..حتما ببین ...
دوست من بعد یک سال فهمید مادر پسر نمی خواهد که نمی خواهد بعد از آن همه رفت و آمد ... می دانی یک جا خواندم: برای مردهای ترسو مادرانشان زن می گیرند !!
.
پسرها رفتن را بلدند اما یک زن هیچ وقت نمی رود فقط دست می کشد !!:|
.
خدایش بیامرزد :|
.
اصلا درس خواندن خودش خواب آور است ... مسکن اصن :دی
پاسخ:
مادرهایی که عشق را می کشند از آه یک دختر نمی ترسند ...
خوبه که خدا هست ...
زن ها دست می کشند ...واقعا ...
مسکن ..:دی 
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۷ عرفـــــ ـــان
رو کتاب خوابیدنم حالِ خاصِ خودشو داره :)
پاسخ:
خواب خوبی بود ..:)
بیچاره دختر
پاسخ:
بیچاره دخترها ...
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۶ سیده زهرا میم
:|

چرا مردم فکر نمی کنند که ، شکستن دل یه آدم حق الناس هست ؟
پاسخ:
دل آدم که بشکند...
که خدا هست... 
طفلک دختر :(
خدا رحمتش کنه..
تاحالا روی کتاب خوابم نبرده...
پاسخ:
طفلک دخترها ...
پسرها رفتن رو بلدن اما مادر اون پسر که یه زن بود ، چطور آخه... چرا اول نمیبینن با خودشون چند چندن که بعدش نیان زندگی بقیه رو بهم بریزن؟ 
باغ های کندلوس خیلی خوبه 
پاسخ:
الما توکل تو وبلاگ خرمالو سیاه یک اصطلاحی را به کار می برد : زنان علیه زنان ...
مادر پسر بیشترین ظلم را می کنند ...بیشترین ..
باغ های کندلوس دوست داشتنی ..
بیچاره آدم ها...

هر کس طوری...

سلام آبان. ممنون...
پاسخ:
سلام 
هرکس ...
من شبا قبل خواب کتاب میخونم همیشه رو کتاب خوابم می بره فک کن دو صفحه بیشتر نمی تونم بخونم
فیلمو ندیدم سعی میکنم ببینمش
اش دلم خاست:(
پاسخ:
امیدوارم زودی یک کاسه اش داغ از یک جا برایت برسد ...:))
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۸ خانوم زرافه
شاید واقعا به هم نمی خوردند ، حتما یه آدم بهتری قرار مونس دختر خانوم بشه ..

خدا همیشه مراقب شماست ، این مطلبم رو بخون 

پاسخ:
کاشکی از اول اون ادم تو زندگی اون دختر نمی اومد ..دخترها نابود می شوند ..مطلبتون را می خوانم حتما ..
خدایش بیامرزاد
پسرا رفتن و دل کندن که هیچ خورد کردن رو هم خوب بلدن...
و دخترا دل بستن رو...
وای چه حس خوبیه ادم با یه کاسه اش کنار دستش بیدار شه.دلم خواست!
پاسخ:
اه ..خورد کردن ...
دخترها دل بستن ..گاهی فکر می کنم ما د خترها به خودمون ظلم می کنیم ..
امیدوارم یک کاسه اش نذری برسه زود بهت :))
هیچوقت پای کتاب خوابم نبرده . اما بنظرم حس لذت بخشی باشه:))
پاسخ:
بستگی به کتابش داره ..خخخ
اره مردا نمیفهمن منم موافقم. 
من تا حالا رو کتاب خوابم نبرده:)
پاسخ:
نمی فهمند ...
خدا رحمت شون کنه : (
باغ های کندلوس عالی بود...
پاسخ:
عالی ...
خدا بیامرزدش ..
من فیلماشو دیده بودم و یکبار هم خودشو :-( 
خدا بیامرزش
پاسخ:
خدا بیامرزدش ...
فیلم واقعا خوب بود ..خوب ..
اینکه آدم رو کتاب خوابش ببره... بستگی به نوع کتابش داره
به شخصه اگه رو کتاب درسی خوابم ببره، نشون از یک آشفتگی وحشتناکه برام که به درسا نرسیدم و ....
اما با کتاب داستان خوابیدن حسش عالیه ^_^
پاسخ:
رو کتاب خوابیدن یعنی ادم  خیلی خسته اس ...خیلی ...
برای من هم گریه کن.....
ســـــــــــــــلام
پاسخ:
فانتیک ...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۳ ر.الف (چکاوک)
واقعا آلما راست میگه
"زنان علیه زنان"
=
"از ماست که بر ماست"
پاسخ:
از ماست که برماست ...
آبان ماه من........
پاسخ:
:)
منم اومدم بیان:)))
پاسخ:
خوش اومدی عزیز :)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۲ وحید محمدیان

مشکل از عدم تعهد داشتنه

زن و مرد هم نداره

پاسخ:
موافقم :)
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۱ سیده زهرا میم
آبان ما حالش خوبه ؟ دنیابه کامش هست ؟
پاسخ:
سیده زهرای عزیزم ..جهانم رو به بهبود است اگر خدا بخواهد .. مهربانم :)
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۰ وحید محمدیان

به به

خیلی عالی

مبارک باشه :)

پاسخ:
ممنونم :)
الان دیدم ارشدتووووو^_____^
مبارکه ابان جااااانم^_^
:*****

پاسخ:
مرسی آی دا جان :)
از شما هم مبارک باشه ..
مبارک باشه عزیزدلم :))
ایشالا همیشه حالت خوب باشه ابانم :*
پاسخ:
مرسی نگار عزیز :)))
واااااااااااااااییییییییییییییی تبریک میگم آبان عزیز.خیلی خوشحال شدم.انشاالله قبولیت تو دکترا...
پاسخ:
مرسی ندا ..
می دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود ..
فکر کرده بودم دیگه اینجا را نمی خونی ..
سلام خیلی قلمتون دوست دارم ...خوشحال میشم بهم سربزنین ...
پاسخ:
حتما ..ممنونم :)
چقدر هر دوی این ها فیلم های خوبی بودند...

خدا بیامرزه ایرج کریمی رو.
پاسخ:
خدابیامرزه ...
واقعا خوب ..
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۶ دختر همساده
ای جااااانم خو خوش خبر باشی عزیزکم..
فدات بشم آدرس پستی بده برات جایزه بفرستم اصن...
به سلامتی..

پاسخ:
مرسی ...زینب چه خوبه که هستی :))
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۳ سیده زهرا میم
مبارکه آبانی از ته دل واست خوشحالم ، ایشالا دکترای بدون آزمون و از طریق استعداد درخشان (:
پاسخ:
مرسی عزیزم دلم ..دعای تو بهترین است ...
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۶ سالهای مرگ و پروانه شدن
تبریک میگم قبولی تون رو... با ارزوی موفقیت روز افزون
پاسخ:
ممنونم :) ..

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۵ خانوم ِ لبخند :)
مبارکت باشه آبان جان..روز و روزگارت خوش : )

پاسخ:
مرسی عزیز دلم :)
روز گار تو هم خوش 
تبریک میگم.
منم کارشناسی زمین شناسی دانشگاه تهران:))
پاسخ:
تبریک میگم عزیز دل ...دانشگاه تهران ..عالی :))
میشه ادرس برام بذاری ..من الزایمر گرفتم یادم نیست 
خوابیدن با کتاب:)
پاسخ:
:)
من از ابتدا آبان بودم
.
آدم ها مسافرند در سرزمین آدم ها
همه ما رفتن را خوب بلدیم، به موقعش
پاسخ:
از ابتدا ابان بودن ؟! 
همه ما ...نمی دانم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">