.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

فاقد ارزش خواندن ..

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ


هیچ دلم نمی خواهد زن باشم، هی منتظر باش...منتظر باش...منتظر باش !

 هاینریش بُل


در دلم زنی نشسته که انگار رخت می شوید ......تمام دیشب باران می بارید ..

کتابهای نخوانده ..تست های نزده ...گور بابای خیلی چیزها ...دلم می خواهد یک دوربین داشتم ..یک شغل و یک کاناپه داشتم ..یک عالمه فیلم  داشتم ...دلم خیلی چیزها می خواهد که حتی اینجا هم نمی شود نوشت ....

تو اینستا زل می زنم به عکس یک مسافر خانه کوچک تو یک شهر کوچک و بعد ارزو می کنم کاش انجا مال من بود ..ارزوهایم را دو دسته کرده ام ، ارزوهای منطقی ...ارزوهای غیر منطقی ...ان مسافرخانه ، آرزوی دوری است که بهش نمی رسم ،این ها را چرا می نویسم ،نمی دانم ..!

من دلم چیزی را می خواهد ، تو رادیو کسی می گفت وقتی مضطر باشی حاجتت براورده می شود ..میگفت خلوص در اضطرار است ....مضطر بودن را حس می کنم ...دلم چند شب پیش شکست ..دور یک میز شش نفره شکست ..از زبان ادم ها شکست ...از کنایه ادم ها ، حرف هایم ماند تو گلو وبعد تو تاریکی یک اتاق از چشم هایم جاری شد ..

افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد.....

خدایا شکرت ...از ته دل بابت رحمت و نعمت این روزها ممنون ...بابت همه چیز شکر ...من سپرده ام به خودت ...

 پ ن .کامنت ها باز است اما هیچ کس مجبور نیست نظر بگذارد  ،من حوصله نیش و کنایه مجازی ندارم .. 


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۹
آبان

نظرات  (۲۵)

۰۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۳ دختری از دیار فرزانگان
از قضا کاملن هم ارزش خواندن داره،
میدونی گاهی اوقات شکستن دل نعمته، چند روز پیش دل منم سخخخخخت شکست...
پاسخ:
نعمت ...! 
ممنونم که خوندی ..

سلام آبان عزیز

ماهت مبارک باشه


 همه نوشتهایت ارزش خواندن دارند

        

          پایدار باشی دوست عزیز...

پاسخ:
سلام 

ماه ابان رسیده ...ممنونم ..
ممنوم که می خوانید ..
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۵ سیده زهرا میم
کی دلش اومد دلت رو بشکنه ؟ همیشه گفتم تو عجیب ترین آدمی هستی که شناختم یه عجیب خوب آبان . از این مدل خوبا که نمونش کم پیدا میشه .بخند رفیق بی خیال بعضی آدمها . 
پاسخ:
دلم می خواهد بیخیال شم ...
سیده زهرا ..چقدر خوبه که من تو را دارم ..تو جبران خیلی درد ها هستی ..مرهمی رفیق ..مرهم ..
معمولا این مدل پستا ارزش بیشتری هم دارن...

پاسخ:
ممنونم :)
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۰ محسن رحمانی

عکس وعکاسی آرامش بخشه .

وقتی به آلبومهای عکسهای سالهای گذشته نگاه میکنی ادم  رو میبره به همون

زمان انگار همین دیروز بوده .

پاسخ:
البوم ...دلم تنگ شده برای چاپ عکس ...
سکوت....
پاسخ:
....ممنون که هستی ..
۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۶:۱۷ بانوی کوچک
سلام قلمت رو بینهایت دوست دارم حرفهایی میزنی ک خیلی وقته تودل منم هست اینکه گفتی خلوص دراضطراره من باتمام وجود حسش کردم وهرموقع دراضطراربودم حاجت گرفتم انگاراینجوروقت ها خدا با دستای مهربونشو نوازشت میکنه ومیگه نترس من حواسم هس 
پاسخ:
ممنون که می خونی ...
اغوش خدا امن ترین جا است ..ارام ترین جاست ..
لعنت به ادما با زخم زبوناشون منم چشیدم اونقد که اون لحظه دلم مرگ خاسته که بغض نکنم و گریه نکنم
الهی که هر چی از خدا میخای خیر بزاره و بهت بده تا ابان لبخند بزنه
به ارزوهات می رسی اگه با گذشت زمان گمشون نکنی 
حرفای ابان مثل خودشو ماهن :)اینجوری نگو دخترک م
پاسخ:
نبات ..زخم زبان ادم ها تو قلبم مانده ...درد گرفته قلبم ..انگاری خالی شده ..
الهی که هرچی می خواهی خدا بگذارد تو دست هایت ...
کامنت را چند بار خوندم ..از بس که حس خوب داشت ...ممنونم نبات جان ..
در دل هر زنی هم یک دختر عاشق نشسته :)
پاسخ:
مانده ام چه بنویسم ...:)
آیان عزیز :

دیروز رفت ، فردا نیامد ، فریاد عبث است ! آرام باش

نوشته هایت را خواندم و میخوانم و تصور ات میکنم ، گویا در آینه به خودم می نگرم ،

ممنون
پاسخ:
چقدر بد ..
.چقدر بد که این شبیه این روز ها را تجربه کرده اید .امیدوارم الان رسیده باشید به ارامش ..به روزهای خوب ..
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۸ زهرا دلآرام
موفق باشین
پاسخ:
ممنونم 
اره خیلیی خوبه یک گوش برای حرفهایت داشته باشی
پاسخ:
خیلی خوب :)
۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۰:۳۵ نیمه سیب سقراطی
من میتونم برم هانریش بل رو واسه این جمله ش ببوسم و ازش بابت این درک تشکر کنم !
پاسخ:
کتاب عقاید یک دلقکش را دوست ندارم .ولی این جمله اش عجیب واقعی است ...
۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۲:۰۶ دختر همساده
من فدای اون دلی که سر میز شش نفره شکسته..
قربون آبانِ قشنگم برم که انقدر احساساتش پاک و لطیفه.

پاسخ:
عزیز دلی مهربان بانو :)
۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۲:۱۹ دختر همساده
آبان جانم خواستم بپرسم در مورد اون آرمین!
وقتی اولیای دم لطف کردن بعد ده ســـــــــــــــــــــــــال!!!  رضایت دادن دیگه پول برای چی جمع میشه نفهمیدم!
پاسخ:
 عزیزم رضایت دادند که قصاص نکند ..اما 
اولیای دم می توانند از حق قصاص خود در مقابل وجهی بگذرند این وجه می تواند از دیه هم بیشتر باشد ..منعی ندارد ..
عزیز دلم...
پاسخ:
ندا ...دعا کن برام ..
آبان عزیز ...
غمت غمگینم میکنه :(
پاسخ:
زینب دعا کن برام ..
مرسی دوست عزیزم که میخونی..که همراه هستی.
با آرزوی بهترین ها.
پاسخ:
:)
ان شاالله همیشه شاد باشی ..
عزیزمی.... امروز همه اش ب فکرت بودم. که دیدم خودت کامنت کذاشته ای... 

پاسخ:
دل به دل راه داره... عزیز ی.. 
سلام 
من دو دسته خواسته دارم: دعا و آرزو
دعا آرزوهایی هست که دست خودم نیست و از خدا میخوامشون مثل سلامتی پدر مادر که خدا هم نمیده :)))
و اما در مورد آرزوها از نظر من آرزوی غیر ممکنی وجود نداره چون معتقدم کائنات خلق شدن برا رسوندن آدم به آرزوهاش...
پاسخ:
دعا ...دعا ارام کننده ادم است .....انگاری ادم وصل میشه به نور ..توکل یعنی همین ..ایمان یعنی همین .یعنی اگه نرسیدم ..باز هم ایمان داشته باشیم ..
ممنون از حرفاتون ..
۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۴ سال های مرگ و پروانه شدن

قلیان هم همیشه چیز بدی نیستا آبان-  اونم 2سیب

پاسخ:
قلیان همیشه چیز بدی است ! 
فقط ارتباطش با پست را نفهمیدم ..
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۶ سال های مرگ و پروانه شدن
قلیان در جمله فوق الذکر اشاره به بی خیال شدن و برای ساعتی فراموش کردن همه ی دغدغه های زندگی را دارد.
پاسخ:
در هر صورت استفاده از قلیان را رد می کنم ..برای سلامتی خوب نیست ..من پاستوریزه ام :)
برای فراموش کردن ..راه می روم ..راه ..
۲۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۲۵ ر.الف (چکاوک)
دوربین ...کوله پشتی...سفر
خوب باشی ان شا الله
:)
پاسخ:
سفر ...دلم می خواهد ..دلم یک سفر خاص می خواهد ...
ممنونم ..:)
شما هم ان شااالله خوب باشید ..
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۲ بانو ف تک نقطه
الهام باباش چی شده؟ فاتحه؟ من نفهمیدم... خودشم که جواب نمیده
پاسخ:
امدم وبلاگ خودتان 
متاسفانه آرزو های غیر منطقی خوش آب و رنگ ترند.... 
اما گاهی آرزوی چیزی رو داشتن قشنگ تر از رسیدن به اون آرزو ست
پاسخ:
جمله خیلی عمیقی بود ...جمله دوم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">