.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

از سری مکالمات واقعی

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ

در کلاس پزشکی قانونی :

استاد میشه ما را ببرید تشریح ...

بله بله ...برای هفته اینده اگه شد هماهنگ می کنم فقط الان خیلی جسد نداریم !

استاد یعنی یک  جسد هم ندارید ؟

چرا ..یکی هست مال یه خانمی است ...اهدایی... ازاول ترم روش کار شده ..خیلی چیزی نداره ..

استاد نمیشه یه هفته دیگه نگهش دارید تا ما هم ببینیم ؟

استاد ..تا اخر ترم نگهش می داریم ..اگه هماهنگی شد ،شما هم بیایید ببینید ...

مکالمه یک عدد دادیار با استاد پزشک قانونی ...من در افق های دور ...:((((((((

پ ن 1 : کشیدن بخیه از صورت کودک ..سئوال هفته : ایا وجدان انسانی هنوز زنده است !؟

پن 2 : اینجا برف اومد و من  این برف را فراموش نخواهم کرد ...

پیشنهاد : اهنگ زمستون خدا سرده دمش گرم چقدر دوست داشتم :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
آبان

نظرات  (۳۳)

جسددددددددددددد
پاسخ:
بله !
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۵ محسن رحمانی
O_o
پاسخ:
:(
منم تشریح دوست دارم :)
پاسخ:
نمی دونم جرات دارم یا نه ...اما دوست داشتن نه ..
چ ترسناک):
پاسخ:
موافقم :(

ممنون از حضورت تو وبم(:

جواب کامنتت رو دادم...بخون و نظرتو بگو(:

پاسخ:
:) امدم ..

البته خودم به عشق معتقدما...

اما نگاهم عوض شده خیلی..

تو این زمینه هم خیلی حرف تو دلم سنگینی میکنه

پاسخ:
صبور باش یه روزی عشق واقعی می رسه ..
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۳ فاطیما کیان
برای اون قضیه ی بخیه واقعا متاسفم براشون , دل ادم میشکنه , اونا چطور ادم هایی بودن این کارو کردن !!!
پاسخ:
ادم بودن ...! ادم ها ی جنگل ..خوی انسانی !

سلام


1. من یه بار یه موش رو تشریح کردم

 2. کلا ماجرای عجیبی بود

3. اینقد داب اسمش رو این اهنگ اجرا شده

پاسخ:
موش ...:((((((((
3 . من هم اول داب اسمش را دیدم ...خیلی با حال بود ..
واقعا؟میرید جسد واقعی میبینید؟
بی خیال دختر
برف خوبه ما که همچنان برف داریم:))
پاسخ:
نمی دونم تو کارشناسی هم می برند برخی از دانشکده ها ولی ما نرفتیم ...
الان هم فکر نکنم اگه رفتنی بشیم من جرات کنم برم داخل ..دوست ندارم ..
خوشا به حالتون نبات جان...:)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۱ دختر همساده
آبان!
من یکی از رشته های مورد علاقم چیزای مربوط به پزشکی قانونی بوده.خیلی خوبه آدم بتونه جسد تشریح کنه :)
خوش بحالتون که برف دارید :/

پاسخ:
حس خوبی ندارم ...
برف ..روز محشری بود برایم ...
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۴ ✿شمیم زندگی✿
عجب!!!
علم وتقوادوجزمهم هستند اون پزشک علم داشت اماتقوا نه...
پاسخ:
شاید که علم هم نداشت ...
۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ عرفـــــ ـــان
هیچی از جسدِ نمونده دیگه :/
پاسخ:
:((
 دادیار کیست؟ :دی

وجدان پولی...
پاسخ:
واقعا دادیار کیست ؟ 

سلام
یادش بخیر مهدی مجتبایی همین خواننده زمستون خدا سرده دمش گرم
تو تهران که خدمت بودم تو گروهان ما بود ادم قد کوتاهی بود خیلی ادم منطقی بود ریلکس
کلی منو نصیحت میکرد چون همیشه با ارشد ها دعوا داشتم
یادش بخیر همه جمع میشدیم دورش ما دست میزدیم و ایشون همین اهنگ رو میخوند البته با کلی مسخره بازی
یادش بخیر این خاره ها مال شش سال پیشه
چه دوران خوشی بود با یاداوری این خاطرات اشک تو چشمام جمع میشه
سلام
یادش بخیر مهدی مجتبایی همین خواننده زمستون خدا سرده دمش گرم
تو تهران که خدمت بودم تو گروهان ما بود ادم قد کوتاهی بود خیلی ادم منطقی بود ریلکس
کلی منو نصیحت میکرد چون همیشه با ارشد ها دعوا داشتم
یادش بخیر همه جمع میشدیم دورش ما دست میزدیم و ایشون همین اهنگ رو میخوند البته با کلی مسخره بازی
یادش بخیر این خاره ها مال شش سال پیشه
چه دوران خوشی بود با یاداوری این خاطرات اشک تو چشمام جمع میشه  
پاسخ:
سلام 
چه خوب :) چه جالب ...کی میدونه با گذشت زمان سرنوشت هر ادمی چی می شه ...
تشریح :| زَن :| مُرده :| اِهدایِ جَسَد :|
\|O___O|/
مگه داریم :|
مگه میشه :|


+ :(( بَعد اون وقت میرَن از مهران مدیری شکایت میکنَن که فلانُ بهمان :||
++ اینجا هم میآد در حدِ یکی دو سانت :(( امسال تبریز مثِ زمستونایِ قبلی نی :(
+++ خعلی خوب بود مرسی از معرفی ;)
پاسخ:
این جور که من شنیدم قبل تر از کشورهایی مثل هند جسد وارد می کردند ..به دلیل حرمت جنازه مسلمان ..
ولی بعدا این مسئله تا حدودی پذیرفته شد ..و جسد های بدون تحویل گیرنده ..یا خانواده حاضر به قبول و پذیرش نبودند برای تشریح استفاده می شد ..
البته من فقط شنیدم منبع موثق ندارم ..
برف ...دلم می خواهد ..
با تشکر از خواننده :)
به دختر مهربون و اروم ما فقط لبخند میاد...
خیلی زود پیر شدی دخترک م....
یکی باشه بری برف بازی و از ته دل بخندی:))
خدایا دلش را گرم کن امین
پاسخ:
نبات ...
خیلی زود پیر شدم ..خسته ..
یکی باشه :)
می دونی ..حرفات ارومم می کنه ...
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ دختر همساده
فدات بشم...

پاسخ:
عزیز دلی ..این چه حرفیه ...
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۴ ثمین سعیدی نیا
چقد من دوست داشتم این رشته رو اما نشد که بشه:|
پاسخ:
ان شاالله چیزهایی بهتری اتفاق می افته برات ...
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۳ محسن رحمانی
واقعا وجدان کاری داره کمرنگ میشه .
پاسخ:
بی رنگ ..
چطور میشه که یه جسد اهدایی میشه؟؟؟
پاسخ:
شاید خانواده اش حاضر به پذیرش نبودند ..دقیق نمی دونم ..
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۷ دختر همساده
مل تا یک بهمن همین جا منتظرت میشینیم :)
پاسخ:
عزیز دلی :)
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۸ محسن رحمانی

چرا؟

ان شاالله موفق باشید.

یلدا مبارک .زمستونتون پراز شادی وپربرکت .

پاسخ:
ممنونم ..
شلوغی روزهایم خیلی بود ...
باشه
امیدوارم با حال خوب برگردی:)
پاسخ:
با حال خوب برگشتم نبات :)
سلااااااااام

من نمیدونم اینا چه دلی دارن با جسد سرو کله میزنن من خودم یادمه جلوم یه موش تشریح کردن اینجوری بودم :|:|:| 

خوبی دخترم؟
دلم برات تنگ شده بود...
پاسخ:
خوبم غزیز دل..
دل من هم تنگ شده بود ..
دل‌سنگ نشی شما توی این گیروویری!
آهنگ چقد جالب بود! :))
پاسخ:
دل سنگ شدن ..خودم هم می ترسم که دل سنگ شوم ..
اهنگ خیلی ..:)
میگم ها اینا چیه تو میری جسد میبینی وای خدا :(
سلام :)
پاسخ:
جسد ...:((
سلام :))
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عنوانتو دوس داشتم
خوبه که برگشتی با حال خوب
پاسخ:
سلام نبات جان 
رمز را فرستادم 
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۰ محسن رحمانی
رمز به ما تعلق میگیره؟
پاسخ:
فرستادم 
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۴ دختر همساده
قربون دختر برم من ....
پاسخ:
زینب دلم برات تنگ شده ..
همیشه ارزومه گمانم باشم گمنام ترین ادم تو گوشه دل و دنیای خودم غرق بشم....
ایا این همون در حاشیه بودنه ککه گفتی؟
پاسخ:
این همون حاشیه بودنه ..تنها بودن در عین بودن ....
خوب نیست نبات ..این درد اور است ...
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۵ سیده زهرا میم
منم می تونم رمز قبلی رو داشته باشم (:
سلام رفیق گرانقدر
بخاطر مشکلات پیچ در پیچ من چند ماهی نبودم.. عذر تقصیر
چقدر حس و حال نوشته هایتان عوض شده!! همه این چند وقته را خواندم.
پاسخ:
سلام 
یک چیز خیلی بزرگ تو این روز ها تغییر کرده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">