.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اخرین روز ..

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

نوشتن برایم سخت شده است ..نه اینجا ....هرجا ...حتی تو دفتر گل گلی که ماه است خریده ام ..سخت شده ..

امسال گذشت .سالی که خیلی چیزها برای من تغییر کرد ...

سر سفره هفت سین برای حال خوب یکدیگر دعا کنیم ..یک عالمه جمله نوشتم اما اخرش پاک کردم..پاک کردم که غمی نباشد ..

 اخرین روز سال است ...لبخند میزنم :)

امشب تو خاموشی به خیلی چیزها فکر می کنم ..به خیلی حرف هایی که نزدم ..

ساعت 20 :30 ساعت زمین ..مراسم ساعت زمین یک ابتکار بین المللی است که به منظور حفاظت از کره زمین به عنوان تنها محل زندگی بشر برگزار می شود و اخرین شنبه ماه مارس هرسال اجرا می شو.د ...یک ساعت خاموشی ..

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
آبان

نظرات  (۱۱)

۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۰ محسن رحمانی
بله شنیدم در این مورد ولی یادم نیست کدوم شهرستان بود.
راستی زیارت قبول .
سال نو شما هم مبارک باشه .
پاسخ:
بیشتر شهر ها مثل اینکه اجرا میشه ..
ممنونم ..
ایشالا سال 95 برات خوب و پر از عشق و آرامش باشه ابان عزیزم :)

پاسخ:
نگار ..عشق ..:) 
دعا کن برایم رفیق ...
ان شاالله برای تو هم سالی پر از ارامش باشد ..سالی با تحقق رویا ها ..
ابان اروم و مهربون....زیارت قبول دخترک
امیدوارم تغییراتت با دلت بوده باشه و همراه با خوشی از ته دل....
قبل ترها میگفتم همه حرفارو بزنم که رو دلم نمونه اما الان حس میکنم وقتی نمیزنم حالم خوش تره
وقتی توی دلت  حول حالنا دعا میکنی برای حال خوبت...وقتی خداچه توی دستات شکلات میزاره و کام دلت رو شیرین اگه یادت موند برا منم دعا کن اگه دوست داشتی....
سال نو همراه با حالی نو ارزو میکنم برات
پاسخ:
نبات تو لای بهترین ها هستی ..ندیده می دونم که خیلی ماهی رفیق ..:)
ممنون از یاداوری :-) 
پاسخ:
:)
سلام
ممنون
سال نوتون مبارک
پاسخ:
سال نو تو هم مبارک 
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۴ مــــــــ. یــ.مــ
آبانم رفیق قلب آیینه ای سال جدیدت پر از لبخند بی وقفه:)
پاسخ:
مریم چقدر حس خوب داشت حرفت :)
ما اون لحظه خاموشه خاموش نبودیم یه چراغ روشن بود :))
سال نوت مبارک عزیزم توام با لبخند و حتی قهقهه :*
پاسخ:
سال نو تو هم مبارک زینب جان :)
سال نو مبارک... سالی سبز با دلی مملو از شادی پیش رو داشته باشید..
پاسخ:
ارزوی بهترین ها برای شما دارم در سال نو 
عیدت مبارک آبان جانم :) 


______________________________
jameolhoda.ir
پاسخ:
عید تو هم مبارک مه ناز جان 
سلام ممنون سال نو مبارک.
پاسخ:
سلام ممنون ..سال نو شما هم مبارک 
نمیدونم چی شده منم هی مینویسمو پاک میکنم عیدتممبارک :)
پاسخ:
یک چیزی می لنگد تو قلب ادمی ...
عید تو هم مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">