.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

پیشنهاد بدید

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

چیزی مثل سبک رادیو چهرازی وجود داره که شبا گوش بدهم ؟

رادیو روغن حبه انگور پیشنهاد ندید :(

کلا فایل صوتی خوب بهم پیشنهاد بدید :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۰
آبان

نظرات  (۲۱)

۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۱ دیوانه ...
به نظر بنده تا میتونید آهنگ گوش ندید 
پاسخ:
خوب منم می خواهم اهنگ نباشه ...پای اهنگ‌زیاد گریه می کنم ...
اهنگ‌شیش و هشت هم تو سلیقه ام نیست خیلی ..
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۵ جناب دچار
رادیو ؟!
پاسخ:
یه جور پادکست 

اگه چهررازی گوش ندادی حتما گوش بده ..خیلی خوبه ها ..
اینجا شب نیست هر شب پخش میشه 
پاسخ:
رادیو جوان 
فکر کنم قبلا همچین برنامه ای بود ..
امتحان می کنم مرسی :)
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۹ ماهی کوچولو
خود منم خیلی دنبال چنین چیزیم

فعلا یه نفر هست از بچه های دانشگاه ما شبا موسیقی میفرسته دوست دارم شون چون آرومن و بی کلام
پاسخ:
چیز جذاب پیدا کردم میگم بهت :)
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۰ جناب دچار
حوصله ندارم من :)
پاسخ:
نه چهررازی فرق داره ..یعنی من عاشقشم 
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۳۴ ماهی کوچولو
ممنونم مهربونم
پاسخ:
فدای تو مهربون ماهی :)
من با جنابِ چاوشی آروم میشم. :)
پاسخ:
اخه من با جناب چاووشی زار می زنم ..انگاری دردهامو می دونه ..
آبان جان من رادیو دیالوگ گوش میدم و تهران پادکست هم پادکستای فوق العاده ای داره. آیدیشون:
@tehranpodcast
@radio_dialogue
پاسخ:
فعلا که تلگرام فیلتر شد درست شد امتحان می کنم مرسی :))
از تهران پادکست ترافیک و اسپرسو بارون گوش دادم دوست نداشتم 

تو این کانال هم سومین پست از آخر اسمش آخرین نامه چهرازیه، اونو گوش بده..
@batrima
پاسخ:
اخرین نامه ..گوش ندادم این را ..
حتما گوش میدهم ..بس که من چهررازی دوست داشتم .
مرسی مرسی 
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۸ ماهی کوچولو
خدا نکنه عزیزم 
پاسخ:
:))
من دوتا نانه آخر دیگه رو هم پیدا کردم که تو سبک چهرازی ضبطش کردن و تو تهران پادکست بود. فعلا چیز دیگه ای گوش ندادم..
تلگرامم ما با فیلتر شکن میریم :)
پاسخ:
واقعا دم اونایی که چهرازی و ضبط کردن گرم :)
رو گوشی فیلتر شکن ندارم ..حال ندارم برم سراغ لب تاب 😂
وصل میشه تا چند ساعت دیگه :)
۱۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۸ دکتر میم
پادکست های رادیویی ایرانی خیلی جالبی اومدن. و خیلی باحالن
سرچ بکن
«لیستی پادکست‌های فارسی»


پاسخ:
مرسی دکتر :)
سرچ می کنم گوش می کنم 
۱۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۹ آرزو ﴿ッ﴾
با تشکر از کامنت‌گذارانِ پیشنهاد دهنده! :))
پاسخ:
بله :)
با تشکر از همه 
من حوصله رادیو و از این قبیل ندارم اغلب کتاب صوتی گوش می دم. مثلاً کتاب صوتی هری پاتر رو موقع کار زدن گوش می دم همیشه!!!
پاسخ:
تو چرا بر نمی گردی به نوشتن ..همین جوری ..می ری ها ...خوب دلم تنگ میشه ..اینستا هم دیگه ندارم :(
هرتی پاتر خیلی سال پیش خوندم باحاله :)
من کتاب صوتی دانلود می کنم گوش میدم توی راه، خیلی خوبه.
پاسخ:
اونم خوبه ..دوست دارم ...
شازده کوچولو و چهل نامه کوتاه به همسرم صوتی گوش دادم خوب بود :)
منم اینستامو پاک کردم عکساشو.

نوشتنم نمیاد... یه جوری شدم... همش فکر می کنم مثلاً برای چی باید ریزترین اطلاعات زندگیمو که پر از غرغر هم هست بنویسم و ملت سر بزنن و بخونن!

مثلاً بنویسم فامیلم مال و منال دارن که یکی کیلومترها اون ورتر کلی نقشه بکشه که وصلت کنم با فامیلش چون فکر می کنه پولدارم؟!

بنویسم فلان خواستگار رو داشتم یکی بگه چقدر داغونی که چنین کیسی اومده...

قبلاً هم گمونم بهت گفتم که هیچ وقت فکر نمی کردم ریزترین چیزایی که شاید تو نظر خودم اصلاً مهم نیست ممکنه چه حس حسادت شدیدی رو توی اشخاص بیدار کنه و چیزی که من اصلاً نیاز ندارم دشمن اضافه است...

از اتفاقات غیرقابل توضیح دور و برم بنویسم که بهم بگن اسکیزوفرنی داری؟ 

از همه اینا بدتر این که حس می کردم قوم وخویش می خونن نوشته هامو چون درباره یه چیزی که پست می ذاشتم چند روز بعد خبری در مورد اون چیزی که نوشته بودم به گوشم می رسید و شک می کردم با وجود محدود کردن مخاطب ها و رمزی کردن نوشته ها یکی می خونه از فامیل و این وحشتناک ترین چیز ممکن بود.

بعد هی سانسور کردم هی سانسور کردم و یهو نگاه کردم دیدم نمی دونم درباره چی باید بنویسم!
پاسخ:
یه زمانی خودم وقتی یه اشنا وبلاگم را می خوند بستم ‌...که راحت شم ...می فهمم 
اگه تو ننوشتن احساس بهتری داری ..مهم حس بهتری است که الان داری 
مواظب خودت باش :))
امیدوارم یه روزی از ته ته دل خوشحال باشی :))
۱۱ دی ۹۶ ، ۰۴:۱۵ فاطمه. صاد
رادیو آکواریوم....:)
پاسخ:
اینو نشنیده بودم 
مرسی :)
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۰۲ فاطمه. صاد
لینک کانالش اینه
@radio_aqvarium
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۶ سنجاب کوچولو
من فقط گاهی وقتا رادیو چهرازی گوش میدم ... بقیه رو نمیشناسم
پاسخ:
چهرازی واقعا خوبه :)
رادیو چهر رازی و روغن حبه انگور گوش ندادم تا حالا. فقط «رادیو دیو» گوش دادم. همه پادکست هاش رو. خیلی خوشم اومد ازش. البته فان و اینا نیست.
پاسخ:
رادیو چهررازی را امتحان کن ..اونم قسمت پاییز ..
اینی که گفتی سرچ می کنم .مرسی :)
رادیو لیمو و رادیو کرگدن
پاسخ:
چک می کنم .ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">