.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

یک ذهن مشوش

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱ ب.ظ

در از جایی زندگی هستم که نمی دونم چی درست و چی غلط است.

زمانی که برای خانم ب وضعیت حقوقی اش را طی یک سال اینده تشریح می کردم فکر کردم من پایان دویدن تو دادگاه را می دونم.اما اینکه تصمیم درستی هست یا نه را نمی دونم ..

ادم می تونه برای دیگران نسخه حقوقی بپیچد اما نمی تونه تصمیم بگیره هر جنگیدنی ارزش داره با نه !

باجنگیدن غرور ادم  برمی گردد یا با رها کردن ارامش برمی گردد ...

به شخصیت ادما برمی گردد یا یک امر مطلق است که ما سعی می کنیم نسبی نشونش بدیم؟

..................................

فارغ از تمام حرف ها مسئله ای هست که به هیچ کس نگفتم. اون مسئله به من مربوط می شد ولی نمی دونم اعلام نکردن تصمیم ام کار درستی هست یانه !دلم می خواهد باکسی حرف بزنم و قضاوت نشم اما عملا این امر غیر ممکن است احساس می کنم حتی نظر مشاورم  هم منفی است .قسمت عقلانی عقل ام می گه خیلی احمق هستی اما قلبم دلش می خواهد که به خریت خودش ادامه بده . ایا من تو تله ایثار گیر کردم . !

..................

با میم رفتیم کله پاچه خوردیم . بعد با اسنپ به روستایی در حومه شهر رفتیم . برای مراسم هفتم برادر استاد..دکتر اجازه نداد خودمون برگردیم .مراسم را رها کرد و ما را تا شهر برگرداند.هنگام صحبت دکتر فکر کردم چقدر نیاز داشتم همراهم باشی .

.........

از اول ربیع به هفده ربیع فکر می کنم .با تمام وجودم دلم میخواهد اون روز حداقل تکلیف ام با خودم معلوم باشه . هفده ربیع می تونست برام تاریخ مقدسی باشد اما حالا فقط یه روز است که می ترسم از امدنش . 

....

تعریف کلمات داره برام تغییر می کند.از تغییر سریع ادم ها وحشت کردم .به فرشته گفتم، خ را انفالو کردم دیگه تحمل این حجم از تغییر را نداشتم دلم می خواست تصورم نسبت به خ همانی که بود بماند . فرشته نگاهم کرد و گفت قول بده من را انفالو نکنی.گفتم نمی دونم .

تشخیص ابنکه چه راهی به خدا نزدیک است سخت شده است .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
آبان

نظرات  (۸)

۲۱ آبان ۹۷ ، ۰۵:۲۹ بانوی عاشق
سلام عزیزم
اینکه بجنگی یا نه کاملا یک موضوع شخصیه
مثا من اصلا ادم جنگیدن نیستم
خیلی راحت میکشم کنار و فقط میگم میسپارمت به خدا
ولی این فقط درمقابل همسرمه ها (البته اگه خدای نکرده مشکل پیش بیاد)
دربقیه موارد تا اخرش میجنگم و حقم رو میگیرم

تو هم ببین چی برات مهمه
آزادی و خلاصی از زندگی این آدم(که خب من نمیشناسمش و نمیدونم چه ظلمی درحقت کرده،نمیدونم از روی حس انتقام پا به دادگاه گذاشتی یا برای دفاع از شخصیتت و منافعت) برات مهمه وو بالطبع رسیدن ب آرامش،یا جنگیدن و تا اخرش رفتن 

کله پاچه هم نوش جونت
ب نظرم باید لاغرو ظریف می بودی!!!!!!!
اما الان فک کنم ی نموره تپلی آره؟
پاسخ:
سلام عزیزم . در مورد خودم من مدت ها است همه چی رها کردم .رضایت دادم یک پرونده بسته شد و رای های که صادر شده را اجرا نبردم . خودش هم می دونه .ماجرای من و اون انتقام نیست .پیچیده است ..
خوب من وزن ام ۴۵ است .اما خوردن غذا جز قسمت های دوست داشتنی زندگی ام هست . اما خیلی کم می خورم :))
سلام آبان
آبانت مبارک :)

+ خوبه که نوشتی
پاسخ:
سلام 
مرسی مرسی :)
الان چندتا چندتا توهم توهم شد یا من نفهمیدم؟
پاسخ:
چند تا توهم توهم شد ..ببخشید دیگه :(
تمایل شدید برای حرف زدن و نبودن مخاطب خیلی سخته آبان  :( درکت می‌کنم.
به نظر من هر جنگیدنی ارزشمنده چون حداقل در نهایت شرمنده خودت نمیشی و فکر نمی‌کنی که کم کاری کردی. 
پاسخ:
ادم از بس با خودش حرف می زنه خسته می شه ...
موافقم :)
۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۸:۵۵ ستاره سهیل م

هرکاری ک حالتو خوب میکنه انجام بده ، اگه جنگیدنه اگه رها کردنه اگه تسلیم شدنه ... مطمئن باش خوب شدن حال خودت و دلت یکی از راههای رسیدن ب خداست . خدا ماهارو آفریده تا اشرف مخلوقات باشیم و دنیا رو جای بهتری برای زندگی کنیم و این منوط ب خوب بودن حالمونه .

امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری

پاسخ:
نمی فهمم چی حالم خوب می کنه ..من می دونم پشیمون می شم اما امید ندارم ...
ممنونم .
سلام. خوشحالم که با وبلاگ‌نویس آبانی برخوردم. من هم آبانی‌ام و نبود مخاطب و همراه، باعث رنج است. 
پاسخ:
سلام 
خوشحالم که باهاتون اشنا شدم ..
اما من ابانی نیستم ..ابان یه اسم دخترانه هم هست ...
زندگی پر از رنج است ..
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۶ اجاره آپارتمان مبله در تهران
از بند بند این نوشته سردرگمی و آوارگی ذهنی بیرون می زنه ... حقیقتا خودمو که جای شخصیت میذاشتم اعصابم می ریخت به هم ... اما تهش یه چیز به ذهنم رسید و اون نزدیک ترین راه به الله بود ... :)
امیدوارم بهترین تصمیم هارو بگیرید.
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com


پاسخ:
درد اینجا است که نمی فهمم راه درست چیه ..
خدایا کمک ام کن 
سلام آبان جان
خوبی عزیزم؟
پاسخ:
سلام عروس جان ..
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">