.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

برای اینکه یادم بره ...

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶ ب.ظ

وقتی پست قبل را نوشتم ...اروم نبودم ...و تا اخر امشب  موقتش می کنم 

24 ساعت گذشته و من آروم ترم ..و هرروز استرس هایی را تجربه می کنم که دوست ندارم لمسشون کنم ..

صبح به خسته ترین حالت ممکن بودم و شعبه نرفتم و این بی نظمی دردسر برام ایجاد می کنه ..

ظهر کلاس رفتم و چشم هایی پف دارم از گریه علامت سوال بود برای دوستی که هیچ چیز از زندگی ام  نمی دونه ..

افطار تنها بودم ..گیم اف ترونز دیدم و عصر تا حالا گریه نکردم...


نمی دونم دوست دارید که گاهی نکات عمومی بگم یا نه ..اما

برای دوستانی که اسم شون را دوست ندارند و یا اسم های مذهبی دارند و دلشون می خواهد عوض کنند ...

دادخواست شما ارجاع میشه به شعب عمومی حقوقی و خوانده دعوا ثبت احوال محل صدور شناسنامه است.همراه دادخواست ،استشهادیه : مبنی بر مشهور بودن شما به اسمی که مایلید بگذارید .در قانون مانعی نیست که اسم مذهبی را نشود تغییر داد و این امر بستگی به نظر قاضی دارد..فقط دلایل مسخره نیاورید.اخرین نفری که دیدم ،دختری بود که دلیل اش ،حرف نامزدش بود که فرموده بود :  تا اسمش سارا نباشه عقدش نمی کند.فرض کنیم  دروغ نمی گفت ، جواب قاضی این بود : به نظرم بهتره با این مرد ازدواج نکنی .رای به نفع اش صادر نشد.

پ ن 
: خانم ابان چرا شما خانم ها ناخن ها تون بلند می زارید ؟

من : اخه ما ناخن گیر نداریم ..

منشی : حاج اقا مستحبه زن ناخونش بلند باشه 

کجا نوشته اون وقت ؟ 

منشی : حلیه المتقین ..

پ ن : برای اینکه یادم بره ..صد سال پیر شدم تو این 24 ساعت ..

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۸
آبان

نظرات  (۱۴)

برات آرامش آرزو میکنم :)*
پاسخ:
کاش که براورده شه ارزوت :)
چه چیزا تا اسم سارا نباشه عقدش نمی کنه ؟ اینکه دلیل نشد !

حال دلت آروم :)
پاسخ:
معمولا دلیل الکی است ..شاید اگه راست بگن ..احتمالا موافق بیشتره 
ممنون :)
سلام. امیدوارم عاقبت همه چیز به خیر ما باشه.
 ببخشید میتونم پست را بخونم و رمزش را بهم بدید؟
پاسخ:
انشاالله به همچنین ..
همین عسل آبلیموی خودمون هم خوبه 
پاسخ:
عسل ابلیمو 
 پاییز جان 
فهمیدم :)
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۲:۴۳ آرزوهای نجیب (:
دلت آروم آبان قشنگم. 
دلت به حق این روزها و ساعت‌های مقدس آروم.
🎈
پاسخ:
دلت برات تنگ شده رفیق 
وااااااا😲 اون یکیو خصوصی زده بودم؟ عجب!!!!! 
پاسخ:
عمومی بود ها :)
بیدمشکه رو میگم 
پاسخ:
اهان 
قطعا این "حلیة المتقین" تبدیل شده به "حیلۀ متقین"
پاسخ:
حق با شما است 
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۷:۵۶ دچارِ فیش‌نگار
:)) مگه مشاوره ازدواج میخواسته بده
عجب قاضی سراز خودی!
پاسخ:
ولی من با نظر قاضی موافقم :)
علاوه براین رفتار یه ادم می تونه ذهن را تحت تاثیر قرار بده ..
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۸:۵۹ بلاگر کبیر ^_^
سلام آبان... لطفا قوی باش... لطفا یه بار برای همیشه بلند شو دیگه
.
چقدر این اطلاعات عمومی خوب بود آبان مرسی... اسم روح اله هم مشمول همین داستان میشه یا اگه عوض بشه ارزشای انقلاب زیر سوال میره؟
منم که خودم تو شناسنامه میدونی زینبم اما نود درصد مینا صدام میزنن.. خیلی سختمه خیلی.اما فکرشم نمیکردم بشه عوض کرد. از طرفی الان که شوهرم اونجا مدارک ارائه داده من اسمم زینبه خوب.. الان برای عوض کردنش دیر شده. ای بابا
پاسخ:
سلام بلاگر
دارم قدم بر می دارم . درد کشیدن تاوان قدم برداشتن است 
فرقی نمی کنه ...بستگی به نظر قاضی داره و معمولا تعصب خاصی ندیدم ..من ام البنین را دیدم عوض کردند ..خدیجه و ....
الان که به نظرم اقدام کردی به رفتن به درد سر عوض کردن اسناد رسمی نمی ارزه
به نظرم هردوتا اسمت خیلی خوشگله :)
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۴ دچارِ فیش‌نگار
با نظرش میتونی موافق باشی
ولی با چنین قیم مآبانه نظر دادنش خیر :|
پاسخ:
:( به نظرم قیم مابانه نبود ...نصیحت دوستانه 
و احتمالا نامزدی هم وجود نداشت 
برات دعا می‌کنم عزیزم. ایشالا زودتر از این روزا رد بشی. 
پاسخ:
ممنونم 
یه روز خوب میاد....
صبر داشته باش
خودتو پیدا کن دخترک
پاسخ:
هیچ روز خوبی نمیاد نبات 
🤔🤔🤔انقد ناامید نبودی که
میاد
پاسخ:
امید ندارم نبات 
اگه می خواست بیاد اومده بود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">