.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

زیر پوست شهر

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ب.ظ

این روزها تو شعبه ای هستم که اکثرا  پرونده های امنیت اخلاقی(رابطه نامشروع و...)دارد.راستش تو همین چند روز از ادم های شهر بیشتر ترسیدم.از زن ها و مردهایی که پیام های جنسی بهم دادند در حالی که متاهل بودند.از مردهایی که تهش ادعای صیغه کردند.از زن هایی که جلسه ای  پونصد میگرفتند.از عکس ها و اسکرین چت هایی که خوندشون شرم آور بود. 

چهرهاشون مثل تمام مردم شهر عادی بود ..

شغل ها:از پزشک  و کارمند رسمی بود تا دانشجو و بیکار ...

احساس ناامنی می کردم.حلقه ام را دست کردم.و فکر کردم به دختر جوانی که دهانش هنوز بوی مشروب میداد و دختر نبود

 به زنی که نیمه شب تو خانه مردی دستگیر شد و ادعا می کرد پرستار بچه است ولی واتساپش پر بود از عکس های ‌‌‌‌...

راستش  ازدواج روز به روز مسئله ترسناک تری میشه . 

باید پناه برد به خدا .خدایا پناه میبرم به تو....

پ. ن :طرف یک زن را کشته است.و جوری رفتار می کنه که کم کم باید بریم ازش عذرخواهی کنیم که گلوله هاش هدر رفته است.رسانه ها و افکار عمومی به شدت تاثیر گذار میباشند.تئوری پرستو بودن و مهدور دم تئوری های قدیمی و سوخته است.سال های بعد سیاست پیروز خواهد شد . 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۹
آبان

نظرات  (۱۲)

بله بله با ریلکسی تمام رفتار می کنه 
پاسخ:
اعصاب ادم میریزه بهم ..این ارامش مسخره 
ابان
من پای صحبتای روانشناسمون مینشستم و از اون حجم از فساد توی شهر کوچیک طرحی ترسیده بودم، چه برسه به یه کلان شهر!
پاسخ:
هوپ ادم باورش نمیشه ..
وحشتناکه ...ادم باورش نمیشه این ادم ها این کارها را کردن ...و خب قسمت دردناکه ماجرا اینه که حس می کنی چیزهایی هست ولی ادله کافی نیست ...
واقعا یه وقت هایی حرص خوردم 
به نظر من این آرامش خیلی حرف داره. یعنی میخواد بگه من دقیقا مسئول کارهام هستم و تمام عواقبش رو میپذیرم و به خودم باور دارم. حتی در یک چنین وضعیتی. 
آدم باید خیلی به خودش مسلط باشه...
پاسخ:
واقعا فکر می کنی این ادم مسلط و مسئول رفتار خودش بوده ؟
تا دلت بخواهد قاتل هست که با ارامش چایی بخورد و راستش عداب وجدان ندارن ..
در مورد کیس خاص حرف نمیزنم چون نیاز به مطالعه دارم ولی ارامش را به عنوان مسیول رفتار بودن نمیپذیرم 
۱۰ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
اون موقعی که همسرم سرباز نیروی انتظامی شدن، خیلی با این مسائل دم خور بودیم ... خیلی جفت مون روحیه مون تغییر کرد ...
خدا به داد شماها برسه ...

متنفرم از این که توی هر چیزی همه اظهارنظر می کنند.
بدتر وضعیت آرامش دار اون آدم، ماست مالی و ماله کشی هاست.
پاسخ:
اخی ..سربازی تو نیرو انتطامی و کلانتری واقعا مزخرفه 
ماست مالی ..اره واقعا 

مسخره است برای ما 
اما برای اونها مسخره نیست چون می دونن مکافاتی در قبال کارشون نخواهد بود 
پاسخ:
تئوری کسب رضایت و دیه و  جنبه عمومی جرم ...
شاید هم مکافات براشون بی اهمیت باشه 
رسانه ها که کمر به تخریب این مرد بستن!
اما این اتفاق نشون داد توی این دنیا خیلی راحت و مثل آب خوردن آدم ها کشته میشن و قاتل هایی که با یک لبخند ژکوند به استقبال این حادثه میرن!!
دنیا دیگه جای قشنگی نیست، به قول مهران مدیری دیگه فایده نداره این دنیا....
این شغلی که شما دارید، کم کم از شما یک موجود بی حس و عبوس میسازه، خیلی مراقب باشید...
پاسخ:
به نظرم رسانه های زیادی هم سعی در توجیه کردن این رفتار دارند ....کلا وارد شدن رسانه تا این حد از نظر من بی مورد است . 
موافقم دیگه فایده نداره دنیا 
نمی دونم ..اما بی احساس نمیشم ..حتی قاضی که هرروز حکم میده بی احساس نیست این و من این چند وقت به یقین رسیدم 
منم وقتی این چیزا رو میشنوم نگران میشم. نمیدونم تازگی اینقدر دنیا بد شده یا تازگی ما چشممون باز شده!
مخصوصا اون قسمت تجاوز به بچه‌ها رو که میشنوم دلم میخواد هیچ‌وقا بچه‌دار نشم!
پاسخ:
فکر کنم ما تازه چشمامون باز شده 
کلا در شرایط فعلی هیچ وقت نمی خواهم ادمی به دنیا اضافه کنم 
برای همینه که وظیفه ما اینه توی این دنیای بی سر و سامون حتی شده قدر یک اپسیلون عشق و خوبی به این دنیا اضافه کنیم 
پاسخ:
من که امیدی به این دنیا و ادم ها ندارم 
خوبه که هنوز هستن ادمایی با جنس افکار تو هستن
سلام
اعصاب ادم را این جور پرونده‌ها خُرد می‌کند.
مدتی در منصبی، کارم خواندن اینجور پرونده‌ها بود به دلیلی... تازه نه با جزئیات، در حد خلاصه پرونده. عطای کار را به لقائش بخشیدم. دیگر اعصاب خواندن نداشتم...
ترس از همه... از تک تک آدم‌هایی که دور و برمان هستند.
پاسخ:
من نگران می شم ..ناراحت میشیم ...و راستش را بخواهی همه این ادم ها دور اطراف ما زندگی می کنند ...این بدبینی است ...
بزهکاری علت نداره ..عامل داره ....و تحت شرایطی ممکنه هرکدوم از ما یکی از این افراد باشیم 
نکته‌ای که می‌خوام بگم و عمیقا بهش اعتقاد دارم...
اینه که از بدو خلقت، جرایم بوده، فقط اتفاقی که این روزها افتاده، اینه که همه در جریان همه اخبار قرار می‌گیرن.
وگرنه اگه آمار بگیریم، چند درصد ادم‌ها رو شامل می‌شن؟ می‌دونم یکی‌اش هم زیاده، می‌پذیرم نباید این چیزها باشه، اما هنوز آدم‌های خوب با فکرهای خوب، با افکار سالم هستن. زیاد هم هستند، مشکل این جور شغل‌ها که من علیرغم حقوق خوندنم، ازش فراری‌ام، همینه... بدبینی بیش از حد به همه چیز... به همه ادم‌ها، همه جاها، هر گونه سفر و رفت و امد و..،
سعی کنید زندگی‌تون رو از کارتون جدا کنید. خیلی برای ما خانم‌ها سخته، اما شدنیه،

مثلاً اگه فرض کنیم این جور جرایم رو یک میلیون ادم ایرانی انجام می‌دن، یعنی یک هشتادم جمعیت، یعنی زیر ۲%...
اصلاً بگیرین ۱۰%
۱۰% یعنی حدود ۸ میلیون! واقعاً آمام جانی‌های این جرایم اینقدر هست؟ نیست...

۹۰% ادم خوب هنوز هست... شما ۹۰% ادم خوب رو نمی‌بینید، سعی کتید ببینید و خوش‌بین باشید به آینده.
موفق باشید
پاسخ:
دیدگاه دورکیم جرم و بزهکاری اجتناب ناپذیر هست و یکی از تولیدات در هرجامعه بزهکاری  است .
بدبینی یا واقع بینی ..مرزش باریکه 
اتفاقا من معتقدند امار سیاه این جرایم خیلی بیشتر از سایر جرایم است . 
بله، مرز واقع‌بینی و بدبینی باریکه
ببخشید در ادامه صریح می‌گم، چون به هر حال ما حقوقی‌ها عادت به صراحت داریم، نه؟ :دی

۱- نتیجه‌گیری که شما کردین:دیگه فایده نداره دنیا
یا در جواب خواننده گرامی دیگه گفتین:کلا در شرایط فعلی، هیچ‌وقت نمی‌خوام ادمی به دنیا اضافه کنم یا من که امیدی به این دنیا و آدم‌ها ندارم
اسمش میشه واقع‌بینی؟!

۲-بهتر نیست درباره اینجور قضاوت‌ها کمی تامل کنید و واقع‌بین باشین!
۳- آمار تو کل جمعیت بسنجید؟ چند درصد ادم‌ها مجرم‌اند؟
۴-چند درصد از اینجور مجرم‌ها عامداً کار می‌کنند و چند درصد فقط قربانی‌اند؟ شما به هر آماری که رسیدین، سه‌برابر کنید، خوبه؟
۵- منم قبول دارم اینجور جرایم، جرایم اشکار نیستن...
موفق باشید
پاسخ:
وقتی میگم نمی خواهم ادمی را به دنیا اضافه کنم صرفا عقیده شخصی من است نه یک بحث علمی و نظری 
هرچند که کلا انکار نمی کنم که من بدبین هستم بنا بر شرایط روحی خودم 
اما این جرایم ،جرایم مطلق است از باب قانوی و کیفری انگیزه  و قصد اهمیت ندارد ..هرچند جای کار جرم شناسی بسیار وجود دارد .  در خیلی موارد قربانیان جرم بزهکاران احتمالی اینده هست یا احتمال بزهدیدگی ثانویه وجود دارد 
همینه از ازدواج میترسم
من خوب
من کاری نکردم
از کجا معلوم اونی که میاد تو زندگیم واقعا خوبه؟
به همه مشکوکم
پاسخ:
نه خب نترس 
دید منفی نداشته باش ولی سنجیده رفتار کن 
ادم های خوب دنیا هنوز بیشتر از ادم های بدش هستند ...اینو مطمنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">