.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

به بهانه 7 اسفند

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ب.ظ

با غم از خواب بیدار می شم.

ساعت 9 شورای حل اختلاف.کارمندش وظیفه قانونی اش را انجام نمی دهد و الکی می خواهد مرا بفرستد جای دیگر ..و به کنایه هم می فرمایند شاید هم من سوادش را ندارم ..میرم پیش مدیر مجتمع با کارمند برخورد می شود ..کارم انجام میشود.به کارمند لبخند می زنم و در ظاهر هردو صلح را می پذیریم .دکتر الف را میبینم ..استاد مهربان لیسانس ام ..میپرسه  ورودی چند بودی خانم ابان ..میگم 90 ..پیر شدم ..میگه من پیر شدم ..به ریش های سفیدش نگاه می کنم و تو ذهن ام می گم ولی تا همیشه مهربون هستی  .می رم دادگاه ابلاغ جدید کاراموزی ام می گیرم. با دستور مرکز فعلا به خاطر کرونا کاراموزی ها معلق است.نامه کلانتری از شورا می گیرم.از این سر به اون سر شهر .خیابان بین مرز دوتا کلانتری است.کلانتری اول نامه را ارجاع می ده به کلانتری دیگر ..ان طرف شهر ...ساعت 2 می رسم خونه ...ناهار می خورم ..نوبت دکتر می گیرم . ساعت 5.30 از خونه می زنم بیرون ..کیک می خرم و می گویم رویش بنویسند ..وکیل جان روزت مبارک ..اسنپ می گیرم ..راننده هم نام میم است ...قلبم تیر می کشه ولی کنسل نمی کنم.می خواهم دیگه حساس نباشم.می رم دفتر ..نگهبان درب مجتمع می گه روزتون مبارک .وکیل سرپرست ام می گه چه کار قشنگی کردی.عکس می گیرد وچای و کیک می خوریم .اقای قاتل برائت خورده ..موکل وکیل سرپرست ام .با خانواده امده اند دفتر و می شینیم.حرف می زنیم که اگر تجدید نظر بخورد و کار بکشد به قسامه.یا قتل غیر عمد با تسبیب ...یک تکه کیک می برم تو بشقاب.می ریم پایین و می دهم به نگهبان مجتمع ...وکیل سپرست ام می پرسه از میم چه خبر ..قلبم درد می گیره ..هیچ ..هیچ ...ساعت 9: 45 دقیقه خانه ام ...

با غم روزم تمام میشه ...به خودم تو اینه نگاه می کنم ..چقدر دویدم ..چقدر حال دلم خوب نیست ...

 

من از کرونا نمی ترسم ..از زندگی می ترسم ..

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۷
آبان

نظرات  (۷)

۰۷ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۰ محسن رحمانی

سلام

 

خدایی نا کرده شما هم به کرونا مبتلا شدید؟

پاسخ:
سلام 
نه ..به سرما خوردگی ربط نداشت 

عه پس کوش عکس کیک؟ مبارک باشه روزت نازنین انشاالله که هر روز بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی😘

پاسخ:
حال نداشتم عکس اپلود کنم 😂
ایشاالله برای هردومون در مسیر زندگی خدا بهترین را رقم بزند :)

تمام مناسبت های این روزا توی استرس زیادمون محو شدن. ولی روزت مبارک وکیل جان و خداقوت

پاسخ:
هوپ ..ادم های شهر را که نگاه می کنم با ماسک و دستکش ..شبیه شهر ادم فضایی ها ..
واقعا مردم امید به زندگی دارند و دلشون زنده بودن می خواهد ..
ممنونم :)

من امید خاصی ندارم ولی دلم زنده موندن میخواد و دلیلش رو نمی دونم!

پاسخ:
ایشاالله که همیشه پر امید باشی 
من دلیلی داسه تلاش برای بودن ندارم 
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۰۹:۴۷ دچارِ فیش‌نگار

منم از کرونا نمیترسم :)

پاسخ:
افرین برتو :)
۰۸ اسفند ۹۸ ، ۱۵:۰۳ ارکیده ‌‌‌‌

مبارکت باشه خانم وکیل عزیزم :*

پاسخ:
ممنونم ارکیده مهربون :)

امشب که لیله الرغائب هست از خدای مهربان و قادر و بینا و آگاه از آنچه در دلها و فکرهاست برات و برای همدردهات بهترین ها رو میخوام

سهم دل مهربونت آرامش و آرامش و دلخوشی ان شاالله

پاسخ:
چقدر دعات ارامش بخش بود 
چقدر خوبه که تو دعای امشبت یاد من بودی 
الهی خدا حاجت دل خودت را بهت ..ممنونم ..خیلی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">