.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

اینجا چراغی روشن نیست

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹ ق.ظ

می دونم دردم چیه..دلم تنگ شده ....برای همه چی ...همه چی یعنی حتی دعوا کردن هاش ..تو روانشناسی شاید به ادمی مثل من بگند بیمار ..اما راستش دیگه مدت ها است حوصله مشاوره ها را ندارم. اصلا دلم یه رمال می خواهد که ته یه فنجون نگاه کند و بگوید ته این زندگی کی تمام میشه.

دیشب ۱۰ برق ها خاموش کردم . چهار صبح بیدار شدم ..دست کشیدم روی تخت ..یاد بچگی هام افتادم که عروسک ام روی تخت بود ..دیشب دلم خواست کسی بغلم کنه ...یا کسی را بغل کنم ..بغض کردم ..دلم تنگ شده ..

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
آبان

نظرات  (۱۷)

۱۲ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۳۱ محسن رحمانی

سلام 

 

دلتون واسه کی تنگ شده؟

 

دلتنگی بده .

پاسخ:
سلام 
برای کسی ...

منم گاهی دلم تنگ میشه ..

دلم تنگ میشه یکی بغلم کنه و من فقط گریه کنم :(

ارومم کنه!

امیدوارم یه اتفاق خوب تو زندگیت بیوفته و تموم بشه این روزا برات .

اما شاید بهتر گاهی حرف بزنیم و خودمون رها کنیم ..

پاسخ:
می دونی ارام دیگه جرات نمی کنم با کسی حرف بزنم ..
فقط ابنجا است که می نویسم ...
دلم می خواهد بغل ام کنه ..گریه کنم و زمان همان جا تمام شه ‌‌.
امیدوارم حالت خوب بشه
۱۲ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۳۰ دچارِ فیش‌نگار

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم گفت کو زنجیر تا..

پاسخ:
زمانه دوخت لبم را به ریسمان سکوت
 که عهد عهد غم است و زمان زمان سکوت 

آره می‌دونم نمی‌دونم تو هم همچین حسی داری یا نه ، اینکه آدما ما رو نمیفهمن و همش می‌خوان دلیل بیارن نه اینجوری که فکر می‌کنی نیست :/

بنویس منم همین طورم

اما گاهی حرف میزنم اونم با بچه ها تو بیان نه در دنیای واقعی ..

نمی‌دونم باید چی کار کنی ولی میتونی یه متن روی کاغذ بنویسی و جای که مطمعن میخونه بذاری !

نه اینکه بنویسی منو بغل کن نه بنویس از حالت و به صورت غیر مستقیم بگو که چه چیزایی رو دوست داری

من پست هات رو میخوندم گه گاهی الان نمی‌دونم دقیق تو چه اوضاعی هستی تموم شده و یا نه هنوز پیش هم هستین اما اگر پیش هم هستین این متن رو بنویس حداقل می‌دونی یه کاری کردی تا همین جوری فقط دلت تنگ باشه !

مرسی عزیزم خودتم حالت خوب بشه 

پاسخ:
هروقت با کسی حرف زدم بعد یه مدتی کاری کرد که پشیمون بشم ...
نمیبینمش دیگه ...

:(

اینجور آدمایی پیدا میشه شاید خود منم همین جوری باشم نمی‌دونم اما منم واسه موضوع اصلی وبم همین جوری شد و دلم شکست و گریه کردم و حتی وقتی یادم میاد اشک تو چشمام جمع میشه ..!

به خاطر همین خیلی صحبت نمیکنم مثل همیشه !

پس بنویس و پست کن حداقل اروم بشو حتی خصوصی ..

به نظرم طبیعیه چون ما خانم ها کلا احساساتی هستیم بعد تو چند ماه یا سال باهاش بودی پس باید دلت تنگ بشه !

اما خودت رو مشغول کن هر وقت اومد تو ذهنت موزیک گوش بده یا فیلم ببین .

یا برو بیرون خودت رو مشغول کن .

منم خودمون مشغول کردم و کمتر گریه میکنم اونقدر مشغول کردم و هی دنبال مطلبم که گاهی زمان کم میارم ؛

این یه توصیه دوستانه هست :)

پاسخ:
قبول دارم با اینکه کارم هم توش غصه هست وقتی دنبال کارم کمتر فکر می کنم ..ممنونم بابت حرفات 

روان شناس بازی نمیخوام دربیارم ولی اینکه دلت واسش تنگ میشه بخاطر اینه که با وجود اینکه انقدر اذیتت کرده، هنوز وارد فاز تنفر نشدی. هنوز نمیخوای باور کنی که اونقدری که تو مایه گذاشتی از خودت توی این رابطه اون نذاشته. 

اگه تمام راه های ارتباطی رو قطع کنی و واقعا یک دل بشی با خودت، دل تنگی هم کم کم برطرف میشه عزیزم. ولی اینکه الان چند ساله تا زخم دلت میاد خوب بشه باز دست کاریش میکنی، مشخصه که چیزی نمیمونه از دلت. 

حواست به آبان باشه عزیزم. 

پاسخ:
هوپ ازش متنفر نیستم. هنوز وقتی می بینمش برام مهم است ..می دونم اون هیچ تلاشی نکرد واسه این رابطه ..می دونم کم نزاشتم ولی حس عذاب وجدانی که بهم میده واسه کارهایی که کردم و تنها راه بود از پا در اورده من را ..منطق ام میگه تمام اش کن ..توان اش ندارم ..تعریف ام از عشق احمقانه بود .هی گذشت کردم هی دور شد ..اونقدر دور شد که طبیعی ترین خواسته هام شد اشتباه ...هوپ واقعا نیاز دارم از ابن برزخ نجات پیدا کنم . راه ارتباطی قطع است...من امید به اینده ندارم ..و هیچ کس واقعا پشتم نیست ..همه میگند جدا شو ولی ته حرف شون نیش هست ..زخم هست که نتونستی ..دیدی نخواستت ...خواستنی نبودی ..

فقط جوابت به هوپ رو بگم؟ این حس خودمونه که میگیم نخواستنی بودیم 

نه مردم 

مردم می بینن یه سره داری تلاش می کنی و اون نکرد و آخرشم نشد 

بعد با خودت میگی پس میگن من نخواستنی بودم 

قضیه اینه که خیلی دنبال محبت و گدایی محبتیم :/ اسم خوشگل امروزیشم مهرطلبی هست 



واقعا مردها راست میگن که وقتی نمی خوادت سریع جدا شو و طولش نده 

پاسخ:
نه واقعا 
اون هفته یکی از نزدیک ترین ادم ها تو چشمام نگاه کرد و گفت ببین چقدر نخواستنی بودی ..از اون روز دیگه باهاش حرف نزدهم ..قلبم به معنای واقعی شکست ولی قبول کن اغلب ما مهر طلبیم ..واین خیلی بد است 
حرف زیاد است ..من پذیرفتم ..گفتم هرموقع خواستید من میام ..نمی دونم تو این انتطاز لعنتی چی ریختن که دل اشوب ام می کنه ‌‌خبر ندارم که چی و کی میشه 

نزدیکترین ها بدتر تلاش آدمو می بینن آخه و همونا این حرفو میزنن 

مگه مامان من کم حرف بار من کرد؟ 

 

در ضمن‌قاط زدی من پاییزم 

هوپ بنده خدا بفهمه با کی اشتباهیش گرفتی درجا رعشه می گیره 

پاسخ:
واقعا می فهمم چی میگی ..
ادم توقع نداره کاغذ دست ببره اما بد میبره ..بد میسوزه ...
نمی دونم چرا این طور  شد ...😂
هردو عزیز هستید :)

اینجا اولین بار میگم، منم اکثرا دلم بغل میخواد :( چرا واقعا چرا طبیعی ترین چیزا برا ما شده حسرت؟! 

این دلتنگی و کلافگی موقع قاطی کردن هورمون ها وحشتناکه :( شکرخدا سال های اخیر بهتر شده

رسما زجرکش شدیم ابان....

خیلی دردناکه خیلی وقتی بهت میگن یا میفهمونن نخواستنی بودی:(

دلم گرفت.............

پاسخ:
دلمون ارامش می خواهد ‌..
هورمون ها قابلیت این را دارند  که ادم به گریه بندازه 
زجر کش ..اهووم ...
توکل به خدا :)
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۰۲:۳۴ ماهور بانو

آرامش دور از دسترس نیست‌‌ ... نصیبت باد

پاسخ:
ممنون 
۱۵ اسفند ۹۸ ، ۲۰:۱۸ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر

می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

پاسخ:
سلام 
عذر خواهی می کنم . تبادل لینک انجام نمیدهم 

سلام آبانم

به رسم قدیم

خوشحالم که هربار میام اینحا هستی، تنها راه ارتباطیم باهات همینجاست.

قدیمی من

دوست قدیمی من

هنوز هم نگران حالتم هنوز وقتی میام منتظرم بخونم که حالت خوب شده که دیگه غم  تو حرفات نیست

خوب مینویسی و خوبتر میشد اگه از حال خوبت مینوشتی

 

دوستت دارم.

 

پاسخ:
سلام شاپرک جان 
ممنونم رفیق فدیمی 
😘😘😘
الهی همیشه شاد باشی 
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۵۲ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

پاسخ:
سلام تبادل ندارم :) 
موفق باشید

نمیدونم چی بگم چون هیچوقت دلم برای همسر سابقم تنگ نمیشه با همه بدی هایی که کرد حتی بعد طلاق و ضربه های جبران ناپذیری که تو طول ازدواج بهم زد، ولی حتی ازش متنفر هم نیستم شاید چون از اول اولش چندان برام مهم نبود (البته اینو الان میفهمم نه اون موقع).

برای آرامش دلتون دعا می کنم و همینطور برای هدایت نیش زنندگان. هرچند حرفاشون رو جدی نگیرید خودشون زخم خورده ان نمیدونن با رنج باید چطور کنار اومد به بقیه منتقل می کنند.

پاسخ:
خوش به حالتون که دلتنگ نشدید ..خوش به حالتون 
من از هیچ کس متنفر نیستم ..و راستش فراموش هم نمی کنم واسه همین همه چی پر از تلخی است برام ..
ممنونم ازتون 
۱۹ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۱۳ شارمین امیریان

سلام.

آبان جان، به نظر من برای این که فراموشش کنی نیازی نیست ازش متنفر بشی؛ لازمه که بیشتر عاشق خودت بشی؛ اون قدر که دیگه اون برات مهم نباشه. من معتقدم حتی تنفر هم به معنی حضور اون فرد تو زندگیته، یعنی که هنوز فراموشش نکردی و برات مهمه. برای فراموش کردنش باید بود و نبودش، خوشبختی و بدبختیش، برات اهمیتی نداشته باشه. شاید طول بکشه ولی اگه رو این موضوع تمرکز کنی کم کم برات اتفاق می افته.

پاسخ:
دقیقا مشکل ام همینه 
من بهش فکر می کنم‌...نگران میشم شارمین ...
از خودم بدم میاد ...باید بی حس شم ..ولی پیوسته در تمام چیزها به اون فکر می کنم !
زمان ....تنها امیدم است 

تناقض عجیبیه که توی این ایام قرنطینه دلمون بغل بخواد ولی هست دیگه واقعیته. 

پاسخ:
هوپ احساس می کنم  زندگی ام بعد و قبل کرونا فرقی نکرده ...
یه بغل امن که اروم شیم ...

سلام آبان جان

سال نوت مبارک

امیدوارم امسال خیلی بهتر از سالای قبل باشه برات

که بیای از خوشیات بگی و حال خوبت

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون ..سال نو تو هم مبارک 
کامنت خصوصی را هم جوابش فرستادم برات 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">