.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

در استانه هیچ چیز

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ب.ظ

امروز بعدظهر سکه به مرز ۱۵ میلیون رسید...راستش دیگه پس انداز برام بی معنا شد . هرچقدر بدوم دیگه هیچ وقت نمی تونم دفتر ازخودم بزنم ...از اینده می ترسم از حساب کتاب خسته شدم ..منی که جز خودم و خدا هیچ کس ندارم ..می خواهم دیگه تو حال زندگی کنم ..بدون هیچ پس اندازی ...دیگه فکر سفر و خرید ماشین را فراموش کردم ...منی که هیچ کس تو این لحظه بهم فکر نمی کنه ...بابد یادبگیرم رویاهای دراز و طولانی سهم من نیست ...دلم گرفته ...

۴۰ روز رد شد ...۴۰ روز بی کس بودم ..

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
آبان

نظرات  (۴)

۱۰ مهر ۹۹ ، ۲۲:۳۵ راهی آسمان

این مشکلات برای همه هست

کاش راه حل ها هم برای همه باشه...

 

متاسفم، دعا میکنم اوضاع همه، همچنین شما بهتر بشه

پاسخ:
راه حل ...نمی دونم راهش چیه ...کلا مدت ها است هیچی حل نمیشه
۱۱ مهر ۹۹ ، ۰۰:۳۱ لیانا وزیری

رادیو راه رو من هم گوش میدم.علاوه بر اون باقی برنامه های کتاب باز رو هم که مجتبی شکوری مهمانش بوده،گوش دادم و فوق العاده ست به نظرم.توصیه میکنم حتما گوش بدی آبان جان،آبان عزیز...

پاسخ:
لیانا ..اولین بار تو کتاب باز دیدمش  و جذب اش شدم تقریبا همه برنامه هاش را دیدم ...خیلی ساده خودشه ...برعکس خیلی ها به رنج ادم احترام میزاره ..

سلام

فقط اومدم که ببینم از دیروز بهتری یا نه؟

پاسخ:
از دیروز بهترم عزیزم 
ممنون 

بی کس نیستی

به کسی نیاز نداری

خودت رو داری

پاسخ:
بهنام ادم یه جایی از قائم به ذات بودن خسته میشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">