.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

سرقت !

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۹ ق.ظ

سال ۹۶ که مقاله پایان نامه ام چاپ کردم . جایزه مقاله علمی دانشگاه را برد . همون سال استاد راهنما ام زنگ زد که یه دانشجو لیسانس می خواهد مقاله ات را چاپ کنه . مقاله اش خوندم و باهاش دعواشد که مقاله من کپی کرده و قصد داره با راهنما ام چاپ کنه ! مقاله من نمایه شده بود تو پرتابل جامع علوم انسانی ..الان دیدم بالاخره کارخودشون کردن . مقاله من را با اندکی تعییر و رفرنس به خودم ...علمی ترویجی به نام خودش و استاد راهنمام چاپ کرده ..!برای استاد راهنمام متاسفم ..

جواب سورای مجله ایمیل شد برام . در شورا بررسی شد و اگر شباهتی وجود دارد به پایان نامه و مقاله شما رفرنس داده شده است ...دیگه چی بگم ...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۵
آبان

نظرات  (۱۰)

۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۰:۰۹ محسن رحمانی

سلام خوب چرا شکایتش نمیکنید.

پاسخ:
خیلی دستم به جایی بند نیست ...استاد راهنما ام این کار همراه با یه شخص دیگه کرده 
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۳ گاه نوشته های یک مسافر

میشد پیگیری کرد؟ 

مثلا به داور ها بگین یا مثلا به مدیر گروه و این چیزا؟

خودتون نخواستین؟

+ موارد اینجوری اینقدر زیاد شده که داره حالم بهم میخوره. واقعا متاسف شدم.

پاسخ:
زنگ زدم دفتر مجله ..شکایت ثبت کردم ..
قراره خبر بدن 

چرا خودت چاپ نکردی مقاله رو؟ عجب استاد بیشعوری

پاسخ:
چاپ کردم سال ۹۶ با همین استاد .‌حتی جایزه مقاله علمی دانشگاه اصفهان را هم گرفته . همه جا نمایه شده 
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۱:۴۵ راهی آسمان

عجب!!!

حیف کلمه استاد و راهنما!!! هر دو کلمه رو به گند کشیده

پاسخ:
برای من خیلی عزیز بودن ...ناراحت شدم واقعا ...
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۲:۰۴ راهی آسمان

ببخشید

حرصم درومد...یاد خیلی چیزا هم افتادم البته

پاسخ:
والله من خودم حرص ام در اومده ...
ببخش اگه ناراحت شدی عزیزم 
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۳:۱۷ راهی آسمان

🌸🌿💖

پاسخ:
💕
۱۵ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۷ گاه نوشته های یک مسافر

 کار خوبی کردید. محکم باشید و پیگیری کنید. وقتی اونها اینقدر بی اخلاق و پررو هستن شما باید محکم و با ارامش پیگیری کنی تا براشون درس عبرت بشه. 

چطوری میشه وقتی یه بار چاپ شده و نمایه شده دوباره اقدام کنن به ارسالش؟ هیئت داوران ایراد نگرفته بهشون؟

پاسخ:
چون استاد راهنمام اسمش تو هردو مقاله هست خیلی دستم به جایی بند نیست 
با تغییر جزیی عنوان ...البته من به دفتر مجله خبر دادم و قراره بررسی کنند 

عجب... 

پاسخ:
پاییز جانم ندارم ادرس ات را 
خوبی 

کلمه ایی برای این رفتار مزخرف که حق مطلب رو ادا کنه پیدا نمیکنم ولی از این جنبه ببین که دارن کار تو رو کپی میکنن

تو همیشه ازشون جلوتر خواهی بود اگر بخوای

پاسخ:
جواب دادن که به پایان نامه و مقاله ات ارجاع دادن پس مشکلی نیست 

به عنوان یه تایپیست سابق می گم: ۹۹ درصد پایان نامه های ارشدی که تایپ می کردم کپی کاری بود. یه جوری که به راحتی تشخیص می دادم کی کپی کرده و کی زحمت کشیده برا پایان نامه اش. 

پاسخ:
حرف ات به عنوان یه همیسه دانشجو قبول دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">