.

ای خدای پاک و بی انباز و یار
دستگیر و جرم ما را درگذار

سلام
مرا آبان صدا بزن..
مرز خیال ..رویا ..واقعیت ...مشخص نیست ..
گاهی تمرین نوشتن است ..فقط ..

بایگانی
پیوندها

حوالی بعدظهر

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۱۳ ب.ظ

نوشتن سخت شده است چون حوصله قضاوت شدن ندارم . قبل تر ها وبلاگ نوشتن بخشی از پروسه ارام کردنم بود درست مثل راه رفتن 

روز های عجیبی را گذاراندم و عمیقا معتقدم زندگی همه ادم  ها وجوه پنهانی دارد که درست در همان وجوه یا عمیقا خوشحال اند یا عمیقا غمگین .

وجوه پنهان من ادم غمیگن و خسته ای  است اما ظاهرم دختر قوی است که ادم ها بهش تکیه می کنند و امیدوارن حرفی بزند تا به نتیجه مطلوب خودشون برسند . یک حایی از دلم یک رابطه عاشقانه اشکار می خواهد اما جایی دیگری عمیقا خسته است و حوصله وجرات ندارد و خب کسی هم نیست که واقعا جدی خواستار رابطه باشد . سید تقی سیدی تو یک مجمع شاعرانه یک شعری را می خواند که عمیقا دوستش دارم 

 کسی واقعا باید مثل این شعر باشد اما نیست و ما عجلتا چایی می نوشیم ... 

چه باید کرد با چشمت که در تکرار این لذت

جدایى مى شود افسوس و ماندن مى شود عادت

 

بیا عهدی کنیم امروز، روز اول دیدار

اگر رفتیم بی برگشت، اگر ماندیم بی منت

 

تو باید سهم من باشی اگر معیار دل باشد

ولی دق داد تا دادت به من تقدیر بی دقّت

 

جوانی رفت و در آغوش تو من تازه فهمیدم

چه می گویند وقتی می کنند از زندگی صحبت

 

خودت شاید نمی دانی چه کردی با دلم امّا

دل یک آدم سرسخت را بردی، خداقوّت!

 

| سید تقی سیدی |



هنوز این جنازه به خاک نسپرده شده ( برای خودم )

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۳
آبان

نظرات  (۸)

تکیه گاه و سایه بان خودت باش

پاسخ:
ادم خسته میشه 

دل یک آدم سرسخت را بردی خداقوت!

پاسخ:
عجب شعری است ...

سلام

نفر که زیاده اما نفری که ماندگار باشد و اصیل، کم

متاسفانه دوران بدی شده

پاسخ:
اره این قبول دارم ...

سلام خوبید؟

ان شاالله تمام مشکلاتتون حل بشه و هرچی خیر و صلاحتون است براتون رقم بخوره.

پاسخ:
سلام 
ممنونم انشاالله بهترین ها برای شما 

قضاوت رو در هر حال ملت می کنند. انشاالله به آرامشی که نیاز داری خیلی زود دست پیدا کنی.

پاسخ:
ممنونم عزیزم 

سلام آبان جان 

خوبی؟

دو جای متنتو خواستم 

«قبل تر ها وبلاگ نوشتن بخشی از پروسه ارام کردنم بود درست مثل راه رفتن»

 

«یک حایی از دلم یک رابطه عاشقانه اشکار می خواهد اما جایی دیگری عمیقا خسته است و حوصله وجرات ندارد»

من اینقدر این یک خط و نیم را می فهمم که نگو 

 

 

 

 

 

پاسخ:
چقدر بده که من و تو این همه غم داریم 

آره 

پاسخ:
😞

دلت آروم الهی 

 

 

 

 

آبان از خدا برات یه عشق درست و حسابی، یه کوه مهربون حامی، می خوام

آمین

پاسخ:
الهی خدا صد برابر دعا خوبیت نصیب قلب مهربونت بکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">